Yeah!! GEFELICITEERD Melanie wat een mooie meid en een heerlijke trotse mama <3 Een super mooie naam hebben jullie gekozen Ga lekker genieten! @Froetsel; nee hoor, het is niet zwaar geniet heerlijk van mijn twee jongens.. Beau is zo super trots! De BV kost veel tijd, Lucièn wil veel drinken maar daardoor loopt het wel prima en komt hij goed aan Dus erg blij met alles en herstel gelukkig zelf ook goed.. Subtotaal ruptuur heeft nog wel even nodig maar gelukkig kan ik me steeds beter bewegen dus de laatste dagen ook weer naar buiten geweest enzo.. heerlijk! We hebben een fotoshoot gehad voor het geboorte kaartje, zal zo even een foto plaatsen.. hihiihi zo trots op mijn jongens! (haal ze morgen weer weg, maar wil ze wel ff showen) Succes meiden, nog even en jullie mogen ook zo gaan genieten! KNUFF!!
@iris, ben vandaag uitgerekend.. Gyn laat me nog max een week lopen ivm verkalkte placenta.. Had gister 1 cm ontsluiting en ben gestript.. Als het maandag As. 2 of meer is dan wordt ik dinsdag ingeleid en als het nog geen 2 cm is dan gaan ze primen.. Wat ik heb begrepen is dat ze dan de baarmoedermond rijp moeten maken dmv gel of tabletten.. Dit kan een paar dagen duren en verblijf hierbij in het Zkh.. Hoop dus dat de kleine man besluit zelf te komen deze week Wat een prachtige foto's dolfijn!!! Ik laat ook een newborn shoot doen
dank je m0es kan je zeker een newborn shoot adviseren.. het is zo leuk! van Lucièn nog meer mooie foto's maar van hen samen doen me gewoon heel erg veel.. De liefde die je voelt.. WAUW! hhihihihi
Die je voelt èn ziet, ze zijn echt prachtig! Hoeveel dagen da de geboorte is dit? En gewoon thuis of op locatie?
Ja ik vind de foto's ook echt super mooi dolfijn, dat lijkt me ook wel erg leuk zon fotoshoot. Komen ze dan bij je thuis? Zal eens googlen hier id buurt . Moes oké spannend dus! Dan ben je precies een week verder dan ik. Hier leiden ze sowieso in bij 41 weken, omdat het risico anders groter is.
Ik had ook gelezen tussen 5 en 10 dagen na geboorte, thuis is wel ideaal zeg! Ik moet ruimte hebben van 3 bij 4 om thuis te kunnen doen zegt fotograaf en nu is die ruimte er wel, maar moet er wel t huis voor op z'n kop zetten om leeg te maken.. Dus denk dat dan op locatie moet worden... Dat is fijn Iris, dat ze niet langer dan 41 weken wachten.. Ik heb de hoop zojuist opgegeven dat hij zelf komt en denk dat ik gewoon tot dinsdag moet wachten....
Dinsdag is nog een week moes in die tijd kan er nog van alles gebeuren! Het kan zo ineens beginnen hè .
Ja dat is waar, maar maandag gestript, gister slijmprop verloren en nu nog niks... Had er denk ik teveel van verwacht en op gehoopt.. Ben er zo klaar mee
Oké klinkt wel hoopvol moes! We wachten maar af, ik ben er ook al klaar mee vooral dat ik bijna niks meer kan met die dikke harde buik...
Foto's zijn hier gemaakt op de slaapkamer, zij wou foto's bij natuurlijk licht dus de slaapkamer leende er zich prima voor Fotodoek over het bed en een kamerscherm en we hadden alle ruimte om verschillende dingen uit te proberen. Was erg blij dat het thuis was, gewoon heerlijk in eigen omgeving voor beide ventjes Ik blijf duimen voor spontane BUB bij jullie meiden! xx
Hier dus ook echt een sliert heb sinds vanochtend al buikpijn het is erger geworden bad heeft het ook niet gestopt.
Oké nou wie weet beginnende weeen die zijn ook nog niet zo pijnlijk of het zijn voorweeen . Heb er ook weinig verstand van, maar er gebeurt iig iets . Ik heb morgen weer controle ben benieuwd.
Verloskundige is langs geweest buikpijn werd erger en had weer last van me been. Blijk 2 cm ontsluiting te hebben lig nu in t ziekenhuis voor de Ctg en krijg pijnstilling het is nog afwachten of het doorzet. Dat hoeft namelijk niet zo, de pijn is nu wel heviger!
Het is nog eventjes voor ik mij hier mag aanmelden, maar ik vind dit een fijn topic om te lezen hoe de laatste loodjes ervaren worden!! Succes iedereen en tot over enkele weken