De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Jaaa vanaf vandaag mag ik officieel meekletsen hier! :D Ga niet alles teruglezen hoor, maar begrijp dat er een paar meiden een hele spannende week hebben? Ik probeer voor mezelf 4 weken aan te houden, maar stiekem mag het van mij ergens volgende week of die week erna wel gebeuren!! :) Deze week nog niet, we krijgen de kids van mn vriend 5 dagen ivm de vakantie, als ze weer weg zijn hebben we meer rust met elkaar, en kan ik zijn kids gewoon laten komen als ik weer een beetje opgefrist ben na de bevalling... Anders moeten we tijdens de weeen even wat verzinnen voor ze om naar toe te gaan, en je weet nooit hoe lang zo'n bevalling duurt ;) Maarja, dr is dr natuurlijk maar 1 die bepaald wanneer het begint he, das beebje zelf! Wie weet lijkt het 'em wel gezellig als het huis vol is, om er dan ook bij te komen :$ haha! Spannend hoor....

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mogge,

Hier ook nog geen nieuws. Wat Deerne al zegt....it's not up to us helaas....
    Ik leef nu toe naar vrijdagmiddag, als het goed is gaan we dan verdere afspraken maken. Plus, misschien kan ik gestript worden.

Joyce (Bas) balen meid. Wellicht scheelt het om te denken dat het bijzonder blijft om deze periode te bevallen?

Maarehmmmmm, meer oktoberkindjes? Of gaan we allemaal door naar november?
    Xxx

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Even een update :).

Heb inmiddels 3 cm ontsluiting. Heb vanochtend nog gel gekregen om de baarmoedermond nog zachter te maken zodat de baby nog een stukje indaald. Als straks alles volgens planning gaat worden mijn vliezen gebroken en krijg ik weeën opwekkers. En dan hopen dat het niet meer lang duurt....

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Spannend, succes!!

5. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Spannend allemaal he!
    Hier nog geen voorteken van een bevalling, alles nog rustig (nouja hij heeft nu de hik :p)
    Ik heb vannacht eindelijk eens goed geslapen, minder vaak wakker dan 'normaal' en hoefde er maar 1x uit om te plassen :p
    Succes meiden!

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    succes Loekie hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot!!!!

Hier ook een baby met de hik..... maaar verder geen tekenen van een bevalling... duurt nog wel ff denk ik...

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    s6 Loekie!

8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Spannend Loekie! Succes of misschien is de klus al geklaard ;)

Hier is het ook nog rustig. Wel veel last van m'n bekken gehad.
    Ik ben behoorlijk nerveus voor de inleiding morgen :)

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier ook alles rustig... Af en toe wat steekjes maar dat is niks:p
    Zal nog wl Ff gaan duren .. Als ik kijk om
    Me heen iedereen gaat zowat over tijd

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Suc6 Layca !! Spannend !!
    Ik zou ook nerveus zijn hoor

11. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Loekie.. wow spannend zet m op he.

Lycka. Nou jou beeb heeft het wel erg goed bij jou.. kom beebje. Spannend morgen dan.

Bas.. Idd miss dat de periode ook bijzonder is. Wel fijn he dat bij slapen.

Ik heb niet aan de gyn gevraagd of ze wilde strippen, want ze kwam zo chaotisch over (had druk) En ik heb met de verlos afgesproken dat ze morgen komt strippen (waarschijnlijk bij mij thuis).
    Verder is het rustig hier en geen voorweeen gehad, dus lekker nachtje geslapen voor zover het kon, want ik heb gisteren van broertje iets naars gehoord over mijn ouders. En vandaag was ik helemaal over mn toeren heen.. Mijn man is speciaal eerder naar huis gekomen om me te toosten. Zit hier allemaal niet mee. Gelukkig is de kleine lekker actief.

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oeh Lycka jij ook succes alvast!!!!!
    Hoe het ook gaat (zegt ze nog even gemakkelijk hihi)....morgen of in elk geval overmorgen mag je je kindje vast houden!

