Kimberley ik heb destijds op jouw verhaal gereageerd zoals je uit mijn verhaal begrijpt . Ik ben blij dat jij bij degenen hoort bij wie het wel gewoon is blijven zitten! De verhalen zijn zo uiteenlopend! Je mag trots zijn dat je het zo goed hebt binnen kunnen houden! Fiets ze vandaag Flotsje is ook niet zo gek dat je harde buiken hebt en houdt met twee kleintjes om je heen. Respect! Ik vind 1 soms al zwaar... (Die heeft er een kop op zitten momenteel pfffff). Ik zou hem wel laten opmeten hoor, dan weet je waar je aan toe bent! Vorige week (30.5) hier ook gedaan ivm harde buiken. Toen was hij nog 5.3!!!! Dus wel gerustgesteld dat ze tot nog toe geen invloed hadden gehad.
wauw lady k wat een verhaal zeg... dat is waar ik nu een beetje bang voor ben... ben heel blij als het dinsdag is.. die 34 weken is echt zo'n magische grens... tja ik twijfel met opmeten.. met 32 welen van de jongste dus al bmm van 1,8 ofzo en al 1cm ontsluiting... toen wel remming enzo gehad drie dagen maar daarna niks meer en is gewoon blijven zitten tot 35.6.. dus als ik nu te horen krijg dat mijn bmm best verstreken is ga ik misschien onnodig stressen.., tuurlijk als hij nog netjes is is het fijn maar de andere kant hmmm.. twijfel twijfel haha.. ik ga het wel eens vragen woensdag... ik ben toch niet zo een voorstander van al dat gerommel daar beneden... pfff meisje hier beweegt zo fel beneden dat het soms gewoon pijn doet!! echt achter mijn schaambot zeg maar.. pfff..
Bij mij deed het inderdaad pijn.. Maar mijn zus heeft niks gevoeld bij allebei haar kinderen niet.. Misschien heeft het met pijngrens te maken ofzo.. geen idee.. @Lady K: Dan nu hopen dat ze nog wel even wil blijven zitten!! Veel plezier en gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!! @kimmmmberly: Goed idee, ik denk dat ik straks ook de fiets maar eens even pak Sorry als ik soms ergens iets vergeet, ben behoorlijk chaotisch momenteel en lees alles 10 keer maar vergeet het ook net zo snel weer
Ik zie dat we ook iets doen met een lijstje Bij deze dan mijn info: Xannetje, 1e kindje, 4 mei, meisje En ik had ook gelezen dat iemand vroeg waar iedereen gaat bevallen, ik in een kraamhotel. Deze zit in een ziekenhuis dus mocht er iets mis gaan hoef ik maar de klapdeuren door en ik ben waar ik zijn moet. Dan stelt wel erg gerust. Na de bevalling heb ik ook de keus om een paar dagen te blijven om te wennen aangezien dit ons eerste kindje is vind ik dat wel prettig want moet nog een hoop leren! En wat helemaal fijn is is dat vl ook gewoon in het kraamhotel kan blijven slapen dus hij hoeft niets te missen!! Iedereen een hele fijne dag! Geniet van de zon!
Jeetje lady k, wat een verhaal.. Gelukkig is t uiteindelijk allemaal wel goed afgelopen met je mannetje. En hopen dat je meisje lekker blijft zitten, vast wel! @ kimberly, ja ik slaap ook nog steeds hardstikke goed. De baby houdt zich ook vrij rustig, heel af en toe heeft ie zn drukke momentjes maar over t algemeen dus lekker rustig, beetje heen en weer geschuif. @xannetje, zo'n kraamhotel klinkt wel ideaal inderdaad. Lijkt me ook wel wat.. Zitten zeker wel extra kosten aan gebonden? Ik ga denk ik gewoon in het ziekenhuis bevallen, geeft mij toch een veiliger gevoel dan thuis. Verder schijnt hier het zonnetje niet echt. Gister wilde ik een stukje gaan fietsen maar was even vergeten dat mn versnellingen stuk zijn, hij blijft op de zwaarste hangen. Dus halverwege ben ik afgestapt, kwam geen meter vooruit haha. Ik heb een nieuw seizoen van Grey's Anatomy liggen die ik nu ga kijken, heerlijke serie is dat toch!
