De laatste loodjes - klaagmuur....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    1-2-3-4 komt er nog wat van?
    5-6-7 we wachten al zo lang!

En dat wachten ben ik zo zat!

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Kan het met van jou sassa25 nog beter voorstellen dat je het zat bent.
    Nog geen dingen geprobeert om het op te wekken?

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou bitter lemon helpt niet, dat is dus even een statement die ik hierbij deze wil maken!

En verder moet ik zeggen dat ik nu toch wel echt actie wil zien, dus misschien toch maar bedgym proberen... Ik moet zeggen dat ik er weinig fut voor heb door die voorweeen, maar ja als het iets in gang zet heb ik het er graag voor over :D

Hoe is het bij de rest?

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ananassen eten *jee paar minuten over moeten denken of ik het wel goed schrijf en doe het volgens mij weer niet goed * hoezo last van me hormonen zeg pfffffffff

Maar bij vriendin van mij hielp dat wel vooral het hartje ;) of weer terug aan de klus zoals je al schreef hahaha
    Het begint er mee en eindigd er dan ook mee

5. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Omdat ik gister men slijmprop ben verloren ben ik vandaag begonnen met weeenthee, het schijnt te helpen.

10 kruidnagels
    1 kaneelstokje
    1 verse gemberwortel
    en een eetlepel verbenathee

Laten trekken in 1 liter heet water en dan in een thermoskan doen. Je moet over de dag kleine slokjes drinken en het beste is lauwwarm. Het effect komt na 1 of 2 dagen. Ik weet niet of ik het me verbeeld maar ik heb nu sinds een uur enorm veel last van steken in men onderbuik. Nog nooit zo hevig gehad.
    Dus misschien helpt het bij iemand anders ook

6. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames,
    wij doen aan acupunctuur! In Duitsland word het standaard bij de verloskundigen aangeboden, dus ik doe eens een leuke gok. We zijn vanaf vorige week begonnen en we hopen dat het de bevalling soepeler en sneller zal gaan laten verlopen! Ik hou jullie op de hoogte ;)

Hebben jullie ook last van vaker naar de wc voor de grote beurt?
    Ik moest gister zelfs 2 x, terwijl ik anders altijd standaard 1 x de grote beurt doe op een dag! hahahaaa
    Naja, misschien ben ik wat raar!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Jeldou, ik had ook dat ik 38 weken was ik veel naar de wc moest voor de grote boodschap maar naar mate ik dichter naar de 40 ging werd dat ook minder! Nu ben ik vanmorgen wel geweest maar dat ging met veel pijn en moeite... helaas!

Schijnt wel een voorteken te zijn als je ineens heel makkelijk kan, dus denk dat het bij mij nog even uit blijft :(

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb zaterdag bitterlemon gedronken... 1 fles dus niet veel.
    s'maandag heb ik hart van ananas gegeten en om 18:30 wonder olie :oops:

In de avond nog even sex gehad en volgende dag om 16:05 was onze zoon er met 38 weken precies :)
    Geen idee of het allemaal heeft geholpen maar jah ik heb wel me zoon in me handen.... En bij me eerste zoon was alleen wonderolie ook genoeg.
    Dat had ik om 16:00 gedronken en om 03:22 was die geboren in de nacht.

Succes dames met de laaste loodjes!

9. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Gefeliciteerd , welke wonderolie is dat als ik mag vragen?

Vanmorgen weer bij de VK geweest en alles is goed, maar hij zit nog steeds in mn buik, kan niet wachten tot ie komt

10. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    jaja welke wonderolie is dat! hahahha, wil ik ook wel weten!

11. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Ik wil het ook weten? En waar kan je wonderolie kopen?

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ga je niet vreselijk aan de poeperij van die wonderolie? Ik heb trouwens een flesje wonderolie bij de etos zien staan van eigenmerk misschien is dat wat ze bedoelen?

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Bij apotheek of reform winkel.
    Ik begin er niet aan heb toch al zo,n gevoelige darmen 8)

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @sassa25 ben jij er nu nog ? denk dies vast aan het bevallen zeg

15. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Ah ok bij de etos. Ja en je moet er echt verschrikkelijk van naar de wc, maar dan zetten meestal die krampen over op de baarmoeder. Maar vraag me af of het wel zo verstandig is hoor, om het te drinken. Heb hier ook wel is gelezen dat iemand er bijna haar kindje door verloren was, omdat het kindje in het vruchtwater gepoept had. Zou het dan ook niet laxerend werken op die darmpjes van de kleine?

Ik denk dat we maar beter kunnen wachten tot de baby er klaar voor is. Wat zijn die paar weken nu nog

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    oh dat klinkt toch niet helemaal goed dus, hmm dan wachten we nog maar weer

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja denk dat de natuurlijke manier van aandienen toch echt het beste is hoor! Zeker dat soort wondermiddeltjes zou ik niet aan beginnen!

En ja Joy ik ben er nog steeds :( Had ook gehoopt al een baby in mijn armen te hebben maar helaas! En eerlijk gezegd heb ik ook niet het idee dat het binnen nu en morgen gaat gebeuren hoor!

Denk dat het 2 weken doorlopen word voor mij, en dan alsnog verlost worden door een keizersnede, want ik begreep nu dat inleiden er voor mij niet bij is aangezien het teveel druk geeft op mijn litteken dus ben bang voor een keizersnede :(:(

Hoe is het met jou?

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik ben vandaag al voor de 4e keer de grote boodschap wezen doen, zou het een voorteken wezen? Hihi ik hoop het maar!

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Sassa, bij mij bij de tweede was dit achteraf een teken dat ik ging bevallen, ff schoon schip maken zeg maar ;)
    Spannend hoor.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Eliesja: Ohhh dat klinkt wel erg leuk :D Moet zeggen dat ik nu ook weeen heb, maar durf nog niet zo goed te denken dat dit het echte werk is gezien ik al vaker heftige voorweeen heb gehad!
    Ik hoop natuurlijk van wel!

Deel Deze Pagina