De laatste loodjes tot de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Madeliefje1987, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Hier rommelt het al een paar dagen. Vandaag wat meer last en zojuist ook weer bloedverlies en al de hele dag aan de diarree. Hoop dat het een teken is, ben nu 40+4 weken dus ze mag wel komen. Maandag iig een afspraak bij VK om te strippen, maar hoop die afspraak niet te gaan halen

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Sinja gefeliciteerd!

Gewoonsamen klinkt wel alsof t is begonnen spannend hoor

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sonja. Hier veel pijnlijke bewegingen van de kleine, maar verder niks....

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier nu 41 weken.

Het rommelt flink maar wil niet doorzetten.

Vandaag ctg, echo en controle bij de gyn en vanavond naar de vk om te strippen.

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    leandrotje hoop dat t gaat helpen! Ik ben dinsdag gestipt en viel me zo mee. maar tot nu lijkt t niet geholpen te hebben. mag dinsdag weer heen en word dan ook ingeleid als de uk er nog niet is. maar hoop nu wel zonder inleiding te bevallen.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Leandrotje Duim voor je dat het strippen het laatste zetje mag geven en je bevalling gaat beginnen!Met 41 weken is die kans best aanwezig geloof ik!

@Rietje Hier blijft het ook(voorals savonds) bij pijnlijke bewegingen van de kleine (heel mn bekken wordt ff gerekt) Voor de rest niks aan het handje...

@mamajanneke Gaan ze niet nog een keer proberen te strippen? Duim voor je dat de bevalling spontaan gaat beginnen!!

Vanmiddag ga ik weer naar de vk. Hoop dat ze ff kan kijken hoe het er voor staat. Wie weet zit alles nog potdicht:D En het weer is zo lekker...echt van die heerlijke dagen om in je kraambed te liggen...;) Aan de andere kant..ik kan nu nog lekker naar buiten:)

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja alleen kans is klein dat ze kunnen strippen.

Aangezien meneer niet in wil dalen, kunnen ze dus ook niet strippen omdat het vlies niet strak staat...

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    dat wist ik niet! Hier volgens mij wel volledig ingedaald. Ga het nog eens navragen.

Maar wie weet daalt tie nu snel in, zodat je gewoon gestript kan worden!!

9. Rietje88

@leandrotje: Dan is de enige optie het opwekken van de weeen?

@MamaJanneke: Je bent ook best vroeg gestript. En je hebt nog even voor er een inleiding plaats vind. Meeste bevallingen vinden plaats in deze week (tussen 40 en 41 weken). Dus is ff spannend.

@Madelief: Krijg jij daarbij ook het gevoel dat je chucky in je buik heb zitten? De mijne vind t prachtig om me down under met een figuurlijke mes te steken :p

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha ja precies!! Alsof het met een handje ff naar beneden de boel zelf zit los te woelen...:D Dat trekt dan heel mn schaambot door. Maja..beter goed actief dan heel rustig!

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Controles waren goed.

Als nu mijn vliezen breken dan hebben we een zwembad, had echt nog heel royaal vruchtwater.

Sinds de ctg zijn de harde buiken / weeën begonnen en ze doen flink zeer, alleen zodra ik ga opstaan of iets dan stopt het gelijk..

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #112 Madeliefje1987, 13 nov 2014
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
    Hier ook alles goed bij de verloskundige. Ze wilde wel even kijken van onderen. We hebben 1 cm ontsluiting en de baarmoedermond is half verweekt. Ze heeft een beetje gemasseerd. Ze heeft niet gestript omdat het eigenlijk nog te stug was. Nou..van mij hoefde het ook niet, want masseren was al errug gevoelig!!:D Ach en ik zei ook tegen dr: het gaat om de boost die je krijgt als je weet dat er wat gaande is. Al kan het nog lang duren...het zit in elk geval niet potdicht:)
    Ze verwacht me trouwens op de volgende afspraak (volgende week donderdag) niet terug te zien. Maar je weet maar nooit. En dan wordt er wel gestript!

@Leandrotje Blijven liggen dan maar! Had ik bij mn tweede bevalling ook. Bewegen deed het afnemen en blijven liggen heeft het werk goed doorgezet!Dus zet em op!!

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Blijven zitten was geen optie met 2 rondwandelende kids en eten moeten koken enzo.

Nu klaar en het is allemaal weer rustig.
    19.10 uur naar de vk toe en dan bij thuiskomst duik ik me bed in, lekker tv kijken. Hopelijk kan ik dan echt ontspannen.

14. Rietje88

Ik heb afgesproken dat hij niet de 13e geboren mag worden. Maar 14-11-14 vind ik wel weer een leuke datum. Eens kijken of hij een beetje wil luisteren :p Voorlopig is hij ineens weer vrij rustig en is mn lichaam aan het reinigen, dus wie weet....

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier hebben ze me kunnen strippen, jeej!!

Merk alleen nog niks, dus afwachte , haha

16. Rietje88

Volgens mij gaat het goed daar of niet? Het is zo stil geworden xd

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    O ik loop nog steeds hoogzwanger rond.

Morgen weer aan de ctg!

18. Rietje88

Aah jij ook nog. Voel je je nog een beetje okey, of ben je voor je gevoel aan het eind?

19. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Beide.

Vandaag met de kinderen naar de intocht geweest maar daarna totaal gesloopt, hele buik deed zeer, nu ik lig gaat het wel maar grappig vond mijn lichaam het niet meer.

Verder voel ik me wel goed, maar hoop echt dat hij gewoon komt voor donderdag..

20. Rietje88

Ja mobiel zijn zit er niet echt meer in he :(

Ik kijk nogal op tegen de bevalling. Lichamelijk heb ik het mobiel zijn opgegeven. Verder voel ik me wel goed. Maar emotioneel vind ik het lastig dat het voor de boeg blijft liggen...

Deel Deze Pagina