De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #2021 Gitster, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    He Froetsel, welkom!
    Je treft het; bijna allemaal dames over de datum hiero/meiden die het wachten beu zijn , dus hopelijk maken we je niet bang...Als je net als mij door moet trekken tot het einde wens ik je suc6 met de komende maand ;)
    Zal het lijstje even bijwerken!

2. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis inleiden 18-1
    15-01: Melanie1986, FV, Thuis
    19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    21-01: Saga,27 jaar, BV, ziekenhuis
    22-01: M0es, 22 jaar, 1e kindje, Ziekenhuis
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,
    27-01: Froetsel 20 jr. Eerste kindje - meisje- ziekenhuis

Bevallen

14-01: Pinda17, Isis
    16-01: Marleen, Rosalie

Froetsel klopt het dat je de 27ste uitgerekend bent?

3. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Als er nu nog iemand eerder bevalt eet ik mijn schoen op, check dat lijstje

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahah ben 28 ste uitgerekend ik heb dinsdag een afspraak staan bij de verloskundige als k dan nog niet bevallen ben gaan we het hebben over inleiden ben namelijk op! Gebruik zelfs slaap tabletten die helpen niet eens.. Maar hoop dat ze deze week nog eruit floept!

Gister pffff jij bent Overtijd ik zou langzamerhand gek worden, trek je het een beetje?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind inderdaad dat het lijstje gewoon van boven naar onder afgewerkt moet worden...is wel zo eerlijk;):D

Welkom Froetsel,je mag achteraan sluiten:p

6. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis inleiden 18-1
    15-01: Melanie1986, FV, Thuis
    19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    21-01: Saga,27 jaar, BV, ziekenhuis
    22-01: M0es, 22 jaar, 1e kindje, Ziekenhuis
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,
    28-01: Froetsel 20 jr. Eerste kindje - meisje- ziekenhuis

Bevallen

14-01: Pinda17, Isis
    16-01: Marleen, Rosalie

@Froetsel; Ja het gaat nog wel...Wat mij vooral opspeelt is de verveling. Tuurlijk doet alles wel vort pijn enz maar de verveling vind ik persoonlijk het zwaarst. Nog 1dag +-...Whaaaaaaaaaaa nu ik dit type besef ik weer fftjes dat over ongeveer 24uur mammie ben....OMG nu krijg ik echt een zenuwachtig gevoel. Pfoehhh...
    *shake it off*

Ben echt he-le-maal klaar nu. Zelf nageltjes zijn gelakt. Hubbie doet dalik nog ff boodschappen en dan is het enigste wat ik ga doen de komende tijd puffen en persen...That's it...Haha En met jullie kletsen uiteraard.

@Mel; lijstje word niet afgewerkt; 3de baby is mij zelfs nog voor schat ik...

Wie neemt het lijstje over morgen??

7. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Welnee, laten we eens gek doen en gewoon ergens is het midden ongeveer beginnen:D

8. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Nee hoor gitster;) hoop dat je morgen lekker de kleine bij je hebt en niemand je meer voor is! Dapper trouwens hoor, je nagels gelakt, ik kom er niet meer bij!! of had je het niet over teennagels?;) ik heb nog niet gebeld, was vanmiddag weer ietsje lichter en moet maandag terug( of vinden jullie dat te lang om af te wachten?) welkom Froetsel:)

9. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hiihi sulleke :p mn 'handnagels' ;) dus....Hubbie doet mn teennagels maar die zitten nog gelikt in de oranje verf....Die waren er +- 4 weken geleden al klaar voor...Net als, uhhh ja net als alles dus *dubbele gaap*
    Ik begin gewoon elke keer opnieuw. Overigens vandaag na tips van schoonzus mn tas opnieuw ingepakt en bepaalde dingen eruit en erin gestopt.

Zoals we ondertussen weten heeft da hele lijstje geen zin...Ohhh die Gitte was dan al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll eerder aan de beurt...Maarre....Moes, na morgen mag je je gang gaan hoor hihi:cool:

10. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Heey gitster wil je heel veel succes en sterkte wensen met het inleiden!

Ik had 3 cm toen ik ingeleid werd dus bij mij ging het super snel!

Wij zijn ook lekker thuis, laat me lekker vertroetelen van de week!

11. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thnx girl!! Ik hoop ook op (een piepklein beetje) ontsluiting op voorhand maar omdat het afgelopen dinsd nog niet eens verweekt was laat ik die hoop maar varen.
    Nog tips overigens? Dingen die ik niet moet vergeten....etc

Ik ben nu niet nerveus ofzo...Heb gewoon heel veel zin de kleine man te knuffelen en te bewonderen en te showen en kusjes te geven en en en en en...gezonde spanning is het. Denk ik. Ik ben er klaar voor in ieder geval. Denk ik :) haha nerd ben ik....

