Zo moet ik nog even terug naar de kapper omdat ze me scheef heeft geknipt. Grr weer naar de stad. Dan nog mn telefoon dat een eindeloos gebed is; steeds weer mee terug omdat die prutsers hem niet goed maken. En oh ja, terug naar Ziengs want mn zoons nieuwe sandalen schrapen het vlees van zn enkels.en dan ook nog de auto weer even naar de garage. Ja joh doe ik allemaal wel even. Vorige zwangerschap was ik actief met mn eigen bedrijf enntoen hadden prospects ook echt geen begrip voor mn verlof. Kon toch wel vanaf mn luie reet een mailtje eruit knallen even? Dat soort dingen. Verlof is verlof, lekker rusitg aan doen! Ik wil alsnde bsbykamer klaar isnvolgende week ook lekker helemaal niks meer doen. Baal wel want vandaag zouden de rolluiken worden geinstalleerd op de bsbykamer en dat moet een week worden uitgesteld ivm leveringsproblemen. Daarna kunnen we de kamer pas afmaken.
O jij hebt ook al zo n lijst met dingen die je mo e t doen. Zo irritant als mensen er dan geen begrip voor op kunnen brengen.
Vind ik ook, alsof je het zo even doet. "Oh, je bent moe en vindt het pittig met je heupklachten? Breng peuter maar even hierheen, dan kan hij hier logeren". Op een half uur rijden afstand. Logëertasje inpakken, trap op, trap af, wat vergeten, peuter klaarmaken om deur uit te gaan, voorovergebogen peuter vastgespen inbde auto, mezelf optuigen, sxhoenenbvan boven halen *ik kan inmiddels al niet meer* half uur rijden terwijk ik bijna in slaap val ... ja joh doe ik even.
Nou de groei echo was goed, ze is goed gegroeid, ze weegt ongeveer 2300 gram Vruchtwater is nu ook weer goed. Nu wachten tot ik controle gehad heb en dan weer nieuwe afspraak inplannen
Ach joh dat soort dingen doen we toch even zo zonder morren en mokken. We moeten toch blij zijn als mensen dit soort hulp aanbieden
@Weereennieuwemama @Girly1985 Ja snap niet waarom je dat niet 'even' kan doen.. Hier ook vaak onbegrip als ik moet afzeggen of aangeef dat het teveel is. Want ik doe al zo weinig Ja mensen loop voor de lol 24/7 met pijn en 3 a 4 uurtjes slaap al weken.. Echt fijn om begrepen te worden door je omgeving @Kimmetjuh90 Fijn dat de echo oke was!
Jij ook al. Erg eigenlijk hè. Ik voel me af en toe echt zwaar de verdediging in schieten. Helemaal als mensen om de kleine dingen beginnen te zeuren dat ik dat dan wel weer uit handen moet geven. Zoals gisteren werd de vader van de kleine boos omdat ik hem 2 pannen niet liet pakken en ik het zelf wilde doen. Ja ik moet dan even door de knieën en ja het duurt 1 minuut langer d an als hij het pakt maar ik ben zwanger niet ziek. Als ik dan hulp nodig heb met iets pakken zeg ik dat wel.
Nee ik heb het geluk dat ik nog redelijk mobiel ben. Wel merk ik nu dat ik steeds meer harde buiken krijg als ik dingen doe dus ik moet wel stapjes terug doen maar zoals koken enzo dat lukt me nog wel. Je moet me niet lopend op een boodschap sturen en ik kan geen was meer op zolder ophangen want ik moet dan een stuk over de balustrade hangen en dat lukt echt niet meer maar op zich mag ik niet klagen. Al kijk ik wel ontzettend uit naar mijn vakantie/verlof. Nog 3 weken werken in totaal.
Zo,vandaag m'n laatste opleidingsdag voor de zomer gehad. Laatste lange dag voor m'n verlof. Vanaf nu alleen nog maar wat cliënten die in mijn praktijk thuis komen. Ben wel helemaal gesloopt. Maar kan nu lekker m'n rust pakken de komende tijd
Ja, dat moet je gewoon vragen. Zou raar zijn dat als je in het zkhs bent dat ze nergens een plekje hebben om even te liggen lijkt me. En anders gewoon een potje gaan huilen. Niemand kan weerstand bieden aan een huilende zwangere vrouw Test is goed gegaan. Glucosegehalte was keurig na die twee uur.
@Loolaa thnx voor het vragen! Ik las wel mee met jullie alleen niet echt de puf om gezellig mee te kletsen aangezien ik de laatste weken niet zo gezellig ben. Breekt me allemaal n beetje op weinig slaap eigenlijk al maanden en een lijf die niet mee werkt. Weinig positiefs zeg maar.. Hou dat dan liever voor me dan jullie ermee 'vermoeien' Maar ik geef me zelf elke dag dus een schop onder me reet om niet helemaal in de neerwaartse spiraal terecht te komen. Gaat de ene dag beter dan de andere Vk heeft slaapmedicatie aangeboden maar daar wil ik nog niet aan toe geven. Eigenwijs misschien I know. Positieve is dat t met onze kleine man goed gaat en hem elke dag lekker druk voel bounchen daar houd ik me aan vast Hoe gaat t met jou?
Kom maar lekker klagen hier. Volgens mij zijn we allemaal gammel, slapen slecht en hebben algehele malèse. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. Dat weinige slapen is echt niet te doen hè? Merk ook dat het me enorm opbreekt. Ik snap het wel hoor dat je niet aan de slaapmedicatie wilt. Zou ik ook liever niet willen. Merk wel, nu ik het wat rustiger heb dat ik me er beter bij neer kan leggen omdat ik overdag bij kan slapen. Maar ondertussen ijzertekort. En heb ik een placenta previa. Ben nu doorverwezen naar de gyn. En heb vrijdag daar een eerste afspraak. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hier is het dus ook meer ellende dan dat het heel leuk is.
@Loolaa jaa dat is waar iedereen in dit ploegie heeft wel wat volgens mij.. Dat weinige slapen is inderdaad een echte opbreker. Maja even heel hard doorbijten.. Moest even googlen waarvoor je nou doorverwezen bent naar de gyn. Had wel een vermoeden maar even dubbel gecheckt. Maar dat is wel ook heftig dat je nu niet weet waar je aan toe bent. Wat ik een beetje las op inet is dat je dus grote kans hebt op een ks? Spannende dag dus vrijdag! Mag je vroeg heen?
Meis wat heftig zeg. Maar denk nooit dat je ons vermoeid met je geklaag of negativiteit. Zoals @Loolaa al zei. We zijn allemaal brak en hebben allemaal iets wat niet lekker gaat. Kom hier aub met je verhaal. Wij zijn een mooie uitlaatklep want we snappen je vaak helemaal. En je hoeft je hier niet schuldig over te voelen echt niet.
Lieve reactie van jou voor @Kirzy!! Hoe is het met jou vandaag. Brakke nacht gehad ook weer? Balen! Hoop dat het vannacht beter gaat.
Nou ja die kleine is weer enorm druk eigenlijk weer net als gister. Wat een bijna continue harde buik geeft. Hij ligt heel hoogte van mijn middenrif aan. Waardoor ik dus helemaal schuin zit en heel gespannen. Ook gaat er regelmatig een hak of iets over de binnenkant van mijn buik. En dat doet gewoon zeer. Maar eigenlijk wil ik daar niet re veel over zeuren wat er zijn genoeg mensen die de kleine heel weinig voelen of regelmatig aan de ctg moeten omdat ze de baby amper voelen. Dus we proberen ervan te genieten en uit te zitten.