De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @kly073 schuldig hoef je je niet te voelen hoor, is ook niet ‘expres’ dit. Al snap ik dat het aan je knaagt ! Wonen jullie een beetje zo dat hij veel buiten kan spelen?

    Mijn vriend is ook heel veel san het werk, vind het altijd al lastig. Nu helemaal. Soms wanneer ik met mijn ziel onder mijn armen loop, dan wil ik gewoon lekker samen op de bank zitten in de avond. Niet alleen:$:|
     
  2. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Pff als ik jullie zo hoor ben ik zo blij dat mijn vriend destijds heimwee kreeg en ander werk heeft gezocht. Hij werkte eerst op zee en was dan 6 weken weg en 6 weken thuis.
    Ik heb het nooit leuk gevonden en het was ook heel zwaar om hem elke keer weer weg te zien gaan.
    Gelukkig nu alweer 1,5 jaar elke avond lekker thuis, zou nooit meer terug willen naar toen en zeker straks met die kleine erbij niet
     
    Kirzy, wolkje1994 en Poolvos vinden dit leuk.
  3. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @wolkje1994 ja we wonen echt nog in een klein dorp dus hij kan gelukkig wel na buiten! Aaah ik snap je heel goed hoor! Dikke knuffel!

    @Eliesjee dat is fijn! Hier ook de laatste paar weken en dan is manlief op een incident na ook elke avond gewoon thuis en stopt dit ook:D
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik vind ook wel dat je er allebei moet achter staan dat je man zoveel van huis is.
    Fijn dat het voor jou steeds minder word!
    En inderdaad straks heb je het weer druk genoeg dan gaan de avonden ook wat sneller.
     
    kly073 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  5. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Klopt! Maar toen ik bij manlief kwam deed ie dit werk al bijna 10 jaar haha.. het valt normaal ook echt wel mee hoor, tis nu de verveling en het alleen zijn wat vooral spreekt :roflmao:

    Hoe slapen jullie? Hier vannacht weer van 04.00 tot 06.15 wakker gelegen.. en nu doodmoe natuurlijk :|
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Oh ja dat maakt het wel anders.
    Mijn vriend en ik hebben er ruim een half jaar over gesproken en gediscussieerd.
    Maar het korte slapen brak hem echt op.
    21:00 uur thuis, eten, douchen, 22:30 op bed en om 03:45 ging de wekker weer.
    Nu kan die 9 uur slapen en is die in het weekend een stuk gezelliger :p
    En ik ben blij dat ik me niet constant aan zijn zooi hoef te ergeren doordeweeks.. zeker nu met mijn nesteldrang :roflmao:

    Slapen gaat hier prima.
    Ik Moest wel plassen om 03:30 maar ik draaide even om en ben blijkbaar weer in slaap gevallen.
    Dus vanochtend stond ik op ontploffen :rolleyes:
     
  7. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Dat is fijn! Ja ik snap het ook wel, ze moeten het ook doen met weinig slaap! Hij kan er gelukkig heel goed tegen en is echt nooit chagrijnig... maar het is gewoon echt wel zwaar voor ze!

    Hahaha op ontploffen snap ik! Ik ben er sinds gisteren 22.00 al 5 x uitgeweest voor te plassen hahaha!!
     
  8. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mijn man heeft wisselsiensten. De ene week dagdienst dan gaat hij om 5.30 de deur uit kennis 15.30 weer thuis. Andere week avonddienst dan gaat hij 13.30 de deurbuit kennis 23.30 weer thuis.
    Moet eerlijk zeggen dat ik het soms heerlijk vind hoor. S avonds lekker alleen. Lang niet altijd, maar vaak wel. Mijn man en ik werken goed samen, maar we moeten zeker niet langer dan 3 weken samen thuis zijn (vakantie ofzk) dan vechten we elkaar de tent uit.

