De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hier nog 1 die echt zit te wachten.
    Heb al sinds gister avond krampen in mijn onderbuik maar kunnen ook mijn darmen zijn :( want kan niet goed naar de wc.

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,

Net terug van de vk. Ik heb aangegeven dat ik het zat ben en wil bevallen haha. Heeft ze het gelijk over strippen,vraagt ze of ik weet wat het betekent etc. Het is namelijk mijn eerste zw.schap. Dus ik zei dat ik er veel over weet omdat ik veel op internet lees en van jullie.

Ze vroeg of ik gestript wilde worden. Ik zei gelijk jaaa vind het wel goed. Daarna twijfelde ze of ze het beter bij de volgende afspraak kon strippen en vroeg of ik het echt wilde,ik zei van ja graag. Toen vond ze het goed. Mocht liggen. Leek me wel een beetje eng maar moest wel.
    Ze legde goed uit wat ze deed. Stap voor stap, heel positief. Dat tutje weg is. Dat ze er bij kan komen,zelfs hoofdje kon voelen. Ik had natuurlijk ook pijn, ze was heel positief,dat ik het goed deed, dat het heel goed was,dat ze erbij kon etc. Vond het heel lief van haaar.
    En toen bleek ik al 2cm ontlauiting te hebben zelfs bijna 3

Ze verwachtte beetje eigenlijk dat alles nog potdicht was (dacht ik ook) maar ze was positief verbaasd. Had ook beetje bloed,maar hoort erbij. Als ik veel bloedverlies heb moet ik bellen. Ze verwacht misschien dat ik deze week nog beval. Maar kan natuurlijk ook langer duren zoals jullie weten. Als ik voor maandag nog niet ben bevallen moet ik bellen of weer gestript te worden als het nodig is.

Nu ben ik thuis en heb harde buiken en pijn in me buik pff. Spannend hoor,misschien helpt strippen wel,hopelijk !

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Klinkt goed roosje!! Ben benieuwd of het doorzet nu. Fijn dat ze wilde strippen iig.

Froetsel hoe gaat het nu al bevallen??

Mamakuh die kramen heb ik ook als m'n buik erg vol is...maar wie weet zij het toch beginnende weeen. Wachten duurt laaaang hè.

Net weer controle gehad, stelde weinig voor. Bloeddruk nog prima, hartje geluisterd verder nog niks gedaan. Dus wachten maar weer verder.

4. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Gisteravond weeen begonnen, vanmorgen 7.45 vliezen gebroken, 9 uur naar Zkh, 16.30 ruggenprik gehad Pff wat duurt het lang ben zo moe :(

5. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Heel veel succes moes en de rest! Hopelijk mogen jullie snel jullie kleintjes vasthouden.. Ik heb nog wat langer te gaan pff :(

6. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Spannend roosje!! Ik zie dat we even ver zijn.
    Ik heb dinsdag weer een afspraak en dan gaan ze ook strippen.

Iris2009 ik hoop het. Ze zij af en toe pijnlijk genoeg.

M0es succes nog even volhouden!!

Hebben jullie ook dat als jullie kleintje beweegt dat het gewoon echt zeer doet?

7. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Moes dat duurt wel lang idd, sterkte meid!!! Nog ff volhouden.

Mamakuh ja dat heb ik ook, ruimte wordt krapper denk ik...

8. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Pfffff pas 4cm!!!!!

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jee hoop dat je een beetje kunt rusten dan nu met de ruggenprik...

10. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Jeetje dat schiet niet op M0es hoop dat je een beetje kunt slapen met de ruggenprik zodat je er straks tegen aan kan.

11. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Ohhh succes moes!!!! Zet hem op je kunt het!!!!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    KNUFF M0es!! Het kan ineens snel gaan.. sterkte meis!!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej dames,

Ik lees dat het bij meerdere aan het rommelen is!!
    Toy toy toy voor die dames!
    M0es,vervelend dat het niet opschiet..hopelijk werkt de ruggenprik goed zodat je straks in top conditie bent voor het echte wk;) zet hem op!!

Roosje hoe is het bij jou??

Sorry als ik iemand vergeten ben..ik post hieronder even mijn verhaal en dan ga ik slapen;)

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Verslagje:

Maandag moest ik om 08:40 bij de vk zijn om nog een strip pogingbte doen.
    Ik had al 1-2cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond was nog dik en kon dus niet veel doen.
    Ik kreeg een afspraak die middag in het ziekenhuis voor een echo en ctg en dan wilde de vk me woensdag/donderdag laten inleiden maar ze hoopte stiekem dat ik tegen die tijd zelf nog zou bevallen.
    Om 13:00 was ik in het ziekenhuis en het ctg en de echo zagen er goed uit.
    Had zelf wel aangegeven het moe te zijn en graag ingeleid zou willen worden.
    De gynaecoloog begreep het en zei "dan gaan we eens kijken voor een mooie datum;)"
    Ik wist dat ik ingeleid ging worden door middel van een ballonkatheter en dat doen ze altijd in de avond.
    Dus ik zei lachend "uhh vanavond:D"
    Hij lachte en zei dat ik maar aan de balie een afspraak moest maken voor een datum en wie weet was er plaatst.
    Zo gezegd en zo gedaan....er was plaatst en mocht me melden om 19:00.

