Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest ivm zwangerschapssuiker en een eerdere kz. Heel spannend natuurlijk want die suiker had ik niet verwacht. We hebben met dertig weken een groeiecho gehad en daar was het geslacht niet te missen... We hebben natuurlijk daarna wel wat geshopt De gynaecoloog vroeg vandaag of we wisten wat het werd ja zeiden we vol overtuiging. Hij nog een keertje kijken maar zag toch echt wat anders huuhh Hij heeft er nog iemand anders bij gehaald en die zag het ook. Whow even helemaal omschakelen haha, ik vind het wel hilarisch! We moesten er ook erg om lachen maar helemaal overtuigd ben ik nog niet. Eigenlijk waren we zo verbaasd dat we helemaal niet meer hebben gepraat over het verloop van de zwangerschap enzo maar goed we hebben over twee weken weer een afspraak.
haha oeps. zo was dr hier ook iemand die met 15 weken al een babykamer in 1 kleur durfde te schilderen....dat had ik echt niet gedurft vriendin van me kwam er zelfs na de bevalling pas achter dat ze het mis hadden achja als t maar gezond is.... dat is echt het belangrijkste
Hahaha toch wel grappig. Altijd een neutrale kleut nemen kan je nooit fout zitten Voor mijn broertje was de kamer van winnie de poeh dus met geel en vanille kleuren, kon niet mis gaan omdat we niet wisten dat hij een jochie was
. Dat het gezond is is het belangrijkste maar je gaat toch gericht spulletjes kopen ( ik wel ) zou wel ff raar opkijken.
Haha precies en oorspronkelijk wouden we het niet weten maar de nieuwsgierigheid won het toch.. We hebben de kamer ook neutraal gelukkig.
Mijn schoonzus had dit ook... Met de 20 wkn echo hoorde ze dat het een meisje was en met de groeiecho met 30 wkn was het een jongen! Zij moesten ook ff schakelen en wat spulletjes/kleertjes ruilen
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb een gruwelijke hekel aan roze dus komt er een heleboel blauw. Ook de babykamer wil ik lavendelbaluw hebben, ongeacht wat het geslacht wordt. Ik vind blauw heel goed kunnen voor een meisje. Ik krijg alleen wel heel vaak de opmerking "Oh, wordt het een jongen?", alleen omdat ik blauw een mooie kleur vindt. Ach ja, kwestie van buiten je kaders durven denken
Idd. Zo heben wij een zoon die verzot is op roze. Gelukkig maakt het die babietjes echt niks uit of ze nou in een roze wiegje liggen of een blauw.
O meen je? Jeetje zeg. Hadden jullie al veel gerichte spulletjes gekocht? Hier ook alles roze,ze hebben 6x gezegd n meisje door 3 verschillende mensen,dus ga er helemaal van uit.
pfff zal toch schrikken zijn geweest zeg. Maar ach kun je nu de andere kant op shoppen positief bekijken dan maar.
We hadden gelukkig nog niet zoveel gekocht. Het maakt ons ook echt helemaal niet uit. Twee meiden zijn leuk maar ook een jongen en een meisje.
Jeetje even omschakelen inderdaad!! Je hoort het niet bijzonder veel maar zo wel bijna altijd bij de gyneacoloog!! Die zijn toch meer getraind op het medische vlak en gelukkig maar ook. Hoe voel je je nu? Wij kregen bij 16 weken, 18+3 en 19+4 een meisje te horen. Bij 2 verschillende pretechobureaus en de laatste echo was de 20-wekenecho. Zou mij nu heel erg verbazen als het bij ons niet zou kloppen...
Het is echt even omschakelen Haha. Eigenlijk een beetje afscheid nemen van wat je eerst in gedachten had. Het is wel een leuk verhaal voor later..