    @slapen. Normaal gesproken slaao ik prima. 1x er uit om te plassen thats it. Leg mijn hoofd neer en ben weer weg.
    Echter vannacht.. Mijn man heeft een longontsteking enndie heeft vannacht enorm liggen hoesten. Ik zeg er niks van want ik weet dat hij er niks aan kan doen, maar lig er wel wakker van. Uiteindelijk is hij op de bank gaan slapen zodat Ik gewoon op bed nog een paar uur kon slapen.
    Naja. Was toch wakker en moest meteen maar plassen. Maar kreeg ineens echt heel erg pijn in mn buik. Ongeveer op 1 hand boven mn navel. Tranen in mijn ogen. Uiteindelijk gelukkig toch in slaap gevallen en nu is het weg.
    Ik nu beneden met onze zoon. Manlief is weer terug naar bed gegaan. Hoop voor hem dat hij nog kan slapen. Ga ik tussen de middag weer naar bed als ons kind slaapt. Haha
     
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ohh @Lotion zo herkenbaar dat van je vriend :roflmao:. Hier werkt hij op projectbasis overal en nergens. Nu 3,5u rijden bij ons vandaan, is alleen zondagen thuis. Ik vind 't heerlijk dat we mijn schema op een dag kunnen volgen en 't huis netjes is en 10 min na het eten de keuken alweer opgeruimd is :roflmao:. Tuurlijk mis ik hem ook en vind ik het fijn als hij bij ons is, maar we redden het prima zo :thumup:
     
  10. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    @Girly1985 gefeliciteerd meid en wat is het snel gegaan! Zo grappig exact 37 weken, op de grens, baby eruit. Geniet ervan! Is de bevalling verder goed gegaan en geef je bv of fles?

    @paula1984 jii bent waarschijnlijk de volgende, heel veel succes houd ons op de hoogte. Ik leef echt mee met de dames die er bijna zijn..
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  11. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi dank je wel. Ja was op het randje idd. Ik geef bv zo lang het goed gaat. Bij de andere jongens sloeg mijn lichaam regeldag over dus vocht van voeding genoeg alleen geen voedingsstoffen. Dus we wachten af. Voor nu komt het goed op gang
     
    Marsepein en Eliesjee vinden dit leuk.
  12. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Marsepein gefeliciteerd trouwens, ik zie dat je 28 weken bent vandaag!
    Tijd voor een derde trimester dansje:D
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  13. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Dank je!! Lijkt snel te gaan maar van mij mag het nog sneller hahaha..
     
    Eliesjee en Poolvos vinden dit leuk.
  14. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja begrijp ik heel goed! Ik kan ook echt niet wachten tot ze er eindelijk is haha
     
  15. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hier weer thuis. Alles gaat goed.
     
    Kirzy en Eliesjee vinden dit leuk.
  16. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Hoe ver ben je met de voorbereidingen in huis voor de kleine? Alles al klaar en aangeschaft?

    Ik merk dat als ik bezig ben met de uitzet en klaarmaken dat ik daar echt van kan genieten en tijd iets sneller lijkt te gaan.

    Ben verder een beetje klaar met het gebrek aan energie en mijn lijf. Sorry voor Mn geklaag.
     
    Eliesjee vindt dit leuk.
  17. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wel al alles aangeschaft maar nog niet alles binnen, de hele kinderkamer komt pas over ongeveer 2 weken.
    Dan krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huis dus dan kan ik eindelijk beginnen met het klaarmaken en inrichten van de nieuwe kamer. Hier thuis doen we niet veel, we hebben een kamertje leeggemaakt zodat het ledikantje en de commode daar even kunnen staan. Maar heel veel moeite doen heeft niet veel zin voor die ene maand dat we hier blijven na de geboorte.
    Dus ja nog even geduld helaas.

    En klagen mag hoor ik ben vandaag ook echt niet vooruit te branden:roflmao:
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  18. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Top! :)
     
  19. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Imona
    Hoe is het gegaan vandaag?
     
  20. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Fijn! Lekker van genieten!


    Hier is echt alles klaar nu, ook wel een heerlijk gevoel. Mocht het nu nog echt warm gaan worden hoef ik me nergens meer druk om te maken :D
     
    Eliesjee en Marsepein vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina