De laatste loodjes - klaagmuur....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica1

jessica1 Niet meer actief

nou hier komt het van mij hoor

na 2 x 3 daagse ziekenhuis bezoek en BI begin ik het aardig zat te worden
    wordt gek van de slapenloosheid, en als ik overdag dan een uurtje ga slapen kan ik savonds weer niet in slaap komen GRRRR ben helemaal oververmoeid van het niks doen want ik mag niks mee inverband met kans op weer bloeden van baarmoedermond
    kan alleen maar janken,
    maar aan de andere kant heb ik een hele lieve vriend die erg trots op me is (zegt ie zelf)
    en hij steunt me enorm
    maar voorlopig moet ik nog 5 weekjes
    als die voorweeen maar niet hevig worden want die kunnen er ook wat van

maarja je weet wat ze zeggen je krijgt er wat moois voor terug

2. jessica1

jessica1 Niet meer actief

zacht gekookt eitje

heb ik een lange tijd nog gewoon gegeten :O
    wist namelijk niet dat het niet mocht :$:$ schaam schaam

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Als ik in beweging kom krijg ik een heel raar gevoel in m'n lies, voelt erg vervelend aan.... Nou dat weer..... :(

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Yvonne02 nou dat weer klinktme bekent in de oren hahahah

@jessica1 das ook mooi balen dan ik moest eerst 2 x in de week voor ctg werd er ook helemaal simpel van.En dat moe van het niks doen ook.
    Word er al moe van als ik er aan denk dat ik niks meer kan.
    Sterkte met de aankomende weken.

Hier weer flink last van maagzuur ze zit recht met haar kopje onder me maag te porren :rolleyes: je ziet haar kopje echt buiken me buik steken naar gevoel bah

5. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik heb vooral s'avonds last van maagzuur. Heb dan echt het gevoel alsof ik moet overgeven.... bah!

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ja in de avonden word het er allemaal niet beter op nee.
    Ik heb laaste tijd ook dat me eten niet meer wil zakken

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier ook heel veel last van brandend maagzuur. Dacht er net een beetje vanaf te wezen :( . Soms tot overgeven aan toe. Ik eet me kapot in de Rennies (die ook al niet meer helpen).
    Was vanmiddag de honden aan het uitlaten, krijg ik pijnijke steken in mijn vagina. Ik dacht echt dat ik even door de hoeven zou gaan. Gelukkig was manlief er ook om me even te ondersteunen en waren we al bijna thuis. Zal morgen even vragen bij de VK of ze kan voelen of Pruts verder ingedaald is.
    Enne ik zou ook met gemak een moord doen voor een broodje American Filet en een lekker glas witte wijn (denk ook wel dat het in mijn kraammand zal zitten aangezien mijn schoonzus deze samensteld ;) ).
    Dames nog eventjes doorbijten en dan kunnen we onze prachtige wondertjes vasthouden en weer een beetje baas over eigen lichaam zijn!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

Oh dit klinkt spannend en hoe is het nu? Voel je al iets?

9. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    ik meld me ook even... ehh en dat zachtgekookte eitje he..ik eet dat elke dag?!oh oh wist het niet!

maar zijn wel verse van de groenteboer..

wachten duurt lang he meiden! ik denk bij elk krampje yess maar dan blijk ik gewoon naar de wc te moeten balen...

groetjes

10. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    En Michke1987? Ik ben ontzettend benieuwd, hoe is het afgelopen?
    Hier ook last van de liezen. Heb vaak dat ik ga staan, of iets anders doe, gewoon staan of lopen en dan schiet het me dwars door mijn lies! Kramp, net als in mijn kuit!
    Alles verder hier nog ok! En rustig!

11. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Hey

Ben nog steeds bloederig slijm aan het verliezen men verloskundige heeft vandaag gezegd dat er zeker iets gaande is en ik er niet meer lang op hoef te wachten nu. Veel menstruatie krampen. Ik blijf nu maar een beetje bezig, hopelijk begint het dan binnenkort.

Ik hou jullie zeker op de hoogte

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi allemaal,
    mag je ook meedoen met "de laatste loodjes klaagmuur" als je niks te klagen hebt?

vanaf vandaag heb ik eindelijk het gevoel dat ik er klaar voor ben, ik ben uitgerust, huis is opgeruimd, bedje opgemaakt, eindeloos gelummeld en nu....
    wachten geblazen. heb al voorweeën, maar het mag geen naam hebben want ik heb er zo'n 1 per uur

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Michke, dit klinkt serieus!
    spannend hoor, heel veel sterkte!

petrabr, dus jij bent er ook klaar voor! Fijn he dat alles dan lekker aan kant is en het mag gaan gebeuren!

Hier is het wederom erg rustig...

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    he dames, hier ook nog rustig. Heb wel veel last van harde buiken, maar volgens mij is mijn baarmoeder overgevoelig!
    Ik hoef maar te gaan staan, dan is het al zover! Hard! Maar hoe zijn het dan voorweeën.
    Hoe kun je die dan herkennen?

Ik ben nu wel benieuwd wanneer het gaat beginnen hoor! Spannend!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook nog even klagen, normaal klaag ik niet maar ik ben nu 1,5 week overtijd en ik ben eergisteren gestript en het heeft niks geholpen.
    Vanmiddag gaat de vk nog een keer strippen en gelijk een afspraak maken voor maandag in het zh bij de gyn.

En dan wordt het ook nog eens zo warm!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    liesje, je hebt het volste recht om even te klagen. Ik hoop dat je bevalling snel gaat beginnen.

17. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik ben het zat! Ik hoop toch echt niet dat het nog 4 weken gaat duren.... dat trek ik echt niet....
    Ik ben ook zo misselijk, heb last van menstruatiekrampen, zeurderige rugpijn, harde buiken en voel me gewoon blehhhhh....
    En dan onze honden, die zijn helemaal van slag... alsof ze iets aanvoelen!
    Dus ik hoop dat er heeeeel gauw iets gaat gebeuren!

18. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    AAaaahhhhh er gaat een hittegolf aankomen! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Dat zie ik nie zitten, ben maandag uitgerekend! Bleechhh!
    Gelukkig blijft het bij ons in huis lekker koel..
    Maar toch!

19. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    blehhhhh vond het vandaag al niet om te doen laat staan hitte golf denk dat ik me op ga sluiten in de koelkast hihihih

Hier een onwijs vervelende buik ook weer voorweeen maar ja wat hebben we daar nou aan he.
    Verveel me stierlijk en das nog wel de ergste kwaal die ik op het moment hebt bah

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik denk dat ik me hier weer afmeld, vind het zo rot voor jullie dat ik niks te klagen heb. een dikke digitale knuf voor jullie en weet dat het niet lang meer duurt

Deel Deze Pagina