De laatste 5 weken....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door freck, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Je voelt iets knappen in je buik en het water loopt eruit alsof je plast maar je kunt het niet ophouden. Doet absoluut geen pijn!

2. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Hier even een tijdje druk geweest vandaar wat minder actief.. Afgelopen zondag ben ik ongelooflijk verrast! Mijn zussen hadden een baby shower georganiseerd! Het was echt super leuk en heb een mooie stokke eetstoel gehad! Dat was het laatste wat ik nog moest hebben.. De tassen staan inmiddels ook helemaal klaar.. Nu ons meisje nog! Soms heb ik het gevoel alsof ze ieder moment komt maar soms heb ik ook het gevoel dat ze met 42 weken gehaald moet worden.. We zullen zien! Kan in ieder geval bijna niet meer wachten! Wat ontzettend spannend!!

Hoe is het verder met iedereen?

@Lady K, Wel geruststellend dat het geen pijn doet! Dat scheelt weer wat zorgen ;)

3. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer dat dit topic niet actief meer is :( Vond het erg gezellig. Voor de meiden die nog wel eens kijkt hier veel succes met de laatste weekjes!!
    Groetjes!!

4. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Ik ben mijn vruchtwater in kleine beetjes verloren en heb niks in mijn buik voelen knappen. Ik had geen pijn. Alleen liep het met scheuten eruit. Je herkent het, omdat het anders is dan urine en het ruikt ook anders. En het was teveel voor afscheiding en te dun.

5. Loppie

Loppie Lid

1 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hier ook in de laatste 5 weken...wel spannend allemaal. Heb vannacht slecht geslapen vanwege harde buiken, ook rommelt mijn buik heel erg sinds gisterenavond geen idee..morgen naar de verloskundige ben benieuwd of hij al is ingedaald..Tijd gaat wel ineens heel snel!

6. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allereerst gefeliciteerd met je kleintje!! Geniet van je kraamtijd en de tijd die erna komt uiteraard ;)
    Ik ben erg benieuwd wanneer het bij mij gebeurd, als mijn vliezen al uit zichzelf breken.. Ik had gelezen dat slechts 10% van de bevallingen beginnen met het breken van de vliezen! Dus we zullen zien!

7. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe was het bij de vk? is hij al in gedaald? Hier ook al twee weken eigenlijk al wel gerommel en last van voor weeën.. Helaas hier nog niets te bekennen.. We zullen zien wie er eerder is ;)

8. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ik ben begonnen met gebroken vliezen :)
    Ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan.
    Hier mijn laatste spuit inmiddels achter de rug om mijn bm rustig te houden. Met 36 wkn is dat uitgewerkt. Zal ze met 37 komen?

9. Loppie

Loppie Lid

1 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hij is ingedaald! Verloskundige gaf aan dat het gerommel van de afgelopen dagen waarschijnlijk indalingsweeen konden zijn. Hij ligt er nu dus klaar voor, nu een kwestie van afwachten.

Heb me vanochtend ook ingeschreven voor een onderzoek naar pijnbestrijding, daarbij ben ik ingeloot voor de pijnbestrijding via het pompje remifentanil. Mocht het echt te pijnlijk worden kan ik daar gebruik van maken, liever natuurlijk niet maar je weet het nooit. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

10. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat spannend!! Wie zal het zeggen.. misschien heeft ze het wel zo naar der zin dat ze toch nog eventjes blijft zitten ;)

11. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook al zo spannend!! Heb je veel last gehad van de indalingsweeën?
    Heb nog geen ervaring met pijnbestrijding.. Voor mij hier ook de eerste!! Ik ga proberen ook voor geen pijnbestrijding maar misschien loopt het wel heel anders.. wie weet he ;)

12. freck

freck Actief lid

15 jul 2012
    235
    0
    0
    Hoi dames, Sorry dat ik niet meer actief ben, wij zitten de laatste weken even in een rollercoaster. Hugo heeft na zijn geboorte 6 dagen op de kinderafdeling door moeten brengen. Daarna naar huis, maar na 4 dagen thuis is hij weer opgenomen in 't ziekenhuis. Nu sinds afgelopen maandag thuis en 't lijkt eindelijk goed te gaan.
    Hij vertoonde prematuur gedrag, dronk slecht en viel af. In t zielkenhuis kreeg hij sondevoeding om op kracht te komen.. Hij is maandag 3 weken maar zit nog steeds niet op zijn geboortegewicht. Maar gelukkig zit de groei er nu eindelijk in!

Succes allemaal en als 't hier wat rustiger is dan lees ik even weer goed bij!

13. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap absoluut dat je nu wel andere dingen aan je hoofd hebt!!

Wat enorm heftig met zo'n kleintje zeg.. Wel echt heel fijn om te lezen dat het nu eindelijk de goede kant op gaat!!
    3 weken alweer.. wat gaat het snel! Hopelijk zit hij snel weer op zijn geboortegewicht en erboven!
    Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleintje!!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hallo dames!
    Mag ik ook meedoen? ik ben over 3 dagen ook op de 35e week!

dit kan idd op deze manier. zo heb ik het bij de eerste ook meegemaakt, (is naar mijn idee ook de fijnste manier, dan weet je zeker dat het echt je vruchtwater is!) maar als je kindje goed laag ligt dan heb je eerder kans dat je je vruchtwater niet als een plons maar met kleine beetjes verliest omdat het hoofdje er voor de uitgang ligt. dan is het veel moeilijker herkennen of het om vruchtwater gaat.

15. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Daar heb je gelijk in!

16. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag 3 dagen over tijd... Het begint echt zwaar te worden. Ik wou daar ze snel kwam..
    Heb maandag een ctg.. Hopelijk komt het niet zo ver en komt ze deze week nog gewoon! Ze willen niet strippen omdat dat blijkbaar meer stress op wekt dan dat het werkelijk de bevalling op wekt, ze strippen alleen bij een tweede zwangerschap dan kan het blijkbaar wel.. Heeft iemand hier ervaring mee? Had dit nog nooit gehoord namelijk...

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed!

17. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Op 05-05 ben ik bevallen van onze dochter Z.oë!
    Perfecte bevalling van 4.5 uur zonder knip of scheur. Ons meisje kwam met 37.2 weken.

18. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Lady k gefeliciteerd!

19. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd lady k! Geniet van de kraamtijd, en daarna uiteraard!

20. freck

freck Actief lid

15 jul 2012
    235
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Genietv ervan!

En xannetje... Sterkte! Hopelijk komt ze snel nu! Van dat srippen heb ik ook nog nooit gehoord trouwens.

Deel Deze Pagina