Hoe is het nu?? Hier nog alles vrij rustig..wat last van harde buiken maar dat zijn we ondertussen al gewent
Hopelijk kan ik morge een wat langer verhaal typen (en teruglezen!) Alles goed hier! Dex doet het super! Bv goed op gang. Kunt wel stellen dat de roze wolk volop aanwezig is! Nog nieuws hier dames. Voel dat ik jullie verwaarloos maar ik maak het goed, beloofd
Helaas, nog niks. Moest toenstraks nog naar ziekenhuis dat ik nog steeds weeen had maar geen extra ontsluiting... Moet vanavond weer terug ivm het niet kunnen slapen door (nu eens niet door jeuk of bekken ) de heftige weeen! Afwachten dus! Ze zei wel dat voorweeen soms erger kunnen zijn dan echt weeen, dus laat ik me daar mee troosten?
Jij moet nu gewoon lekker genieten meid! Fijn dat alles zo goed gaat met jullie. Nog even en ik klim ook op mijn roze wolk
Ga je daar slapen dan? Ben benieuwd,succes mocht het toch doorzetten. Hier flinke harde buiken,maar niet echt pijnlijk nog...wie weet *zucht*
Sprry, vorige berichtje had in geval van moeten zijn ipv in verband met! Als ik dus niet kan slapen door de weeen moet ik erheen en krijg ik of iets om te slapen mee of blijf ik daar. Dat hing af van hoe of wat ! Nu regelmatig weeen dus misschien wel straks de baby lekker in mijn armen?! Ik hoop dat het bij jou ook snel doorzet Mel! Morgen nog een strippoging?!
Hoop het voor je roxyroxx..! Succes iig! Hier morgen een atrippoging en gelijk afspraak maken voor inleiden... Gitster, van harte met je mannetje geniet er lekker van *knuf* en van de week met z'n alle overstappen naar ladies 12'13 slaap lekker allemaal en ga morgen echt alles even teruglezen!! *schaam*
Ja hier ook morgen een strippoging. Anders net als Loes een inleidings datum. Spannend!! Succes Rox!!
Hoelaat moet jij mel? Ik pas om 3 uur Pff.. kan echt niet slapen.. Veel last van m'n buik kan gevoel lastig omschrijven.. pas 1,5 uur slaap gehad en echt vermoeiend dit.. Blij als ik straks weer lekker op m'n buik kan slapen!
1-2 cm ontsluiting maar baarmoedermond blijft dik...dus niet goed! Om 13:00 moet ik in het ziekenhuis zijn voor ctg en echo.ben benieuwd 😁
Ahh Mel verdorie!! Hopelijk snel een verweekte bmm!! Hier is nu 3 cm ontsluiting, verweekte bmm en gebroken vliezen maar ga nu aan de weeenopwekkers omdat mijn lichaam zelf te moe is om goede lange weeen aan te maken, lichaam maakt korte weeen aan.... Hopelijk snel babynieuws van mij Xx
Even een Update: Vanmorgen bij de vk geweest en had 1-2cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond was nog steeds lang en dik. Om 13:00 moest ik in het ziekenhuis zijn voor een ctg en een echo. Alles was verder wel goed met het ukje gelukkig maar ze vonden het wel tijd worden dat ik ingeleid zou worden Dusssssssssssssss Vanavond om 19:00 mag ik me melden in het ziekenhuis en ga ik ingeleid worden met een ballonkatheter.. Ben helemaal hyper en zo blij dat ik niet nog 2-3dg hoef te wachten..echt niks voor mij..hihihi Zal jullie proberen op de hoogte te houden tot in zo verre ik daar straks zin in heb.. Geen idee hoe het allemaal gaat lopen...spannend!!! yesss yessss ik ben de volgende!!
ik dus de laatste....helaas... Had 1cm ontsluiting, ben gestript moet maandag terug en is het dan 2 of meer dan wordt ik dinsdag ingeleid en anders gaan ze dinsdag primen