Nieuw bevallen dames: van harte gefeliciteerd! Geniet er van en zorg dat je voldoende rust.. laat je maar lekker verwennen @Gitster; ben heel benieuwd of je jullie wonder al in armen hebt! @M0es; succes meis, hopelijk alles goed!
Hier alles oke... Was geen vw. Dus gewoon maandag weer naar controle en nu lekker slapen, ben kapot! Truste dames..
Ladies, hoe gaat t? Nog geen babynieuws?! Hier alles rustig, vandaag de 40 weken gepasseerd... Net wel wat bloed bij afvegen maar in mijn buik geen weeen ofzo... Wel beetje raar gevoel in buik maar kan t niet echt plaatsen ! Afwachten dus...
Wat is het stil hier zeg! Babyboom? Afwachten dus roxyroxx.. Spannend... Hier alles rustig.. Huis weer op z'n kop gehad, bijna schoon.. Wordt gek van het gevoel dt ik nog zoveel moet doen kan niet eens bedenken WAT ik dan nog allemaal moet doen als iemand aan me vraagt wat dan... Pff grootste ruzie met vl die gisteravond 'even weg' zou gaan en om 4 uur aan komt schijten om dan vervolgens tot 1 uur op bed te liggen en dan voor vanavond maar even een huis visite afspreekt! Pff was witheet dus meneer heeft visite maar afgebeld met de mededeling dat ik er geen zin in heb omdat ik het zat ben en moe VIND JE HET GEK Nou fijne avond ladies hoop dat ik het ook heb
Lieve meiden, Nog niet eerder tijd gehad (heb nog niks teruggelezen ookl) Precies 24u geleden bevallen van onze prachtige zoon DEX Korte bevalling (nog geen 10 uur) met heftig moment. Vertel snel. Nu word ik even geleefd. Xx voor jullie
Gitster, gefeliciteerd met Dex! Logisch dat je wordt geleefd, ga maar lekker genieten van de kleine man!!! Knuffel! @Moes, das niet zo aardig van vl... Don't mess with a pregnant woman!!! Haha, dan zijn die hormonen echt fijn he... Doe maar rustig aan en probeer beetje te genieten van de avond... Ook knuffel voor jou!
Gitster: Super gefeliciteerd met jullie zoon!! Stoere naam ook! Ik ben benieuwd naar je verslagje en een foto van jullie kanjer..lekker genieten!! M0es: je hebt gelijk hoor! Hier moet ik ml ook vaak aanspreken op bepaalde dingen..voor ons is het logisch maar hun zien de dingen helaas anders..MANNEN!!!! Ik zit er momenteel even heel erg doorheen. Heb geen geduld meer en kan totaal niet meer genieten van mijn laatste dagen als zwangere en dat maakt me nog eens zo verdrietig
Wat een lief manneke! Ik sluit me aan bij Mel hoe is het met jullie?! Hier sinds mijn vorige post weeen... Ofja het zijn iig pijnlijke krampen.. Net aan t timen en zit ongeveer 6,5 minuut tussen... Wel moet ik de hele tijd plassen en zit er of bloed of witte waterige afscheiding bij... Hmm... Zou het kunnen?!?!
Spannend rox...... Roan is een heerlijk mannetje! Drinkt zijn fles heerlijk leeg en slaapt erg goed, kortom een tevreden mannetje..... Ik ben nog aan het bijkomenvan de snelle bevalling, zijn hartslag viel weg en moest daardoor snel geboren worden.... Mocht om 16:52 gaan persen en om 16:56 lag de kleine op mijn buik! Heb helaas wel een knip gehad waardoor ik nu erg moeilijk zit en loop, maar het was het dubbel en dwars waard!!! Meiden die nog moeten bevallen veel succes voor je het weet ligt de kleine bij je in de armen
Hi meiden, Even update... Ben vannacht in zh geweest, aan CTG gehangen en alles gaat prima met kleine man. Zelf had ik 1 cm ontsluiting en een verweekte bmm... Verder naar huis toegestuurd met een slaappil (0,0 effect aangezien ik hele tijd weeen heb!)... Weeen blijven komen en worden steeds pijnlijker... Hopelijk kan ik snel babynieuws melden
Zo geobserdeerd hoop zo dat me vliezen breken deze week maar denk omdat ik er zo mee bezig ben dat nooit gaat gebeuren pfdf
Hi meiden... Updateje vanaf hier... Weeen zijn vanochtend wat afgenomen, helaas... Nu beginnen ze wel weer redelijk te komen in mijn rug, dus hopelijk zet het gewoon door vandaag!!!