Geen idee!! Nog geen weeen gehad wel al de hele dag flinke ongi pijn,dus mijn lijf is wel "bezig" met voorbereiden. Heb veel gelopen vandaag,moest van de vk. Morgen om 09:30 terug,hopelijk dan vordering!
Nou Melanie, wie weet is dat het begin! Ik had eerst 1,5 uur ongikrampen en daarna sloeg t om naar een andere kramp.. Weeen dus! Dus wie weet Grrr af en toe haat ik ons huis... Het is zó gehorig! Ons buurjongetje (en de buurvrouw ook trouwens..) hebben allebei een hele schelle stem.. Nu is die kleine aan het huilen/jammeren met zo'n hoog irritant geluid.. Het kind kan er niets aan doen, maar het is zo verschrikkelijk irritant! lijkt net alsof ze in ons huis zijn.. >_< Nou meiden, hopelijk zet t door! Ik kom staks met de volgende voeding nog even 'kijken' X
Haha, misschien word ik wel hekkensluiter! Hier echt nog niks te merken... Ga wel morgen even gyn contacten aangezien ik onder een soort van uitslag zit en nu echt helemaal niet meer kan slapen....vreselijk!! Hopelijk vordert het bij jou Melanie!! Misschien wel al straks babynieuws van jou?
Goedenacht dames! Ik ben gisteravond bevallen van een dochter rosalie! Gisterochtend waren we in het ziekenhuis voor controle en dan zou ik vandaag om half 8 ingeleid worden, we waren nog geen half uur thuis en werd gebeld door het ziekenhuis dat ik nu ook mocht komen, omdat het morgen druk zou zijn! Dus wij snel spullen gepakt en om half 4 smiddags aan het infuus en om 10 over 7 s avonds is onze dochter geboren! Was een heftige maar supersnelle bevalling!
Marleentje, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Jammer om te lezen dat de bevalling heftig was maar wel fijn dat het snel ging! Nu lekker genieten met de kleine!!
marleentje van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Inderdaad een super snelle bevalling!! Gaat alles goed met jullie kleine meid? Nu kun je ook bij het nieuwe topic komen kletsen! Voel me er een beetje eenzaam melanie, gitster, roxy en M0es (en de rest) hopelijk komen jullie er snel bij en kunnen we gaan kletsen over voedingen, poepluiers, kleertjes enz en elkaar gezelschap houden in de nacht!
Marleentje gefeliciteerd meid!!!! Dat is nog eens fijn als je gewoon verast wordt dat je meteen mag komen,lijkt me beter als "leven" naar dè dag! Mijn vk zegt inderdaad dat inleiden voor heftigere weeen (kan) zorgen,vandaar dat ik hoop dat vanzelf gebeurd Ik ben benieuwd naar een fotootje. Hier vannacht niks gebeurd,heb gelukkig ook geen last gehad van die krampen die ik overigens wel nog had toen ik naar bed ging! Heb echt heerlijk kunnen slapen,al had ik natuurlijk liever een baby Zometeen om 09:30 weer naar de vk,spannend!!
Marleentje, gefeliciteerd met Rosalie wat fijn dat t zo snel kon! Melanie succes bij de Vk!! Hier rustige nacht gehad.. Gister hele dag wezen shoppen met vl en vandaag weer Pff maar gister onverwachts bij schoonouders gegeten en vanavond bij mijn ouders dus das ook wel lekker ik heb een beetje een rare vraag misschien maar stel m toch.. Normaal gesproken (tot eergisteravond) is mijn urine eigenlijk altijd zo goed als kleurloos.. Soms wel heel licht van kleur maar niks bijzonders.. Nu is het dus sinds gister ochtend geel/oranje zelfs tegen het bruine aan soms en het stinkt heel erg wat ik eerder ook nooit had.. Wat zou dit kunnen zijn?
Roxyroxx vervelend dat je zo last heb van die uitslag! heb ook wel iets last van maar kan gelukkig nog wel van slapen.. En zolang ik er niet aan zit gaat het vrij redelijk.. Benieuwd wat de Vk zegt..!
