De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Lindah hier is helaas alles rustig nu wel af een steek maar is niks volgens mij. Ik dacht dat jij iets verder was aan je Banner te zien maar ben benieuwd of ze morgen wat gaan doen.

Hè balen Iris dat de voorweeen weer weg zijn.

We hebben ons er nu bij neer gelegd dat we niet meer elke dag denken ja vandaag komt het, gewoon vanuit gaan dat we ingeleid moeten gaan worden moet zeggen dat dat wel een stukje rust geeft.

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Mijn banjer klopt idd niet helemaal, ik loop gelijk met jou!

Hier weer alles rustig, buik blijft wel wat zeuren maar is echt te verwaarlozen..
    Heb net de keuken wat gepoetst, wasje aangezet en nu even lekker met een boek op de bank, gelukkig heeft de hond ook een lui dagje ;)

Hoe laat moet jij morgen bij de verlos zijn, mamakuh? Ik om 12.00 uur. Tja inleiden.. daar wil ik nog niet echt aan, hoop zo dat het gewoon spontaan begint. Vind het knap dat jullie ook in je achterhoofd houden dat inleiden ook nog kan gebeuren.

Maar voor nu gaan we gewoon lekker spontaan bevallen :)

@Iris: hoe is het bij jou?

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    @Mamakuh: Ik zie dat jij uit N-Brabant komt, ik ook!!

4. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ik moet er om half 12 zijn haha.
    Ik hoop ook dat het spontaan begint maar dat doe ik al 3 weken ;)

Ja klopt :D waar ergens woon jij?

5. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Ik woon in Sint-Oedenrode, klein plaatsje.. Heb ook zeven jaar in Den Bosch gewoond.

Dat mag jij iets eerder dan mij morgen, ben benieuwd!!

6. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    #2206 Iris2009, 28 jan 2013
    Laatst bewerkt: 28 jan 2013
    Balen Lindah dat het nou niet doorzet, ik wil liever ook niet ingeleid worden maar ja als t niet vanzelf komt moet t maar rond 41 weken ...

Hier ook nog wat zeurderig maar niet meer echt weeen zoals vannacht.

Succes allebei morgen bij de vk!! Ik mag donderdag weer heen...

7. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ja dat ken ik wel ik heb 23 jaar in gemert gewoond.
    Nu woon ik bij Breda.

Ik kan ook niet wachten tot morgen ben zo benieuwd

8. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Hoe is het bij jullie?
    Ook alles rustig?

9. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hier wel erg rustig niks geen weeen meer. Morgen d day dus ik zeg kom er nou maar x uit kleintje!! M'n dochter is vandaag n de opvang, dus heb alllleee tijd :).

Jullie succes zo bij de vk! Hopelijk gaan ze strippen oid zodat het een beetje op gang komt...

10. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hoe was jullie controle Lindah en mamakuh??

11. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Beetje erg teleurstellend. Geen ontsluiting niks.
    Vrijdag weer terug.

12. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Bij mij ook zeer teleurstellend, ook geen ontsluiting.. Volgende week ma of di naar het zh om daar een ctg te maken, is bij mijn verlos altijd als je over de 41 weken komt..

Heb vannacht wederom niet geslapen, alleen van 6 tot 10 uur in de ochtend. Vannacht 16!! keer geplast, ben het op een gegeven moment bij gaan houden. Het ergste is dat het ook nergens toe heeft geleid..

Morgen urine inleveren, wordt dan op kweek gezet om te testen op blaasontsteking..

Hoe is het bij jou, Iris? Al iets wat lijkt op een naderende bevalling?

13. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Mamakuh balen nog helemaal niks?! Dus ze kon ook niet strippen oid zeker? Wat gaat ze vrijdag doen dan?

Lindah dus Al die pijntjes hebben nergens toe geleid, mooi balen ook. Het is idd verstandig om even op blaasontsteking te testen, want dat is ook niet normaal zo vaak en die pijn die je steeds hebt zou ook heel goed daarvan kunnen komen... Gaan ze ma of DIN na de ctg nog niet inleiden ofzo dan? Of wil je dat niet?

Hier ook rustig hoor, heb blijkbaar erg veel slaap nodig was op de bank in slaap gevallen om half 2 en werd net wakker doordat er iemand binnen kwam om drie uur.. Dus m'n lichaam zal t wel nodig hebben... Blijkbaar wel hard aan t werk ;)

14. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Laten we idd hopen dat je lichaam zich aan het voorbereidden is, Iris!

Nee inleiden doen ze pas als ik tegen de 42 weken loop, dus dat is eind volgende week.. Het zh is voor extra controle en doen ze dus bij iedereen die over de 41 weken komt.

Hoop dat het niet zover komt maar ik denk nu dat het echt niet meer voor de 42 weken komt..

Mamakuh, gaan ze vrijdag weer controleren? De verloskundige is hier niet zo voor het strippen bij het eerste kindje.. Weet je of ze dit bij jou wel gaan doen als dat lukt?

15. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Oké blijkbaar hebben ze verschillend beleid dan in de ziekenhuizen in dit land, hier wordt je tegenwoordig ingeleid bij 41 weken, als je het zelf ook wil omdat het risico anders groter wordt.. Ik kan me voorstellen dat je er nu even niet meer in geloofd Lindah, maar het komt zo ineens dus wie weet!!! Ik duim voor jou dat het wel spontaan komt voor eind volgende week!!

16. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ik zou eigenlijk maandag naar de gyno moeten maar mag vrijdag terug omdat ik me best druk maak en om nog een keer te kijken of ik ontsluiting heb.
    Als ik vandaag wel ontsluiting had gehad dan hadden ze wel
    Gestript. Hopen dat dat vrijdag wel zo is.
    Pff zit er echt ff doorheen.

17. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Dat begrijp ik heel goed mamakuh.. Als ik donderdag nog niks heb word ik ook gek. Het is iig fijn dat je vrijdag alweer heen mag!! En als er dan nog niks is veranderd vertellen ze je vast wat verder gaat gebeuren.

18. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Hey mamakuh, ken het gevoel.. Maar nog drie nachtjes en misschien dan wel goed nieuws bij de verloskundige!! En miss komt je kindje al zelf voor vrijdag, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn!!

@Iris: ja ik snap er soms ook niets van.. Je leest overal verschillende verhalen.. Ik had ook liever dat ze bijv op een gegeven moment wel zou strippen zodat het miss toch zelf op gang komt.. Als ik ma naar het ziekenhuis moet eens vragen of het geen kwaad kan om tot 42 weken door te lopen..

Ik lig nu in bed, was in bad gegaan en viel daar bijna in slaap maar nu lig ik in bed en wil de slaap weer niet komen. Miss ook maar eens de bank proberen ;)

19. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja heel goed lindah voor jezelf opkomen hoor, het is toch vreemd...

Hier ligt de bank iig heerlijk ja haha. Maar ik voel me sinds het slapen niet beter, voel me juist moe en wil t liefst weer verder slapen. Ben ook misselijk en net n de wc geweest.. Niet te hopen dat ik nu nog ziek wordt.

Hopelijk hebben jullie nog wel een fijne avond!! Beetje afleiding proberen te zoeken maar.

20. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Kunnen ook voortekenen zijn, Iris!!

Deel Deze Pagina