Dat zwellen had ik vorige zwangerschap vlak voor de bevalling. Was toen op een bruiloft want voelde me behalve de bekkenpijn kiplekker, maar op de fotos die ik terug zag had ik een behoorlijk dikke knar. Toen was ik al ruim 41 weken, nu heb ik geen last van vocht vasthouden. Hebben jullie er fysiek last van? Wb slapen: gaat hier de laatste 1.5 week echt een stuk beter! Komt vooral omdat ik vrijwel geen last meer heb van die irritante restless legs en doordat ik niet meer zo vaak hoef te plassen snachts. Verder laat mn vriend me echt elk momentje dat maar kan mijn rust pakken, dus lekker elke ochtend uitslapen, tenzij vriend echt op tijd de deur uit moet naar zijn werk. Hij neemt super veel van me over, ook in de zorg voor onze zoon. Echt super fijn! Ik doe vandaag vrij weinig, lig in de tuin Het Nieuwe Borstvoedingboek van Stefan Kleintjes te lezen, sukkel af en toe in slaap. Vriend heeft weer een hoop gedaan jb de babykamer en zoon was vannacht uit logeren in Duitsland, vriendlief is hem nu aan het ophalen. Fijne dag verder allemaal, lekker genieten van het zonnetje!
O wat fijn dsat je benen nu weer wat rustiger zijn waardoor je veel beter kan slapen. Fijn dat je vriend je zoveel uit handen geeft. Hier roept de vader iedere keer als je hulp nodig hebt laat even weten dan kom ik helpen en als ik dan om hulp vraag dan klaagt hij dat hij (niet direct maar de opmerkingen zijn duidelijk). En hij vergeet de helft van de afspraak dus moest hij vandaag bv 2 keer rijden ipv 1 keer. Ja niet mijn schuld. Qua vocht ja voeten beginnen nu goed vol te lopen maar ja dsat hoort erbij zullen we maar zeggen. Had ik mijn 1e zwangerschap ook in de zomer.
Ooh wat een lekker dagje zo dan! Ik heb dat boek nogsteeds niet bestelt Hier zwelt ook alles wel op door de warmte, mn voeten willen t liefst gewoon lekker bloot en niks eraan, dus zodra ik kan gooi ik mn slippers uit.
Echt ik zwel nu al op door de warmte en wat ga ik doen? Pannenkoeken bakken ha ha. En ik mag ze nu zelf niet eens ivm suiker. Ik mag straks aan de salade. Arme ik haha
@Girly1985 ging het een beetje gemakkelijk om de verleiding te weerstaan van de pannenkoeken? Ik zou gister toch een kinder verjaardag hebben in de middag? Mijn vriend kwam dus eerder thuis en te haasten en te stressen ik zei al doe ff chill man. Ik ging me rustig omkleden en nog ff rijstewafel fiksen..koeterdekoet dacht ik. Belt een vriend op van m of we hem even op konden halen bij van de valk. Prima doen we. Komen we daar aan zie ik me beste dinnie buiten staan. Ik zeg nog droog ohw dat is toevallig die is vast lekker aan het wijnen hier. Daarna zag ik pas mn moeder staan en andere vriendinnen. Hadden ze een babyshower geregeld.. Super leuk. Ik janken natuurlijk ahaha. Ik zei al de hele zwangerschap nah hoeft voor mij niet hoor onzin met spelletjes enzo. Dat was het ook niet gelukkig. Lekkere high tea met lekkere broodjes enz en taart Bleek dus dat mijn vriend t geregeld had of iig aan mn din had gevraagd om het op poten te zetten. Super lief. Normaal heb ik dat soort dingen gelijk door nu dus niet was dus erg verrast en super verwend❤ Bekijk bijlage 618332 Daarna wel helemaal gesloopt en gelukkig 5 uurtjes slaap gepakt vannacht.. Werd wel wakker met lekkere dikke handen dus maar weer goed water drinken. Vandaag een 34 weken dansje whoop whoop.. Sterkte vandaag dames met de warmte en voor degene die het heerlijk vinden geniet er lekker van!
Haha ik had ook niets door, en mijn beste vriendin en man hadden t ook voor mij geregelt, terwijl ik dus heel de zwangerschap al riep dat t voor mij niet hoefde, vond ik t ontzettend lief! En achteraf vielen er wel dingetjes op hun plek bij mij. Hopelijk heb je ervan genoten!!
Ik zwel op als een luchtballon, echt absurt.. Mn voeten doen gewoon pijn, en mn handen geheel verkrampt.. We zouden vandaag op ledikant lakentjes jacht gaan, maar mn man ligt nog te slapen (die kwam vanmorgen uit de nachtdienst ) Ik hoop eiugelijk dat we niet meer gaan, want bewegen in deze hitte, no thx...
O wat ontzettend lief van hem zeg. En je vriendin natuurlijk. Super fijn dat je zo n leuke dag gehad hebt. Ik heb me niet in kunnen houden helaas met de pannenkoeken. Ik had er 1 op na 2 uur prikken en mijn suiker was echt mega laag. 4.9. Dus ik heb braaf mijn zal de nog opgegeten en daarna uit baldadigheid gewoon een naturel pannenkoek als toetje. Nou na 2 uur weer prikken en 5.9 dus ik klaag niet. Hier van ellende even op bed terwijl de kinderen achter een filmpje zitten. Echt dit weer is verschrikkelijk voor mij. Heb ook vandaag voor het eerst 2 harde buiken gehad waarvan ik even moest zuchten echt zo geen fijn gevoel.
Fijn dat je suikers zo bleven.. Heb je toch nog stiekem kunnen genieten van je pannenkoeken ahah.. Nou doe je goed even je rust pakken. Harde buiken zijn zo niet fijn. En dit weer ook niet.. Hopelijk koelt t wat af voor je vanavond.. Net ook moest de hondjes uitlaten waggel je dan met t gevoel van een steen in je buik en puffend over straat. Had net gedouched maar mag nu wel weer gaan
Oei doe jij ook rustig aan? Hier toch meer gedaan dan ik dacht. 4 wassen gedraaid waarvan ik er nog 1 moet ophangen, heb met mijn moeder nog het 1 en ander veranderd aan de babykamer om dsat het toch niet zo handig stond. Verder ook nog de kinderwagen schoongemaakt met de kinderen en de was moet ik eigenlijk ook nog vouwen. Ondertussen lijkt het wel of ik die kleine steeds lager in mijn bekken voel ook al voel ik hem veel minder vanwege het warme weer.