pff ikzelf heb het nu ook gehad Vandaag uit ziekenhuis ontslagen (heb nierbekonsteking yeey ) Hele tijd last van harde buiken en voorweeën, 2 weken terug slijmprop verloren voor mij mag het echt beginnen nu Volgens een tarotkaartlegster zou ik bevallen in de lente, met alles had ze gelijk behalve dit want zondag is het al zomer haha
Vervelend voor je. Hahaha, volgens mijn eigen tarotlegging, zou het tussen 31 mei en 9 juni komen, mooi niet dus!
Trouwens, heeft iemand Q-music ervoor? Ik word er zeer vrolijk van! De foute top weet-ik-veel...? Heb de Sjonnies en Ace of Base al voorbij horen komen, erg leuk
dankje, nu valt het nog mee omdat ik ermee op tijd ben (ze hebben het op tijd gevonden) maar normaal poeh kun je echt niet eens lopen
haha ja die vrouw deed het vaak en ze had echt in alles gelijk behalve dan dat ik in de lente zal bevallen (maar zondag is pas zomer wie weet he ) Alleen ga ik er niet van uit anders maak ik mezelf nog gekker
Heb maar weer de Scissor Sisters aangezet, lekker hard, misschien dat mijn ukje er dan uitkomt geswingt. (I don't feel like dancin', helpt dan niet echt zeker, haha) (hij begint wel gelijk te bewegen, dus wie weet! )
haha wat kan een mens zich toch vervelen he? vooral met de laatste loodjes en de 9e ja is het al bijna 2 weken geleden geweest maar denk maar zo je moet nog max. 2 weken word steeds spannender! Ikzelf ga er niet vanuit dat het er dit weekend al is (alhoewel het al tijdje aan rommelen is vooral vandaag wie weet )
Ja lekker, nóg 2 weken zeker....Dan heb ik helemaal vierkante oogjes van het computeren.... Trouwens, het is max. nog 1,5 week....(klinkt wat beter, haha)
sorry 1,5 weekjes haha uit verveling tja ik zit er ook iedere dag achter gewoon niet wetende wat te doen maar om dat nog zolang vol te houden? Ik hoop dat het voor jou een dezer dagen gaat gebeuren. Nog niets aan rommelen bij je of voortekens?
Ben ik weer. Ach, het rommelt al een paar weken, dus dat zegt blijkbaar niet veel bij mij. Ik verlies in etappes wat afscheiding en heb al een week of 2 af en toe zo'n ongesteldheidsgevoel in buik en rug. Had al vrij rap in de zwangerschap harde buiken, merk de laatste weken alleen dat ze wat vaker en heftiger zijn. Tja, het zijn toch de laatste loodjes, nietwaar, dus er moet toch wát gebeuren.
Ja helaas zegt het niets Gister hele dag door harde buiken echt van 1 uur tot 9 uur zoiets en constant daarna opgehouden. Nu begint het weer en weer last in mijn rug pff. Ik ga er maar vanuit dat het nog weken zal duren ben ook nog maar 37 weken alleen heb ik al 3 weken niks anders dan voorweeën en kleine was al ingedaald met 29 weken 2 weken terug slijmprop verloren en sinds vorige week harde buiken. Wat een zwangerschap allemaal niet met je kan doen Ik hoop voor je dat het niet lang meer zal duren
Ja, lullig eigenlijk, hoor. Je denkt dan iedere keer...oh, zou dit al een voorteken kunnen zijn? Tja, en zo'n slijmprop schijnt steeds weer opnieuw aangemaakt te worden. Ik had weken terug al slijmverlies, maar de afgelopen weken had ik nauwelijks afscheiding, kurkdroog leek wel en nu begint het weer in stukjes mee te komen als ik plas. Mag nu toch hopen, dat er écht iets gaat gebeuren.... En die harde buiken...daar let ik geeneens meer op, die lijken me steeds op het verkeerde been te zetten
Ja hier exact hetzelfde. Verlies geen slijm meer en nu ineens laatste 2 dagen wel weer en de voorweeën let ik ook geeneens meer op word er echt gek van vooral nu dit mijn eerste is vraag ik me steeds af wanneer je weet wanneer het echt eens gaat gebeuren
\ Al 9 maanden lang! : Ik heb het huis zo vaak geboend en geschrobd, alles is klaar en schoon en nog geen baby hoor! Ik kreeg er vooral erge last vanaf de 36 weken. Ik denk dat je dan begint te beseffen dat het dan toch echt al naar het einde van je zwangerschap loopt, dat je gauw alles op orde wil hebben. Toen had ik ook veel last van harde buiken, waarschijnlijk omdat ik nauwelijks rust nam en continu in de weer was.