Vandaag echo gehad..ff vraagje..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nicole2008, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole2008

7 apr 2008
    7
    0
    0
    Kapster
    Hallo Allemaal!

Volgends de berekening ben ik 7 weken zwanger..

Vandaag een echo gehad..en volgends haar was ik nauwelijks 5 weken..

Maar was al wel een kloppend hartje te zien.. :D

Klopt het hartje al na 5 weken? of ben ik toch verder?

Ook heb ik voor ruim 2 weken geleden een test gedaan en die gaf direct zwanger aan..

Liefs Nicole

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou nu uitgaan van de datum die zij gegeven heeft, maar in m'n achterhoofd houden, (en zelf blijven vermoeden) dat je toch wat verder bent, omdat je al een kloppend hartje gezien hebt! Dat is toch wel vroeg. Verder is het heel gemakkelijk om een meet foutje te maken als de baby nog maar zo klein is... Straks, met 12 weken met de echo, dan pas zul je naar mijn idee echt een goede indicatie krijgen van hoe ver je zwanger bent. En als je dan nu maar uitgaat van 5 weken en straks wordt je misschien weer vooruit gezet, dan valt dat alleen maar mee ;) .

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het haartje gaat kloppen meestal met 5wk en 6 dg maar het kan ook wat eerder of later izjn. in dit stadium is het maar net zo hoe de kleine er voor ligt want zeg bijv bij een milimeter verschil is hij/zij ineens 4dg ouder/jonger dus het kan alle kanten op. Het hartje klopt en dat is het belangrijkste en of dat nu is met 5 of 7 wk hij/zij leeft en nu maar duimen dat het groeit tot een gezonde baby wat meestal het geval is. geniet er van meid want voor je het weet is de kleine alweer 7 maanden :)

ik was bij de echo van 9wk net 8 wk zwanger zeiden ze en precies 3 wk later was ik 12 wk :) dus mijn berekening klopte toen redelijk moest nog 5 dg bij maar dat deden ze niet :)

4. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    wat een vreemd verhaal voor 5 weken en 4 a 5 dagen klopt het hartje nog niet hoor, en dan is het maar de vraag of je het op de echo ziet dus als je het gezien hebt zou ik zeggen 6 weken?

5. Hoi, volgens mij ook niet want ik heb een echo gehad met 5 weken en 4 dagen en toen zagen we alleen een vruchtzakje met een klein grijs schaduwtje maar een week later zagen we wel duidelijk een vruchtje met kloppend hartje. Maar sommige echo's zijn echt heel erg onduidelijk die ervaring heb ik wel er valt ook bijna nog niets op te meten. Ik had met 9 weken en 1 dag een pracht echo en in eerste instantie zou ik ook een week korter zijn dan ik zelf dacht maar na die echo werd er weer een week bij opgeteld en kwam ik precies op mijn datum uit, gr. Nicole

Deel Deze Pagina