Hier aan het wachten op een visite van de vk. Vannacht zulke rare harde buiken. Hele rare verkrampen pijn vanuit mijn buik en onderrug en trok naar mijn benen. Vanochtend veel dunne en waterige afscheiding. Toch voor de zekerheid maar de vk ingelicht en nu wilt ze even checken... ben benieuwd
Hier is de pijn nog steeds weg. De operatie is dus uitgesteld en ik mag door met antibiotica en nieuwe bloedtesten. Als alles rustig blijft morgen of overmorgen met tabletten naar huis.
Oh dat is fijn. Zo'n blindedarm operatie is best pittig ik hen daarna een week in het ziekenhuis gelegen en thuis ook nog een week herstellende. Nou was de mijne tijdens de operatie gescheurd en kreeg ik er een buikvlies ontsteking overheen. Maar toch
Ja, geen pretje lijkt me. Doordat ik al zover zwanger ben, doen ze het ook liever niet meer als kijkoperatie. En doordat de darm vaak ver is opgeschoven en verdrukt willen ze dan ook niet een gewone snee maken, maar een grote midden over de buik. Dus dan wordt het echt een serieuze operatie. Zo hard duimen dat die stomme buikpijn nu wegblijft dus!!!
Veel succes! Ik ben ook benieuwd wat er aan de hand is/was. Heb sinds 2 dagen ook veel meer steken onderin buik, soms hele scherpe en ook veel waterig verlies. Dus ben ook een beetje kalm aan het houden, maar het blijft toch een beetje spannend.
@Poolvos oeh dat is heftig net nu tijdens de zwangerschap. Hoop voor je dat het even onderdrukt kan worden allemaal maar blijft wel super spannend. Neem aan dat ze je nu goed blijven controleren vanwege de baby..? @wolkje1994 wat heeft de vk gezegd nadat ze langs is geweest? Las dat er meerdere hier last hebben van waterige afscheiding. Heb dat ook en schrok in het begin wel van want kan zomaar vruchtwater zijn maar bij mij is het niet dagelijks heb er nu vorige week 2x last van gehad en gister ook weer. Is zeker geen urine maar heel waterig en onderbroek was zeiknat. Volgens de vk kan het alleen vruchtwater zijn als het continue lekt maar doe nu wel rustiger aan moet ik zeggen. Veel rusten en niet tillen of teveel actieve dingen ondernemen.
Fijn dat de pijn weg blijft @Poolvos ! Hier is de verloskundige langs geweest. Achteraf gezien had ik vannacht al moeten/mogen bellen. Duidelijk is dat mijn baarmoeder / mijn harde buiken een stapje verder zijn gegaan, omdat ik er vannacht zoveel pijn bij had. Hebben bel instructies goed doorgenomen (wanneer eventuele voorweeën). Ze heft gecheckt op vruchtwater en dit verloor ik gelukkig niet. Ook heeft ze gekeken of baarmoedermond verweekt of ‘open’ was, gelukkig ook niet het geval. Ik heb er dus vertrouwen in, maar goed opletten
Wat een ontwikkelingen allemaal. Sterkte. Ik slaap de laatste dagen steeds meer. Ben kapot overdag en s avonds. De vermeoidheid is zooo erg dat ik morgen even bloed ga prikken of eht njet mn schildklier is die weer opspeelt. Wordt helemaal gek vd vermeoidheid en het weinig kunnen doen. Ik ga nog wel weg maar thuis moet k meteen liggen en ik vind het vreselijk. Normaal ben k heel actief. Ik merk echt dat ik ouder ben geworden deze zwangerschap. Vind deze laatste weken echt heel pittig
Ik zit al sinds de 20 weken thuis... om deze redenen. Ik doe al vrij weinig, dat maakt het zo ‘frusterend’
@Poolvos Beterschap! Hier ook veel waterige afscheiding. Vreselijk. Elke keer onderbroek helemaal nat. Vanavond een 3d/4d echo. Hoop zo dat onze kleine meid er goed voor ligt.
Spannend! Wij hadden de mazzel dat ze niet mee werkte haha! Mochten gelukkig week later terug maar toch, heb echt zitten huilen in de auto. Super stom haha!! (Iets met hormonen toch?)
Onze kleine meid ligt met haar handjes en beentjes voor haar gezicht maar we hebben toch een beetje kunnen spieken. Bekijk bijlage 623876