@Balleke: Loop jij bij de gyn maar ook nog bij de VK? Of heb je de VK gewoon even gebeld? Ik ben officieel overgedragen maar de VK belde laatst wel even hoe het ging. En ze doen straks gelukkig ook de controles thuis :).

Trouwens... wat ben jij een bikkel zeg!! Tussen Bas en Cris zit amper een jaar en dan nog een kleintje erbij, met nog geen 2 jaar verschil met de middelste en 3 met de oudste. Ik vind het al pittig met een meisje van bijna 4 (hiervoor 2 miskramen gehad vandaar wat hoger leeftijdsverschil) laat staan dat je er al twee hebt rondlopen van 2 en 3. Is dat lichamelijk een beetje te doen? Wel heel gezellig ook lijkt me. Tell me more, tell me more :)

Beetje afleiding kan hier verder geen kwaad he?

Dikke smak, Kweenie

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Balleke knuff voor jou!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lycka succes morgen.

Idd balleke er zit nie veel tijd tussen.de.eerste twee. Pittig nie met de zwangerschap? Knap dat je t zo.volhoudt. iknvind.zonder kids al waar...

15. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Het lijkt er op dat madam toch nog zelf besluit wanneer ze komt.
    Om 01:45u wakker geworden met gebroken vliezen.
    Nu weeën om de 5 min., maar nog niet heel pijnlijk.
    We mogen al naar het zkhs komen omdat we zo ver weg wonen (75km).
    Ik heb geen mobiel internet, dus kan jullie ws niet op de hoogte houden.

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden!

Ik had me hier al eerder gemeld, maar me verder nergens mee bemoeid ;). Zit hier wakker beneden en heb nu dus even tijd genoeg...al zou ik liever slapen!

Wat is het spannend hierzo! Lycka succes meid!! Wat superspannend!

Ik ga proberen dit topic ook een beetje bij te houden (lukt me bij andere topics ook maar moeilijk helaas..)

En natuurlijk hoop ik met jullie dat ik binnen niet al te lange tijd eindelijk eens mag bevallen :D

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @Lycka wat spannend zeg. en wat toeval... ben benieuwd hoe het gaat, maar je zal vast wel alles weg aan puffen zijn. zet m op!

@Kweenie/suus Er zit idd niet veel tijd tussen..hihi Ik vind dze zwangerschap minder pittig dan bij de tweede. Toen ik zwanger was van de tweede moest ik nog baby dragen naar boven met bi en een fles geven + heel erg misselijk. Ook toen de tweede geboren was was het idd erg pittig, maar dat kwam ook vooral omdat hij verborgen reflux had en kma... hele zware tijd! Vooral de eerste 9 weken (was altijd maar de vraag of s'nachts wilde slapen) Heel veel huilen/krijsen. En overdag nog uk van net 1 rond kruipen, Lopen kon hij niet. Dus als we naar kdv moesten. Deed ik de jongste in een draagzak en de oudste tilde ik er ook bij om hand vrij te hebben om een deur open te doen.
    Heel veel mensen zeggen nu ook, ooow jullie gaan het druk krijgen, waarop ik zeg "het zal nooit zo druk of moeilijk worden als toen we tweede kregen" hihih Zal er alleen maar makkelijker op worden.;) Al klinkt het heel raar.. Maar nu hoef ik geen 2 baby's constant naar boven te dragen meerdere keren op een dag en twee keer fles vast te houden. Zij kunnen nu alles en je groeit er ook in.. Vriendin van mij heeft ook kind van 4 en zij is nu ook zwanger en vind het ook pittig, maar het is maar net wat je gewend bent.;)

@rosa Thanks:)

Hier trouwens geen gerommel.. hmm vraag me echt af wanneer hij komt.

18. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Korte update: om 5:15u 3 cm ontsluiting. Weeën worden pijnlijker en komen om de 3 à 4 min. Maar hoef nog niet te puffen.
    Volgens de VK zijn de vliezen nog intact. Toch was het echt geen urine waarin ik vannacht wakker werd.
    Ben wel blij dat het toch spontaan op gang komt.

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Spannend lycka zet hem op!!

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Dames succes met de laatste loodjes! Komt echt allemaal goed!

Deel Deze Pagina