@Marleen! Joehoooooewwwwwwww super! En wat een mooie, chique naam!! Van harte meid!! Geniet ervan! Ben ik nu de enigste die de 42 weken gaat halen? @Moes; Geen flauw idee...Zoek even op internet @Eva; had je al een pb gestuurd vd week! Kijk even onder algemene clubs en dan 'ladies van '12/'13 Ik heb nog wel babynieuws; mijn schoonzus is gisteravond bevalllen van een zoon 'Loet'. Dmv ene keizersnee. Ik wil oohook!!!!!!!!!!!!!!! *stampvoetend* (nee niet die keizersnee)
Marleentje gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hier nog niets gebeurd na het strippen! Vanmiddag naar ziekenhuis om de bevalling in te leiden spannend
Grappig detail; ik ben net wéér mn slijmprop verloren....Hhaha zou zomaar de derde al kunnen zijn....En de grootste bah bah (sorry zo op de vroege ochtend haha) Jolanda laat je weten als je naar het ziekenhuis moet om in te leiden...
Ja vanmiddag om half 5 moet ik naar het ziekenhuis om ingeleid te worden! Ik neem me telefoontje mee en probeer jullie op de hoogte te houden.......
Spannend 3ebaby!! Heel veel succes! Je kan het! Vergeet geen koekjes, wat drinken en lippenbalsem mee te nemen! X @gitster och wat leuk, gefeliciteerd met je neefje Loet! En gefeliciteer met je slijmprop! Ze zeggen wel eens.. 3 maal slijmprop is scheepsrecht.. Toch? @m0es geen idee meid.. Heb je misschien heel weinig gedronken? Ik zou de vk bellen! Heb je verder nergens last van? @evaaatje jaa kom ook naar dat topic! Ik ben nu in allebei aan het kletsen.. vinden jullie dat trouwens erg dames??
Hey ladies, @ Gitster: Wat een verhaal Gitster haha, gewoon 3x! Ik sluit me aan bij Kiewie, 3x is scheepsrecht. Gefeliciteerd met je neefje! Jij mag morgen uiterlijk!! @ Moes, ook geen idee! Zou wel even de vk bellen hoor, vooral ook met jouw termijn! @ 3e baby, succes!!!!!! Net bij gyn geweest en nu een hormonenzalfje gekregen, hopelijk helpt dat. Pff, kreeg alleen ineens tranen bij de gyn toen we het over inleiden hadden... Werd me denk ik even teveel na al die nachten geen slaap... We gaan sowieso volgende week nog afwachten, maar hij gaf wel al aan dat een eventuele inleiding zou kunnen plaatsvinden bij 40+6, omdat hij me niet onnodig wil laten doorlopen.... Hopelijk komt de kleine man snel op de natuurlijke manier , maar wel toch fijn dat ik mentaal nu kan voorbereiden dat een eventuele inleiding eraan komt, op een redelijke overzienbare termijn
Uhmmmmm HELAAS....niks veranderd!! Moet het weekend afwachten en maandag terug. Kan er dan nog geen goede strippoging gebeuren krijg ik dinsdag een echo + ctg en wordt ik woensdag/donderdag ingeleid! Ik ga nu gewoon uit van een inleiding en ga ook niet meer extra lopen en doen..we zien het wel.
Haha das' een goeie...3x slijmprop is scheepsrecht. Misschien vnvd toch nog natuurlijk....jeah right haha En nee, tuurlijk niet erg dat je daar ook klets. Wij sluiten vanzelf aan! 3de baby, heeeeeeeeeeeeeeel veel suc 6 meid, mocht ik je niet meer spreken. Pfoeh, hier begint het ook allemaal spannend te worden Ga mezelf vandaag een beetje bezig proberen te houden. Alles 'klaarmaken' Casa van mn surrogaatbabies schoonmaken, bed verschonen, enz enz....Mats ik de kraaamhulp En vnvd boodschapjes. En zal inderdaad extra lekkere dingen meenemen ja...Sowieso voor hubbie. Neefje is leuk!! Ben persoonlijk niet zo kapot van de naam maar dat is zo persoonlijk. Misschien vinden ze die van ons ook niet mooi! Superlief en schattig! Fijn dat alles goed is. Kan nu zelf ook niet meer wachten
Hier meld zich ook een mama die d'r echt doorheen zit! Ik kan en wil niet meer heb t idee dat het nog lang kan duren! Wat info over mij; 20 jr. Eerste kindje - meisje- ziekenhuis