Hier ook weeer een verse mama! Ik ben vorige week donderdagmorgen bevallen van een geweldig lief zoontje! Het is wel een heftige bevalling geweest (ruptuur inwendig en uitwendig en daardoor 1,5 liter bloed verloren), dus ik ga me nu richten op mijn kleintje en op mijn herstel, dus ik neem even pauze van het forum. Iedereen veel geluk gewenst!
Even die klaagmuur weer naar boven gehaald 8) gatverdamme word helemaal mesjokke van die opvliegers en doe helemaal niks als stil zitten en het zweet komt er met bakken tegelijk uit
dat klinkt herkenbaar, ik heb het ook bloedheet , en heb sinds een paar dagen ook vaak harde buiken van mij mag het nu wel eens komen
Joy, heb je mischien toch teveel gedaan dan? hihi Het is ook wel raar weer hoor, dan weer regen, dan weer zon en in huis is het beetje klammig..
Blij dat de klaagmuur weer even naar boven is gehaald, want ik ben het ook behoorlijk zat! Die opvliegers zijn zo herkenbaar, heb ik ook al 3 weken last van! En daarbij heb ik ontzettend veel voorweeen en dan vooral 's nachts waardoor mijn nachtrust er niet beter op word! IK WIL BEVALLEN! Maar met mij nog heel veel meer denk ik?!
hahah heb niks gedaan zittend zweten @sassa25 hier ook bah lijkt wel of ze er zo onderuit kan vallen zo,n druk staat er op me onderbuik en kruis.
@ joy: Ja dat is zeker herkenbaar! Soms ook echt van die steekjes alsof mijn vruchtwater ieder moment kan breken, maar volgens mij voelt dat niet zo...? Ja het is wel mijn 2e kindje maar wel mijn eerste bevalling dus alles is nieuw voor mij hihi! En van jullie?
@sassa25 dit is me derde maar het is elke keer anders hoor. dat van die steken en denken dat het vruchtwater elk moment kan gaan kletteren heb ik ook .Vlieg af en toe echt de lucht in zo gemeen als ze zijn
Ja echt auwwie...maar volgens mij als je je vruchtwater verliest voel je geen steken, het is dan ineens erg nat tussen je benen, althans dat ervaarde ik met de tweede... Bij de eerste verloor ik me slijmproppie..
Tja het is toch maar steeds afwachten zie ik al... Nou ja het is wel jammer dat je niet van bepaalde kwaaltjes uit kan gaan die wijzen op een komende bevalling :S Zoals vandaag heb ik de hele dag harde buiken en zware ongesteldheids pijntjes, maar ja het zet weer eens niet door dus ga er maar weer vanuit dat het vals alarm is, helaas!
het is ook mijn eerste bevalling en ik denk elke keer bij een steek ofzo, goh zou dat wat zijn en dat terwijl ik nog 1,5 week tot mijn uitgerekende datum moet
Moesje, zo zit ik inderdaad ook al 3 weken! Om gek van te worden eigenlijk! Maar ja je hebt ook weinig anders te doen zo op een dag he?! Weet niet hoe het bij jullie zit? Maar ik bv ook geen boodschappen meer doen omdat het tever weg is, en auto rijden durf ik niet meer! Dus ik zit de hele dag thuis, af en toe een huishoudelijk klusje en daar houdt het dan wel weer bij op ...
Ik ga de deur nog wel uit, autorijden hier in de buurt naar mn ouders en schoonouders allebei op ongeveer 10 min. Dat gaat nu nog goed gelukkig
Ik ga ook gewoon de deur uit hoor zal wel moeten. Grrrr voel me zwaar geirriteerd haah zou dat ook een voorteken zijn ? 8)