hey ja, nu weet ik het weer. heftig hoor wat jij hebt mee gemaakt. hoop dat je snel op die magische grens van 34 weken zit!, dat is alweer een hele geruststelling. fijne dag!
hier het zelfde, idd soms een druk momentje maar over het algemeen is het heerlijk rustig. soms moet ik gewoon even mijn buik op en neer schudden om er achter te komen of alles nog goed gaat daarbinnen. maar krijg dan altijd een schopje terug, net alsof ze wil zeggen, jaja ik ben er nog.
Hoi allemaal ! Sleepy, 2e kindje, 2 mei uitgerekend. Ik kom gezellig met jullie meekletsen! Ben nu precies 35 weken zwanger... Eerste zwangerschap was perfect, met 40 weken sopte ik mn hele badkamer nog. Deze zwangerschap totaal anders... Sinds gisteren gelukkig met verlof, ik werkte nog 4 dgn en had het echt echt zwaar. Kindje is al bijna helemaal/helemaal ingedaald en heb er flink last van gehad. Nu flinke druk als ik sta of loop op mn schaambot, doet z'on pijn! Kan niet eens meer normaal lopen alleen waggelen. Slapen is ook drama gewoon wakker worden om 02.00 uur en dan wakker liggen tot 04.00 uur en pijn in mn benen als ik te lang in 1 houding lig. Maar ach nog n week of 5 en dan is t voorbij, sorry voor mn geklaag hoor... Liefs, Sleepy
Ik betaal alleen mijn eigen risico en het eten. Ik heb er wel een extra pakket voor in mijn zorgverzekering! Het geeft mij inderdaad ook een prettig gevoel om in mijn geval dan vlak bij te zijn! Misschien dat ik de tweede (als die komt) wel thuis wil krijgen of een waterbevalling lijkt mij ook wel wat! @Sleepy84: Gezellig dat je mee komt kletsen!! Heel herkenbaar wat je zegt over het slapen en het indalen! Dat gaat bij mij ongeveer het zelfde!! Niet echt een pretje dus.. Succes met de laatste weekjes! Misschien bevallen we wel op de zelfde dag (zou wel heel toevallig zijn maar we liggen erg dicht bij elkaar qua datum )
heey allemaal hier nu 34 weken en 4 dagen voor mij schiet het ook op ben zwanger van me eerste kindje een jongetje moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel zat begin te worde heel snel moe lage bloeddruk enzo niet heel veel meer kunnen lopen omdat ik anders last van me buik krijg en heb zo iets begin nu heel nieuwschierig te worden hoe me kleine man eruit ziet hihih en lekker knuffelen en kroele ben op 5 mei uitgerekend en ben heel erg nieuwschierig hihi zal af en toe een keertje spieken hiero op het forum xx
Ook ik zwaai! Zal morgen even bijlezen! Vandaag 'n goede dag... Ook meteen gebruik van gemaakt en van allerlei dingen gedaan die ik nog moest doen. Lekker gevoel.. Tussen de middag gezellig met mn zoontje naar 'n restaurantje geweest om te lunchen. Even nog Quality time samen... Zoveel leuks doet hij op 't moment niet met zijn mama.. Iedereen alvast 'n goede nachtrust toe gewenst!
Vandaag een hele drukke dag gehad, en de hele dag de beeb niet gevoeld. Vanavond een uur op bed gelegen en geen enkele reactie van die kleine. Ziekenhuis gebeld en moest langskomen. aan de ctg gelegen en een echo gehad. Gelukkig was alles in orde. Ze gaven aan dat als de kleine niet meer goed beweegt dit een teken is dat hij zich niet zo prettig meer voelt. En dat het een fabel is dat de kleine minder beweegt omdat er minder ruimte is. De bewegingen kunnen daardoor wel veranderen. Voor nu is alles goed, maar moet het wel goed in de gaten houden. Nu ga ik maar proberen om te slapen. Hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft!
