Bevallen dames gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! Whaa ik wil ook!! Vannacht wel wat krampen gehad maar nu weer nergens last van
Gefeliciteerd! @M0es; fijn dat het toch nog snel mocht gaan: wat een stoere naam! @Roosje; mooie aparte naam zeg! ben benieuwd naar je verhaal! @Froetsel; ben benieuwd naar de naam, gewicht en je verhaal maar dat komt allemaal wel Geniet allemaal!! en neem je tijd om te herstellen! xx
Hoi allemaal, Ik lees al weken mee maar eerst MOCHT ik nog niet reageren want ik was nog geen 37 weken en daarna eigenlijk alleen lekker gelezen maar nu begin ik het toch ook wel allemaal heel spannend te vinden! Ik ben morgen 40 weken, mijn banner loopt dus iets voor.. Maar hier alles rustig, voel de baby wel steeds minder.. en ook meer harde buiken maar deze doen geen pijn.. Dus het is afwachten.. Iedereen gefeliciteerd die is bevallen, lekker genieten! En voor de anderen, samen wachten maakt het misschien draaglijker en dan toch maar genieten van onze buikjes
Wauw wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd allemaal met jullie baby! Ik lees stiekem al een paar weekjes mee. Nog 6 dagen wachten voor mij en dan mag ik hier officieel mee kletsen! Tot dan! Meiden zie nu mogen bevallen, zet hem op!
Gezellig lindah en all mine dat jullie ook komen kletsen . Samen wachten is idd gezelliger. Hier is het ook nog errug rustig al dagen harde buiken en slijm verlies maar geen weeen. Hopelijk begint het snel, de klachtjes worden irritant en ik ben er gewoon klaar voor!!
Hier nu een uurtje al buikpijn en harde buiken.. Af en toe ook wat steken maar valt echt niet te timen.. Zullen dus wel voorweeën zijn.. Hoop wel dat ik vannacht kan slapen.. Is toch ook wel spannend! Fijn weekend allemaal!
Helaas niet.. Met veel buikpijn gaan slapen dus paracetamol en kruik ergonen uiteindelijk toch in slaap gevallen.. Wel goed geslapen, nu nog wat zeurderige pijn maar lang niet zo erg als gisteren. Bij jou dus ook niet veel veranderingen?? Vandaag precies 40 weken.. Ik weet dat bijna niemand op die datum bevalt maar toch kijk je er een beetje naar uit..
Pff spannend hoor bij iedereen rommelt het gewoon. Vandaag ook hier de uitgerekende dag heb nog hoop voor vannacht dan is het volle maan!!
Jammer lindah, maar kan best zijn dat het toch nog doorzet nu. En tuurlijk kijk je n de uitgerekende datum uit die zit al 9 maanden in je hoofd . Dus vannacht volle maan, nou wie weet dames zet m op!! Er komt wel ijzel vannacht hoor ik dus of dat zo handig is... Ben vandaag niet echt op dreef, zo down en harde buiken met steken. Geen weeen... Kwamen die maar, ben zo zat v die dikke buik he. Heb echt zin om m'n eigen lijf weer terug te hebben.
Hier nog alles rustig, maar hopen dat die volle maan iets doet vanavond! Boodschapjes zijn weer binnen en ook nog maar samen met ml ergens wat gedronken, even wat afleiding.. Hoe is het met jullie?? Al verandering? Ben benieuwd, zullen we allemaal zwanger de nieuwe week ingaan of.. Zoja, dan moet ik dinsdag weer naar de verloskundige, eens vragen of ze dan wil kijken of er iets gaande is.
Hier helaas helemaal niks We gaan zo maar ff lekker in bad en dan lekker samen met mijn mannetje all you need kijken. En dan nog hoop houden haha. Ik moet ook dinsdag weer naar de verlos hoop dat het niet nodig is haha.
JEHHHHHHH MOESJE EN MEL CONGRATZ Spreek jullie snel op de '12/ '13 (en alle andere meiden ook gefeliciteerd uiteraard) xx
En heeft de volle maan nog voor baby's gezorgd ?? Hier iig niks ad hand...helaas. Ik moet donderdag weer v controle n de gyn en hoop dat ze dan ook gaan kijken of er al wat gaande is... Hoop natuurlijk dat het eerder vanzelf begint .