Thuis alle spullen stiekem ingepakt want zoonlief mocht van niks weten,anders zou die niet naar school willen en erger nog zelfs mee willen naar het ziekenhuis.
    Ik heb hem mooi om 18:00 naar het knutselclubje gebracht en zou vervolgens bij opa en oma slapen.
    Eenmaal in het ziekenhuis kreeg ik meteen de ballonkatheter ingebracht.
    De baarmoedermond werd geprikkeld dus ik kreeg al wat harde buiken en lichte weeën om de 10min..niet pijnlijk!
    Heb wel nog een slaap/pijnstiller gekregen zodat ik wel kon slapen want om 06:45 zou ik gewekt worden.
    2 spuiten in mijn been en werd er meteen high van,best eng.

Om 06:00 werd ik wakker en toen ik naar het toilet ging zat de ballonkatheter nog vast:( balen!!!
    Want volgens de gynaecoloog zou hij bij 3cm uitvallen en konden de vliezen gebroken worden.
    Om 07:00 haalde de gynaecoloog de ballonkatheter eruit en tot mijn grote verbazing had ik 4cm ontsluiting,mijn vliezen werden dan ook meteen doorgeprikt om 07:30.....wat een raar gevoel!
    Ik had nog niet ontbeten dus toen mijn ctg klaar was mocht ik even de gang op om een broodje te eten.
    Af ent op kwam een wee en een harde buik maar die hoefde ik nog niet weg te zuchten.
    Op de ctg kwamen de weeen wel regelmatig maar nog niet krachtig genoeg,dus kreeg ik een infuus om 09:30 voor de weeen wat meer op te wekken.
    Ze werden inderdaad wat sterker maar kreeg ze makkelijk weg gezucht.
    Om 10:30 kwam mijn vk binnen die bij de bevalling ging zijn,en toen...toen werden de weeën anders..echt pijnlijk.
    De gynaecoloog ging even de deur uit en ik zei tegen mijn vk "voel alsjeblieft want als ik 5cm heb wil ik een pijnstiller"
    Dus mijn vk snel stiekem kijken (omdat ik ingeleid werd mocht zij de bevalling niet doen) en ik had gewoon al 7cm.
    De wee erna kreeg ik al wat druk beneden en moest moeite doen niet toe te geven en mee te drukken.
    Mijn vk ging om 10:50 de gynaecoloog roepen om even te toucheren.
    Dat deed ze en ze zei "goed zo, 9cm!!"
    Ik keek mijn man en vk aan met en BIG smile,ik was helemaal verbijsterd.
    Ik mocht mee gaan persen en na 4x persen en een klein knipje was daar onze lang verwachte dochter!
    Al met al een mega snelle bevalling,want de weeën werden pas ondraaglijk om 10:30 en om 11:27 is onze dochter geboren.
    Ik ben Super trots op mezelf want het was een mooie bevalling!:D

De gynaecoloog had niet verwacht dat het zo snel zou gaan want toen de vk haar ging roepen om te komen toucheren omdat ik drang had keek ze raar en zei dat het vast niet zo snel zou gaan:p

15. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag bevallen van me kleine meid. Zal binnenkort even plaatsen hoe het ging!

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden ben bevallen.

Naam: Eslina Meyra
    Tijd: 00:07
    Datum: 25 januari 2013
    Gewicht: 3395
    Lengte: 50

17. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Jaaaa froetsel gefeliciteerd meid:)!! Toch nog zelf gekomen dus heel mooi :). We lezen je verhaal wel.

Melanie je verhaal klinkt goed, fijn dat het nog zo snel is gegaan!! Mocht ik ingeleid worden, dan gaat dat ook met zon ballon omdat ik de vorige x een ks heb gehad .

Hier nog erg rustig helaas...

18. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Roosje ook gefeliciteerd met je kleine meid!!

19. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Dames die bevallen zijn allemaal gefeliciteerd!! :) babyboom gehad haha
    Ik ben gister bevallen om 22.14 van onze lieve mooie mannetje B.rent om 20.15 had ik pas 4 cm dus erg snel gegaan op het eind.. zometeen lekker naar huis met m'n trots

20. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Gefeliciteerd moes!! Gelukkig is het toch nog snel gegaan op t laatste! Geniet er lekker van :)

Deel Deze Pagina