@Melanie; heel veel succes meis! hopelijk gaat het bij jou sneller als bij mij.. Denk aan je! @Roxyroxx; al BUB?? ik hoop het voor je meis! KNUF! @m0es; hele dikke knuffel meis, hoop echt dat het niet lang meer duurt voordat ook jij ons BUB nieuws mag geven.. KNUFFFFFFF!!
Hi ladies, Ik ben net terug van de OK. Vanavond is V.alentino geboren. Bevalling was dramatisch. Uiteindelijk met 9 cm ontsluiting en persdrang toch een spoedkeizersnede ivm sterrekijker en te vermoeid door het niet slapen dat gyn een spoedkeizersnede eiste... Maar prachtig manneke en totaal verliefd! Snel meer! Xx
Vandaag uitgerekend vanmorgen slijmprop verloren.. Zou ik dan toch niet hoeven afwachten tot dinsdag??
Gefeliciteerd Roxyroxx! Heftig meis, neem je tijd om alles te verwerken en te plaatsen.. en natuurlijk om te genieten en te herstellen! Mooie, stoere naam!! Dikke knuffel meis! xx
Hallo dames, vandaag dus 39 weken en 1 dag. Ben het echt zat verloskundige wilde ook niet strippen omdat het volgens haar weinig zin had tot 40 weken, heb wel een vervroegde afspraak gekregen voor een serotiniteits afspraak in t ziekenhuis die je krijgt met 41 weken. Dan gaan we t gelijk hebben over inleiden als ik dus niet eerder ben bevallen, weet iemand toevallig hoe snel je een afspraak krijgt voor inleiden? Moet ik dan nog een week wachten ofzo of krijg je een afspraak binnen een paar dagen.
Dames die al bevallen zijn gefeliciteerd !! Froetsel balen dat ze nog niet wil strippen .. Hoe gaat het lichamelijk dan?? Hier leiden ze iig in vanaf 41 weken, ze wachten niet meer langer is nieuw protocol tenzij je zelf nog wil wachten natuurlijk. Hier morgen 39 weken...ben het ook zat!! Er gebeurt al v alles, verlies veel slijm en heb constant harde buiken die ook onderin pijnlijk zijn...maar nog geen weeen helaas. Doordat ik nu eigenlijk bijna niks meer kan ben ik er wel echt klaar mee hoor . Kom maar op!
@Froetsel, M0es en Iris.. denk aan jullie meiden! hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op jullie wondertjes.. Laat ze maar komen! KNUFF!!
@ Iris ik ben echt uitgeput nu al, ik zit er helemaal doorheen dat is de reden dus dat ik met 40 weken afspraak heb in t ziekenhuis voor een Ctg en gaan we t hebben over inleiden hoop dan dat ik dus die week( volgende week) gelijk terecht kan want ben echt op. En kijk er naar uit het kan nu alleen nog maar meevallen als ze eerder komt. Dolfijn thnx, hoe gaat t met de kleine is t zwaar?
Jaaaa ook ik vanmorgen bevallen om 11:27. Onze prinses: Délana Anne Joy 48cm en 3280gram. Heb een super snelle bevalling gehad..morgen een verslagje. Hier wel al een foto van 1uurtje oud met trotse mama!!
Gefeliciteerd melanie!! Fijn dat alles goed is, we lezen je verslag wel rustig aan . Thnx dolfijn!! Froetsel hm das minder, ik hoop dat je kleine meid nog snel zelf komt dan!! En anders duurt het iig niet lang meer nu. We moeten elkaar maar een beetje op de been houden hier hè . Sterkte met de laatste loodjes ..
Melanie gefeliciteerd en wat een Prachtige foto je straalt gewoon! Iris ik denk dat wij elkaar nu moeten steunen hahah zijn we de enige nog die over zijn?
Neee! Ik ben er ook nog! (Helaas) Gefeliciteerd Melanie!! Wat een mooie naam voor jullie mooie meisje.. Bij mij krijgt de kleine man tm maandag de tijd om zelf te komen, anders dinsdag primen of inleiden, ligt aan ontsluiting maandag As bij controle.. Vandaag echt een rotdag.. Eerst die slijmprop vanmorgen, best veel bloedverlies hele dag en krampen en heeeel erg moe!
Moes wat is dat eigenlijk primen? Jij bent de 40 weken al gepasseerd? Froetsel misschien komen er nog wel meer meiden kletsen hier Pfff ben moe pijn bij m'n blaas, de baby ligt al zo diep en drukt daarop..