De laatste loodjes - klaagmuur....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou meiden 15 juli had ik het nog over dat ik 4x voor de grote boodschap moest, nou om half 6 begon het met harde buiken met regelmaat die steeds korter op elkaar kwamen en wat pijnlijker begonnen te worden. Uiteindelijk braken om kwart voor 11 mijn vliezen en ben ik om 4.21 (op 16 juli) bevallen van een zoon via een keizersnede.

Ik had uiteindelijk meer pijn tussen de weeen door aan mijn oude wond van de keizersnede dat er besloten is voor een spoedkeizersnede, dit maar goed ook was de baarmoederwand was flinterdun en scheurde zelfs een beetje verder tijdens het zetten van de snede in de baarmoeder!

Herstel verloopt trouwens perfect!

Voor iedereen die nog ff moet toi toi toi ik duim met jullie mee!

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @sassa25 gefeliciteerd meis met je zoon.nu wij nog hahah

3. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    he meid gefeliciteerd! Dus 4 x de grote boodschap doen kan toch een signaal zijn!

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Sassa, van harte gefeliciteerd met je zoon!

Hier vannacht ook flink aan het rommelen, ongi pijn dat komt en gaat, harde buiken en steken onderin, heb bijna geen oog dicht gedaan, dus ben benieuwd of het doorzet, het is nog goed te doen dus...

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Zo lekker klagen hier...
    Drie nachten al niet tot amper geslapen... kleine erg actief en veel zuurbrand.
    Ook sinds al meer dan een week flink slijm verlies.
    Met vlagen harde buiken die niet echt door zetten..

Pffffff ben het zat....

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nog ff meiden, weet dat het zwaar is!
    Ik heb nu het gevoel dat het eeuwen geleden is dat ik zwanger was, terwijl ik op het laatst het gevoel had dat het eeuwen zou duren voor ik zou bevallen...

Ik duim mee!

7. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Gefelciteerd met je zoon!
    En nu wil ik ook, straks wordt het weer zo warm, pfff. zie er echt tegenop. Ik hoop dat ik dat ook maar is 4 x de grote boodschap moet doen vandaag.

8. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Nou ik klaag ff lekker met jullie mee....

Ik ben nu ook ruim 39 wkn zwanger...we zitten niet in de ideale situatie mijn vriend heeft een ongeluk gehad ( 1 scheenbeen gebroken en kuitbeen, en de andere knie zijn alle banden kapot van) dus het duurt nog wel ff voordat hij helemaal weer de oude is ....we liggen in de woonkamer met 2 bedden, hij eentje van Icare en ik op mijn logeerbed op klossen....wachtende op de beeb....

Heb af en toe ook last van harde buiken die geen pijn doen maar ik kan ook kramp hebben in mijn buik en dat doet wel pijn,..;....zijn dat al voorweeen dan?

Veel succes iedereen he.....

Liefs van mij

9. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Bah, ben het zo zat..... :(
    Ik ben misselijk, heb ongi krampen, een vreselijke zeurderige pijn in m'n onderrug, steken van onderen en verloor net veel slijm....
    Ik kan niks en heb ook nergens zin in..... Het mag van mij wel komen!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Yvonne, ik heb precies hetzelfde, bij mij is het vannacht weer begonnen en houd nog steeds aan, straalt echt van rug naar buik, om de minuut een harde buik, de 1 pijnlijker dan de ander, ben benieuwd of het doorzet!

11. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    En ik voel helemaal niets! Alleen de baby die beweegt maar voorderest niks. Naja langers als 3 weken kan het nu toch niet meer duren, dus nog eventjes.

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou bah de dagen lijken wel maanden zeg

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Haha we zijn echt ongeduldig, we willen gewoon te graag :)

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    hahah tis ook mooi geweest wil weer gewoon lekker omrollen in bed en bukken en alles doen wat nu niet kan .

Zal ik het maar niet over dat stokbroodje file american hebben want daar smacht ik onderhand wel naar 8)

15. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Joy hou op over dat broodje... hihihihi daar hebben we het al weken over hier in huis.
    Mijn beste vriendin haald zelfs om de dag flie en stokbrood... hoe erg wil je het hebben...
    Oh ja.. en shandy ligt ook al koud... ben daar zo gek op en heb dat dus al lang niet meer gehad...

Kan weer eens niet slapen.. zuurbranden.. schoppen.. draaien.. alles doet me zeer....
    Bekken.. rug.. spieren over me boven benen...
    Dan weer harde buiken... dan is het weg.. denk je lekker slapen komen die zuurbranden weer..
    Heb net even rondje met de hond gedaan maar word het ook niet beter van...
    Bah... klaag klaag klaag... laat het maar komen...
    liever s nachts er uit voor eten geven dan nog een nacht langer het spook spelen...

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hahaha weethetwel een glaasje teqilia gaat er hier ook wel
    in hoor jee en een biefstuk waar het bloed uit loopt.
    *begin er bijna van te kwijlen* hahah

Vervelend he dat zuur lag er ook al in maar ben er dus weer uit
    me eten wil niet zakken wat dus weer zuur geeft .
    Lig je net lekker gaat de kleine in je zij liggen trappen
    waar je op ligt .
    Lig je weer net lekker kan je er weer uit voor te plassen
    mesjokke word je er van.
    Hahaha dat rond spoken ben ik ook zat begin er ook bijna op
    te lijken met die wallen onder me ogen .

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Het is net als ze beweegt of ik een kei grote stok ingeslikt heb die dan dwars in me buik zit echt niet plezier zeg :(

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh ik kwijl ff mee...
    hmmm stokbroodje american filet, zacht gekookt eitje, biefstukje medium met een baco-tje...*kwijl kwijl... :)

Zal dat baco-tje toch nog maar ff laten staan, wil namelijk de borst gaan geven.... ;)

Heb het ook erg zuur nu, ble...

19. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Hey

Jeej ben daarnet bloed verloren met veel slijm, terwijl ik dacht dat ik men slijmprop al verloren was :S. Zou het een teken zijn, ik hoop het. Ik ga vandaag maar druk bezig zijn, wie weet breken men vliezen dan wel. Dan kan ik misschien morgen een broodje american eten :p

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou hoop het voor je maar je gaat hier toch niet zitten vertellen morgen hoe lekker dat broodje wel niet was hahahahahah

Deel Deze Pagina