De stofjes idd gekocht. De shirtjes heb ik zelf gemaakt en ja daar komen er nog meer bij. Alleen dan wat andere soort. Verder ben ik alleen nog erg moe en wat sneller harde buiken. En vandaag heel veel lucht in mijn darmen en zoals vaker vocht vasthouden. Vooral mijn rechtervoet is 2 keer zo dik. Over het algemeen ik ook geen shop type hoor. Meestal 1 keer in de 3 maanden. Alleen voor stof ga ik er soms wat vaker op uit.
Hebben jullie al de intake van de kraamzorg gehad? Ben benieuwd wat ik kan verwachten komende vrijdag namelijk.
[ Ja, zelfs bij de 2e zwangerschap, maar volgens mij omdat ik de vorige keer bij een ander bureau zat. Was gewoon een gesprekje over mijn wensen en beperkingen. Ze heeft geen lades gecheckt bv. Deed ze bij iemand anders op dit forum wel. Echt een no go wat mij betreft.
Ja in week 22 zijn ze hier al thuis geweest. Als het goed is een gezellig gesprek om kennis te maken. Ruimte voor je vragen en informatie over hun werkwijze. Vragen over de hoogte van je bed, wat voor voeding je van plan bent te geven enz. Sommige vinden het leuk om je kamertje te zien als het al af is.
Nou idd laden checken en dat soort zaken werd hier ook niet gedaan. Dat is echt zo 1990... Ze is ook niet boven geweest.
Bedankt. Vind het toch wel een dingetje. Dan komt het langzaam wel dichterbij. Miey cdceerst s ochtends bloedprikken en de glucosetest laten doen. Hopelijk kan ik daarna nog vriendelijk doen
Ik ben nu in het zkhs voor de glucosetest. Nog ruim een half uur wachten en dan wordt er voor de tweede keer bloed afgenomen. Ik kwam al hardstikke duizelig aan. Dus heb gevraagd of ik die twee uur op een bedje mocht doorbrengen. En dat mocht gelukkig Mbt de kraamzorg intake. Vorige keer kwam ze gewoon kletsen. Toen hadden we ook nog niets klaar. Dus viel er ookniets te snuffelen. En afgelopen week heb ik een telefonische intake gehad. Dus relax.
Echt leuk om die kleertjes zelf te maken. Heb heel lang geleden een keer een naaimachine gekocht. Ik had zo'n programma gezien en dacht dat kan ik ook. Maar nooit dat ding aangeraakt. Hoe is het vandaag met je? Je rechter voet al wat minder dik?
Ja vind het ook erg leuk om te doen. Kan ik wat maken waarvan ik het leuk vind plus niet iedere babyboy zie je erin lopen. Ja hey heeft even geduurd maar toen ik vanmorgen wakker werd waren ze weer gewoon. Helaas na 3 uur begonnen ze weer vol te lopen maar valt nog wel mee. Het is ook koud. Ik ben helemaal nat geregend vanmorgen dus ja. Hoe is het met jou?
Nou ben benieuwd hoe mijn nacht ngaat worden. Vandaag was ik echt een hormonale heks. Maar nu de hele avond al een heel actief mannetje waardoor mega veel en lange harde buiken en maagzuur. Ene moment draait hij in mijn bekken met zijn hoofd en schopt tegen me ribben aan en het andere moment gaat hij mijn hele buik door. Al met al ook al wil ik graag naar bed ik zou nu niet eens kunnen.
Oohh dat valt mee. Hoe is je test gegaan? Ik wil ook vragen of ik eventueel apart ergens mag liggen ivm bekkeninstabiliteit.
Lief dat je er naar vraagt. Ik ben tegen half 1 naar bed gegaan maar werd echt bijna ieder uur wakker om me om te draaien. Heel irritant dus ben aardig moe. Misschien straks nog even terug naar bed. Wel merkte ik dat ik toen ik de kinderen naar school bracht die kleine weer met zijn hoofd in mijn bekken lag en lekker aan het draaien was. Wat weer harde buiken gaf. Ik plan dus maar even een paar hele rustige dagen.
Hmmz een k** nacht dus. Zijn ook slopend zulke nachten en dan nog gewoon je kids natuurlijk is wel pittig. Ja goed naar je lijf luisteren en als het kan inderdaad je rust pakken..
Ja gelukkig zijn mijn kids wat ouder 7 en 5 dus die zijn redelijk zelfstandig maar nu zijn ze gewoon dwars. En dat is pure vermoeidheid van hun kant. Snap ik ergens wel maar als ik een hormonale heks ben zoals gisteren en met zo n nacht ben ik niet echt vrolijk en geduldig En ja rustige dagen plannen. Heb gemerkt dat een dagje winkelen geen goed idee meer is
Ja je hebt er van die dagen tussen zitten dat die hormonen je nekken. Gelukkig kunnen we al gaan aftellen Ahah nee en dag slenteren lijkt me geen strak plan. Dat red ik al maanden niet. Gelukkig is shoppen al geen hobby van mij dat scheelt..
Nee shoppen is geen handig idee. Moet volgende week nog wel even terug naar een h en m ff wat terug brengen maar dat is alles. Ik wilde nieuwe stoffen halen om een paar truitjes voor de kinderen te maken. En ja dan moet je toch even de deur uit. Want alleen maar stoffen shoppen online is ook niet altijd leuk. En ja we kunnen lekker aftellen nu hihi