Ook hier heeft de volle maan niets uitgehaald.. Vannacht juist slecht geslapen( weer behoorlijk wat pijn gehad) dus vanochtend nog even lekker terug geweest! Fijn dat jullie een goede nachtrust hebben gehad, ik vind altijd dat je dan makkelijker de dag doorkomt.. Misschien iemand vanavond nieuws..
Hier net maar weer alles schoon gemaakt samen, is al de 3de week dat ik denk dat is voor ff de laatste x . Zo maar weer ff boodschappen doen. Ik denk dat ik hier weinig nieuws te melden heb vanavond haha. We gaan er nu maar vanuit dat we gewoon naar het ziekenhuis moeten dan kan het alleen maar mee vallen.
Ja dat denk ik ook steeds als ik de badkamer schoonmaak...helaas nog steeds zelf doen pfff zwaar met die dikke buik. En ook hier gaat er weinig gebeuren hoor vanavond heb echt totaal geen voortekenen meer We hebben weinig keus moeten maar weer verder wachten he. T zal iig binnen nu en 2 weken geboren zijn.
Pff badkamer maak ik al een paar weken niet meer schoon zelf. Manlief poets na iedere douche of bad beurt alles helemaal af en mijn moeder poets dan 1 x in de 2 weken heel de badkamer. Nee ik heb nu ook helemaal nergens last van alleen in mijn onder rug maar dat heb ik al snel dus zal wel niks zeggen. Manlief baalt ook dat ie morgen weer moet gaan werken haha ja zegt ie ik wil niet meer weg bij jou of ver weg van huis af hihi. Maar gelukkig komt mijn moeder morgen en die gaat dinsdag ook mee naar de verlos
Hier nu weer alles rustig, behoorlijk veel pijn gehad en ook echt steken. We hebben zelfs getimed, ook echt gele garde buiken. Moet wel heel veel plassen, weet niet of dit iets zegt?? Buik is nog wel hard en af en toe wat pijn.. Badkamer schoonmaken is idd geen pretje.. Mijn moeder komt ook regelmatig langs om te helpen. Bij jullie ook alles rustig, gaan we ws toch allemaal zwanger de nieuwe week in..
Gele garde buiken???? Bedoel natuurlijk hele harde buiken.. Misschien dat typen op mijn tel me niet helemaal goed afgaat
Lindah die steken heb ik ook en druk op mijn blaas enharde buiken... Ik denk dat steken komen doordat de baby is ingedaald... Bij mij dan. Maar als het een zeurderige ongi pijn is die komt en gaat, dan zijn het ws weeen... Of voorweeen als t weer is gestopt. Tja weer een nieuwe zwangere week.... Moetennogmaar ff volhouden .
Hier sinds een half uurtje weer veel pijn, buikpijn blijft maar er zitten ook pieken in maar niet echt te timen.. Heb nu een kruik maar de pijn neemt niet af en is normaal wel het geval.. Mijn buik is om de paar minuten zo hard als een plank.. Zou het dan toch?? Het is de 1e dus weet niet wat ik precies moet voelen.. Weet alleen dat ik dit niet eerder heb gevoeld. Wat denken jullie?
Tja ik vind het moeilijk te beoordelen zo, maar als t blijft zou ik toch even de vk bellen, dan kun je haar vragen en mis kan ze even komen kijken..? Succes hoor spannend hopelijk is het begonnen
zou zeker even bellen Lindah! Het blijft lastig te beoordelen zo.. de vk kan dit beter met je doen.. Ik hoop voor je dat het begonnen is! @All; knuffels meiden! denk aan jullie!
Nou ik denk dat ik langzaam gek wordt want nu is het weer een stuk minder.. Kan nu gewoon rustig zitten zonder pijnscheuten en buik is ook minder hard. Bedankt voor jullie berichtjes, fijn dat jullie mee wilde denken. Straks maar gaan slapen, hoop dat dat lukt. Jullie ook nog een fijne avond!!
