De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Jaaaa dus er is toch nof iemand zoals ik. Ik had een nachtjurkje gekocht bijna 10 jaar geleden en ben daarin bevallen van de oudste. Bij de tweede ook ook en toen heeft ie 7,5 jaar in de kast gelegen en ben ik er dus een week geleden in bevallen bij de derde. Ik ga hem niet weggooien maar als aandenken bewaren maar ga (hopelijk) nooit meer bevallen.
     
    Siepie85 en kwebbelsnoes vinden dit leuk.
  2. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Succes met de Suikertesten dames.

    Hier weer een kut nacht gehad. Zo klaar mee.
    Val pas half 12 in slaap. Ongeacht hoe laat of vroeg ik naar bed ga.
    Geen lekkere houding kunnen vinden. Te lang op 1 kant betekent zere heupen. Omdraaien is kapseizen geworden. Voorweeen. 5x naar beneden om te plassen. Droge mond.
    En om 7 uur was zoon weer paraat.

    Dat gaat al weken zo. Ben er helemaal klaar mee. Ga dit echt niet nog heel veel langer volhouden zo.

    En dan durft mijn man te zeggen: ik ben nog moe...
    PARDON? Jij slaapt van 00.00/00.30 tot 10.00 zonder enige onderbreking..
    Ja oké. Jij werkt overdag.. wtf doe ik dan? Een kind kweken is geen werken zeker?

    Heb er maar niks van gezegd. Dat draait uit op ruzie. Dus ene oor in andere oor uit. Hij komt er straks wel achter wat moe zijn is als de kleine er is want ik ga echt niet elke nacht alleen er voor opdraaien.

    Zo. Frustratie er uit.

    Oké. Wa ga ik doen vandaag?

    Zoon straks naar de opvang brengen en terug .n bed in tot ik hen weer op mag halen. Prima idee.
     
    jvsd92 en Poolvos vinden dit leuk.
  3. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Trouwens er was een nieuw iemnand die nog 104 dagen moest. Welkom hier. Ben je naam alweer kwijt en weet niet op welke pagina je je had gemeld :D
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  4. Averna

    Averna Bekend lid

    15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha ja, die drukke baby zal vast niet bevorderlijk zijn voor mijn maag. Maar ik mag niet klagen, bij mijn dochtertje had ik er meer last van. Nu pas de laatste 2 weken af en toe.

    Ik zat ook echt aan een nachthemd te denken voor na de bevalling. :roflmao: Nooit zo hoeven bevallen, vorige keer ook zo'n mooi ziekenhuis-hemd aan dus helemaal niet bij nagedacht dat een nachthemd voor de bevalling was. :roflmao:

    Oh ja: 36 weken dansje! Nog maximaal 3 weken en 4 dagen. Oh wat klinkt dat ineens dichtbij!:eek:
     
    Nina Sanders, Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Precies dit.
    Ik heb er destijds 2 gekocht voor de 1e bevalling.
    Die worden nu voor de 3e x gebruikt.

    Heb echt een rot nacht gehad.
    C moest er 3x uit om te poepen.. Midden in de nacht?!o_O laatste paar dagen elke keer maar dit was wel extreem.
    Ze sliep bij mij maar die slaapt zo onrustig en beweegt veel dus werd echt gestoord.
    Draai ik me vannacht om zit ze ineens overeind.. schrok me wezenloos.. zag alleen een gedaante zitten en duurde even eer ik door had dat zij het was :roflmao:
    Zelf 2x er uit om te plassen en dan nog 2x wakker van de kramp.

    C was vanochtend ook opgestaan met een ochtendhumeur van hier tot Tokio.
    Huilen op school dat ze mee naar huis wilde.. moest echt even mijn tranen wegslikken :oops:

    Zo met N naar mijn moeder.
    Helpen met boodschappen doen en ze moet een nieuwe bril.
    Verder niks op de planning.
     
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ik ben beide keren zo ongeveer naakt bevallen hehe, men ik wilde echt helemaal niks aan. Was dat ik naar de ok dat hemd aan moest anders. En ze stoken het sowieso als je in het zkh bevalt daar zo warm voor de kleine dat in welk seizoen je ook bevalt je het nooit koud zal hebben.
     
  7. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ja hier ook de suikertest, drankje al achter de kiezen. Bij de eerste slok vond ik het nog niet zo goor maar jeetje wat moet je veel van dat spul drinken zeg! Dat vond ik het ergste, dan is het ook opeens echt heel smerig. Maar de eerste waardes waren goed gelukkig.

    Nou ik had er dus nog geen seconde over nagedacht wat aan te trekken tijdens de bevalling. Ik denk dat ik bij de zeeman, daar moet ik toch nog heen voor die tenten, ook maar meteen een paar heeeeele grote shirts meeneem als die lang genoeg zijn..
     
  8. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Hier een bigshirt meegenomen voor tijdens de bevalling wel luchtig maar met driekwart mouwen en ook wel wat over Mn billen heenvalt mocht ik willen lopen tijdens de bevalling. Geen zin om in Mn blote kont rond te dwarrelen.
     
  9. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Vanochtend ging onze biologische wekker (aka dochter) om 8.30 :D Heb echt een goede nacht gehad, niet 1 x eruit gemoeten. Heerlijk!

    Ik heb van de H&M een heerlijk zittend setje. Die wil ik ook aan voor bij de bevalling. Is een zwlegging, hemd en groot shirt die over m'n billen heen valt. Moet ook nog een paar tenten halen bij de Zeeman :rolleyes: Maar dat komt nog wel.
    De vluchttas wil ik eigenlijk binnenkort al klaar gaan zetten. Met mijn dochter had ik met 33 weken al weeën en belandde ik in het zkh. Ons zkh is zo'n 15 a 20 minuten verderop, en vriend wijkt absoluut niet van m'n zijde als er iets aan de hand is. Ze hebben natuurlijk veel in het zkh maar ik heb toch liever m'n eigen spulletjes.

    Heb nog steeds geen idee wat we vandaag gaan doen... Dochter is nu lekker aan het spelen en vriend is naar de sportschool. Die moet vanmiddag nog even langs kantoor voor een follow-up, dus da's met een uurtje ook wel klaar. Iemand tips? :D

    @meiden die hun suikertest hebben: succes!!
     
  10. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Op het einde wilde k indd niks meer san hebben. Ik kon zelfs geen stof verdragen meer.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  11. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik neem ook nachthemden mee naar het ziekenhuis. Zie dan wel wat ik wil dragen. Je kan hier wel van je eigen kamer de temperatuur regelen, dus dat is wel fijn.
    Hoofdje is hier ingedaald en dat is soms wel echt pijnlijk als er gewroet wordt of bij het omdraaien. Hopelijk wordt het allemaal al wat soepeler in mijn bekken.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  12. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Kimmetjuh90, active82, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina