Aah, ruiken ze zo lief dan? Ik word al helemaal gelukkig bij de gedachte dat het kindje er straks zo glibberig uitkomt en op mijn buik wordt gelegd, maar dat ze ook nog lief ruiken maakt het feest helemaal compleet! Snif, ben nu alweer in tranen. Oh gelukkig, dus zelfs jullie zwangere moeders kunnen zich onzeker voelen.
Dit heb ik ook, ben 29...en heb de meeste dingen die ik wilde doen, kunnen doen... Ik ben er gewoon aan toe...of het nou nu komt over over 2 weken...zorgeloosheid is voorgoed voorbij...dus wat mij betreft mag het nu wel dan... plus ik heb nu echt geen lol in dingen doen, ik ben zo snel moe, na een stuk lopen heb ik enorme pijn in me 'kruis'gebied'.
Ik slaap ook al weken slecht ,last van mijn bekken en stuitje . Ik hou ook behoorlijk vocht vast en bloeddruk schommelt,beginnende blaasontsteking .Gisteren zei mijn vk dat als het zo doorgaat dat ik misschien ingeleid ga worden .
Zoals ik dus al zei... vannacht maar 2 uurtjes geslapen... ben kapot. Ik ga net lekker in bed liggen... helemaal geinstalleerd met al mijn kussens.... kan ik niet in slaap komen! Lig maar te draaien en te woelen.... Die kleine schopt me ook nog aan alle kanten.... kortom, ik kan echt m'n ei niet kwijt...... Ben van ellende maar weer opgestaan en achter de pc gaan zitten.... en om mezelf te troosten, heb ik een bakje Ben & Jerry's uit de vriezer gehaald.... Ga straks maar weer een poging wagen...... ](*,)
Mijn luikjes vallen ook steeds dicht. Ben net een poos met de beentjes omhoog op de bank gaan liggen. Mijn voeten jeukten van het vocht, word er gek van. Wil eigenlijk wel op bed liggen en een dutje doen, maar ik bewaar het even voor later op de dag. Mijn hoofd loopt over van gedachten, dus in slaap komen lukt vast niet. Ik hoop nu toch dat het morgen gaat gebeuren en niet al vandaag. Zit vol van de lunch.
Dat pijn in je kruisgebied na inspanning heb ik al vanaf week 12, da's niet erg leuk nee. Dat was bij mij ook een reden dat ik geen zin meer had om er op uit te gaan tijdens mijn zwangerschap, omdat ik naderhand gebroken zou zijn en last van mijn schaambeen zou hebben. Ik ben het op een gegeven moment erg rustig aan gaan doen en dat heeft geholpen. Nu heb ik ook wel wat last af en toe, maar is te doen.
Nesteldrang of ben je aan het faken? Ik had daar vanaf week 37 extreem last van, maar heb nu totaal geen zin meer inpoetsen. (hm, stond vanmorgen om 7.00 uur de koelkast nog uit te soppen en ook de magnetron :-k )
Het scheelt denk ik dat ik geen kwaaltjes heb. Tenminste zo ervaar ik het niet. Natuurlijk soms stijf, beetje rugpijn etc. Maar verder niet moe en nog zeer actief, misschien daarom nog lang niet zat. Heb nog zoveel leuke afspraken staan, dat ik ban beng dat ik ze niet niet allemaal haal! Maar als je niet meer vooruit te branden bent, dan snap ik heel goed dat je het zat bent hoor!
Heerlijk toch! Ik zou wel willen, maar ik heb totaal geen behoefte aan gezellige afspraken. Heb zelf ook geen rijbewijs en ben afhankelijk van mijn fiets (auw, doet nu zeer hoor) en de bus (die reed niet). Ik woon ook enigszins afgelegen, dus als ik wat ga doen is het in het weekend of de avonden met mijn vriend. Gisterenavond een rondje gereden (pfff, slecht vopor het milieu, maar ik wilde wel es wat anders zien dan mijn huis) en dan rijden we lekker naar het strand ofzo. Kan helaas niet op het strand neerploffen, dan komik niet meer overeind en wandelen lukt dus ook niet al te lang, maar wat is het héérlijk om de zee te zien!
Nesteldrang Trouwens, jij bent pas erg, om 7.00 uur 's ochtends de koelkast schrobben Ik snap nu trouwens ineens ook dat vrouwen vaak tijdens hun verlof nog zoveel aankomen... lekkere dingen en vooral chocola zijn hier niet aan te slepen, vooral nu uit onderzoek is gebleken dat dat de kans op een huilbaby drastisch verkleint O
Hm, ik werk helaas al 1,5 jaar niet meer.... Maar als ik dát had geweten toen ik zwangerraakte, dan werd het een chocolade-dieet, hoor! Ik ben 15 kilo aangekomen. heb wel vaker lekkers gegeten dan ik voor de zwangerschap deed, dus evengoed genoten. Gaan ze ook minder huilen van taartjes?
Yey! Vorige week nog een enorm stuk appeltaart met een aparte schotel met een Himalaya aan slagroom erop gegeten!
Ga vriend bellen om te vragen of ie ff een aantal flessen slagroom wil meenemen. Dan ga ik inhalen wat ik heb gemist de afgelopen 9 maanden. Oh ja, en chocola!
Dan stuur ik die van mij vast even langs de winkel voor een grote (de grootste) fles rosé, kan die vast in de koelkast koud liggen te worden
Jaaa, of een flesje Corona met een citroentje erin of een heerlijk glas witbier.....Hm, ik ben wel van plan borstvoeding te geven...of zou dat ook een gunstig effect geven op huilbaby's?
Volgens mij als ik die laatste opmerking van me elders op het forum zou plaatsen, zou ik een heleboel boze zogende vrouwen over me heen krijgen.