@tinusjeikke, jeetje daar schrik je dan wel even van he, gelukkig is alles goed met je kleintje. iedereen goed geslapen? ik wel aardig, heb gister avond toch maar een zijltje op mijn bed gelegd, maar god o god wat broeit dat zeg! voor de rest veel last gehad van voorweeen/rugweeen. helemaal onderin mijn rug. pfff enorm vervelend was dat. zo en nou hou ik op met klagen hoor haha . iedereen een fijne dag vandaag!
@tinusjeikke.. Gelukkig dat alles in orde is! Inderdaad maar goed in de gaten houden. @kimmmberly.. Hier ook weer een goede nachtrust gehad. Alleen toen ik wakker werd wel een harde, gespanne buik en een beetje misselijk. Heb jij je bed al op klossen staan? Moet ik nog steeds doen.. Vorrige week bij de verloskundige zei ze dat het kindje nog steeds vrij hoog lag, waarschijnlijk daardoor die misselijkheid. Heb sindsdien nog geen indalingspijn gehad en voel nog steeds wel getrappel tegen mn ribben aan dus volgens mij nog steeds niet ingedaald, moet nu toch onderhand wel gebeuren lijkt me.. gister heb ik alle babykleertjes uitgewassen, zo lief al die mini kleertjes aan het wasrek
Hoi allemaal!! Wou even iets kwijt, was zoo leuk Gister avond lag ik in bed en madam lag lekker te bewegen en haar billen naar buiten te duwen zoals ze altijd doen. Dan zet ze zich met haar voetjes vol af in mijn rechter zij en dan heb ik een hele bult op mijn buik.. Soms best pijnlijk omdat de huid dan ongelooflijk strak komt te staan. Maar goed dat deed ze gisteren dus weer en ik duw tegen haar billen aan en begint ze te draaien.. vervolgens duw ik tegen haar voeten en die trekt ze op, dus ik weer tegen haal billen en doet ze haar voetjes weer naar beneden, ik weer tegen haar voeten en weer het zelfde. Nou ik denk dat we wel een kwartier zo zijn bezig geweest was zo ongelooflijk leuk! Ik heb wel vaker zo contact met haar gehad maar nooit zo lang en ook niet zo duidelijk dat ze daar op reageert echt geweldig! Nou zei de vk dat ze al wel aan het indalen was en dat heb ik ook wel gevoeld ook.. pff maar goed.. Maar kan ik haar nog zo goed voelen als ze helemaal is ingedaald of word het dan minder? Of zou ze er weer uit zijn gegaan.. Voel haar wel anders maar ook logisch als je nagaat dat de ruimte nu minder word. Maar wat je soms hoort dat als ze ingedaald zijn dat het net lijkt alsof je met een bal tussen je heupen loopt dat gevoel heb ik dus helemaal niet.. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen daar mee zijn!! Fijne dag allemaal!! @tinusjeikke: Wat heftig daar zou ik toch ook behoorlijk van schrikken!! Gelukkig is alles goed met de kleine spruit! Wist niet dat dat een fabeltje was! Voel haar inderdaad wel anders nu ze steeds minder ruimte heeft!!
@elcie, nee hier geen bed op klossen, wij hebben een boxspring, daar kunnen dus geen klossen onder. en aangezien ik mijn bed niet wil verkloten, gaan we ook niet aan de haal met bier kratjes etc. wij hebben er gewoon een extra matras op gegooid en daar ging de vk gelukkig akkoord mee ons bed is nu 70 cm hoog.
xannetje: wat leuk!! hier ook nog heel actief hoor en wel al ingedaald... bed: hier hoeft het niet op klossen is zo hoog zat.. tinisjeike: pfff dat is schrikken! gelukkig was alles goed! freck: leuk met zoontje samen lunchen.. elcie: leuk he die minikleertjes.. hier al twee kleine jochies thuis en moet iedere keer zo lachen om die kleine roze jurkjes enzo.. hier alles ok.. wel last van mijn rug en als ik veel loop echt druk van onderen... vandaag boodschappen gedaan met de jochies en dat valt me altijd wel zwaar pfff.. daarna wel even op bed gelegen maar dan voel ik me vaak eigenlijk slechter als daarvoor.. nu lekker op de bank.. ga maar eens wat chocola opzoeken