Vnvd gaat hubbie nog even een biertje drinken en ik ga 2012 kijken. Hopelijk kan ik een beetje slapen.

12. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Haha oke, dacht al :p mijn moeder heeft vorige week m'n teennagels even geknipt en gelakt, best frustrerend om er zelf niet bij te kunnen:)
    Gister gelukkig wel geslaagd voor de schoenen, vl of verkoopster in elke winkel schoenen aan schoenen uit gedaan dus hoefde niet veel te doen haha
    Hoelaat moet je melden morgen gitster? Hoop dat je de avond beetje doorkomt.. Ik heb al tegen vl gezegd, als ik ingeleid wordt, vinnig fijn als je gewoon de avond vt voren bij me bent.... Wil je iig veel succes wensen en dat je de kleine maar heeeel snel bij je mag hebben *knuf*

13. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thnx lieverd! Doet me goed!! Xx

Hubbie werd gebelt door een vriend. Ik zei zelf dat ie mee moest gaan. Hij werkt super hard (bedrijf aan huis) en ziet soms alleen de binnenkant van z'n kantoor. Morgen ziet ie alleen binnenkant van ziekenhuis en ik vind dat ie een klein verzetje verdient. Waarschijnlijk is ie rond 10u weer terug!

Want morgen moeten we om kw o 7 (pfoeh) in het ziekenhuis zijn. Half uurtje rijden ook dus hij zal ook wel vroeg nbaar bedje gaan.

Ik ben van plan, om gewoon online te blijven als dat kan qua pijn enz, vind jullie geklets wel lekker tijdsverdrijf! Zo tussen het puffen door haha....kan goed zijn dat het vet tegenvalt hoor? Nja, we'll see

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Wat lief van je zeg dat je je manneke nog even een pilskè laat drinken..moet kunnen toch kun jij even "relaxe".
    Succes morgen,ik denk aan je!!
    Leuk als je ons op de hoogte probeert te houden:D

Ik denk dat als ik ingeleid wordt ik me een slaap pil vraag voor de nachtbraak te voren...anders kom ik serieus niet in slaap!!

15. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb, op een paar nachtjes na mijn gehele zwangerschap goed geslapen. Ik mag hopen dat deze laatste dat me dan ook gegunt is

Meiden ik ben echt blij met dit clubje! Doet me echt goed
    Dikke knuffel voor jullie!

En ik ga zeker proberen af en toe een update te sturen...Geen idee hoe het morgen allemaal gaat maar we gaan het zien.

Een borrel nu zou ook wel errug lekker zijn maarja...Laten we die ook nog maar even achterwege laten...

Weet je wat het is...zie niet op tegen de pijn...Wel tegen het feit dat het weleens heel lang zou kunnen gaan duren

Hoe zou het met 3de baby gaan?

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ahh Gitster, spannende tijden voor jou! Ik wil je alvast heeeeeeeeel veel succes wensen en hopelijk een snelle fijne bevalling!!

Morgen erg vroeg op dus voor jou :)! Hopelijk kun je toch nog een beetje je rust pakken!!

Xx

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha dit zelfde zei ik dus gisteren nog aan de tel tegen een vriendin!
    Zij ziet weer juist tegen de pijn op en niet tegen de duur!
    Ja zegt ze "ohh nee,bij *** waren het ook maar 6uurtjes en bij een 2de gaat het normaal sneller zeggen ze:$"
    Nou, ik reageerde met "JAA NORMAAL!!" Hahahahaha

Nouja,je kunt niet meer doen als het op je af laten komen.
    Enuhhh,ik verlang ook weer naar een lekkere borrel,rood vlees,lekker Carpaccio hmmmmmmmmm ;)

18. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Nou meiden ben ik weer!
    Ze zouden me inleiden vanmiddag, aangekomen in ziekenhuis hebben ze me aan ctg gelegt en gevoelt hoe het er voor stond....
    3 cm was het resultaat en weeen op de ctg..... Ze wilde me vliezen breken maar wilde eigenlijk nog ff wachten tot morgenochtend, ik mocht kiezen of blijven of naar huis en morgenvroeg terug komen... Ik wilde wel naar huis :) en nu zijn mijn bliezen uit zichzelf gebroken en wacht ik op de sterke weeen heerlijk in mijn eigen huisje..... Ik ga nog proberen wat te slapen, kon wel eens een lange nacht worden!

Knuffels van mij

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat vreemd Baby!!!
    Nouja,je gaat iniedergeval bevallen,joepieeee
    En ook nog samen met Gitster!!

Succes beiden!!

20. Gitster