Vervelend is dat hè lindah. Ik hoop voor je dat het doorzet!! Mij lijkt het ook lastig wanneer je moet bellen enz enz. Maar als jeje ongerust voelt of je weet het niet zou ik denk ik gewoon bellen.
Goedemorgen, Hoe is het met jullie?? Ik heb vannacht nauwelijks geslapen van de pijn.. Paracetamol gepakt en uiteindelijk pas om 1.00 uur gaan slapen maar heeft weinig nut gehad.. Voel me dan nu ook echt belabberd omdat ik ook nog eens doodop ben. Daarbij heb ik mijn man ook wakker gehouden ivm mij constante draaien en zuchten. Hij is heel lief maar merk dat hij er ook behoorlijk doorheen zit en hij moet nog heel de dag werken. Voel me ook zo schuldig naar hem toe. Maar er zet dus niets door.. De zeurderige pijn blijft en deze is af en toe wat erger maar dat is het dan ook. Gelukkig voel ik de baby wel regelmatig. Sorry voor mijn gezeur, ik merk dat ik er nu echt een beetje doorheen zit.. Hopelijk kan ik straks nog slapen. Nou mijn klaaguurtje weer gehad
Lindah je zeurt niet hoor, daar zijn we voor. Het zijn ws voorweeen...deze zetten hopelijk snel door!! Maar als je t niet vertrouwd, kun je gerust de vk ff bellen hoor daar zijn ze voor!!! Hier sinds vannacht ook lichte voorweeen ...spannend hoop dat het vandaag doorzet, we zullen t zien. Er zit iig nog geen regelmaat in.
Lindah daar zijn we voor om lekker ff te klagen Wanneer moet je weer op controle? Hoop voor je dat het snel doorzet. Spannend Iris wie weet vanavond wel baby nieuws Ik mag morgen op controle ik hoop dat ze iets kunnen doen om het een beetje op gang te kunnen brengen.
Zoooo meiden, wat een nieuwe aanmeldingen hier. Zelf ben ik een weekje off-line geweest ivm de heftige bevalling en een lang ziekenhuisverblijf. De heftige bevalling heeft wel een impact op mij gehad. Gelukkig gaat alles goed met onze kleine man, maar helaas wil hij geen borstvoeding. We hebben nu besloten om ermee te stoppen. Nu zijn we gelukkig weer thuis en gaan we herstellen! Hopelijk komt er hier nog veel goed baby-nieuws en hopelijk fijne bevallingsverhalen. Liefs voor alle bijna-mama's!
@ Iris2009: Hoe is het bij jou? Hopelijk wil het een beetje doorzetten! Ben benieuwd.. @Mamakuh85: Ik heb ook morgen controle, hoop ook dat ze even wil kijken en evt. strippen. Zie dat we even 'ver' zijn! Bij jou alles rustig? @Roxyroxx: Ik lees hier al een tijdje mee maar had nog niet gereageerd. Fijn dat jullie weer thuis zijn, kan het herstel maar ook het echte genieten beginnen. Wel balen dat je geen fijne bevalling hebt gehad.. Hopelijk kan je het een plekje geven en er uiteindelijk toch met een goed gevoel op terugkijken. Hier toch nog even geslapen, heeft me wel goed gedaan. Ga dalijk proberen wat te poetsen en de hond wil ook naar buiten..
De voorweeen zijn hier weer verdwenen helaas wachten t maar weer af.. ben vanmorgen ook druk geweest beetje in beweging wie weet helpt het. Heb jij nog weeen lindah of is t nu weer helemaal rustig in je buik? Mamakuh ja hopelijk gaan ze wel wat doen idd! Mag nu wel een x je bent de 40 weken gepasseerd.. Roxy
Roxyrox fijn dat jullie weer thuis zijn, balen v de borstvoeding helaas lukt het niet altijd.. Lekker genieten nu v je kleintje!!