De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja nou het vertrouwen is hier ook ver te zoeken hoor..de kans dat het precies op de uitgerekende datum komt morgen is heeel klein. Oke maar ik moet positief denken, ik ga het doen vannacht gaat het beginnen!!!

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    En vannacht begonnen?? Ik hoop het zo! Laat een van ons iig goed nieuws hebben. Ik ben het niet dus jullie zijn nog over ;)

Gisteren rond 22.30 uur naar bed gegaan, voelde me flink beroerd. Heb vannacht wat gedoezeld maar is beter als helemaal niet slapen. Heb gelukkig ook maar vier keer hoeven plassen ;)
    Steken blijven komen en gaan maar ga er nu maat vanuit dat dut van de blaasontsteking is alleen neemt de intensiteit van de steken wel toe..

3. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Goedemorgen , heb de hele nacht af en toe kramp gehad en ben id diarree . Ik hoop dat t doorzet vandaag. We zullen zien.

Hopelijk betekent het geen blaasontsteking Lindah, straks n de dokter?

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Had gisteren al de urine ingeleverd die ik ook mee naar de verlos had genomen. Daarop zag de assistente van de dokter niets maar die urine was natuurlijk ook wel al weer wat 'ouder'. Mijn man heeft vanochtend mijn urine ingeleverd en deze wordt op kweek gezet dus dat duurt nog een week..
    Heb ook vanochtend huilend van de pijn gevraagd of hij thuis wilde blijven dus gelukkig is hij nu thuis. Ik ben om 8.30 uur weer baar bed gegaan en heb gelukkig wel even geslapen.
    Zit wel te twijfelen of ik vandaag toch weer moet bellen want de pijn en steken blijven en dat ga ik niet redden op deze manier tot maandag..
    Zaten in mij urine wel wat vlokjes zag ik, weet niet of dat wat te betekenen heeft?

Klinkt hoopvol, Iris!! Krampen en je lichaam wat zich miss al aan het schoonmaken is! Ben je niet meer misselijk?
    Houd ons wel op de hoogte hè, ik duim voor je!

En mamakuh, hoe is het bij jou? Al even niets gehoord, is dat Gied nieuws??

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hou vol meiden, je weet straks echt waarvoor je alles over hebt gehad.. en dan kun je volop gaan genieten!

maak nog een mooie buikfoto en neem je rust waar het kan, die heb je straks namelijk heel hard nodig..

denk aan jullie en duim dat het snel mag beginnen zodat je je wondertje snel vast mag houden..

KNUFF!!

6. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Lindah een week jemig dan heb je er nu ook weinig aan... Sneltest was iig goed dus. Hier zetten ze het bij de ha ook wel 24 uur zelf op kweek en dan komt er wat betrouwbaarder resultaat uit. Hoe is het nu met de pijn dan??

Hier is het alweer rustig momenteel helaas dus weer niet doorgezet :(. Kom op baby's kom d'r nu maar een s uit.

Mamakuh hoe is het met jou???

Dolfijn dankje je hebt ook gelijk maar wachten duurt laaaangggg ;)

7. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Bedankt voor je lieve berichtje Dolfijn! We moeten idd nog even geduld hebben!

@Iris: Balen dat het niet heeft doorgezocht! Ben benieuwd wat jij morgen te horen krijgt.

Vandaag verlos gebeld want de pijn bleef. Ze is gekomen en wederom inwendig onderzoek gedaan. Bmm nu 3/4 verstreken en halve cm ontsluiting. Maar dit is verlies te weinig voor de pijn die ik heb en verlos gaf aan dat dit ook niet begin van bevalling is.. Ze heeft contact gehad met gyn, kon een nachtje in zh slapen maar wilde dit echt niet.

Nu heb ik slaapmedicatie gekregen en vanavond innemen met twee paracetamol. Als de pijn morgen niet minder is en ik weer niet heb geslapen wordt ik vrijdag ingeleid. Gaat het vannacht en morgen goed dan mag ik thuis afwachten. Ik hoop natuurlijk op het laatste!

Zou mamakuh dan toch aan het bevallen zijn?? Al even niets gehoord, miss is haar kindje al geboren! Ik ben benieuwd!!

8. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Fijn dat ze toch iig wat doen nu Lindah en dat je serieus genomen wordt!! Sterkte hopelijk gaat het beter.

Ja wie weet is mamakuh al bevallen :) we horen vast snel!

9. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hee nee hier ook nog niks. Ben vandaag ff lekker naar de stad geweest en heb vanmiddag visite gehad dis ff verstand op nul ;)
    Ben blij als het vrijdag is en weer wat meer weet. Heb nu nergens last van :(

Bij jullie ook nog niks helaas en wat spannend bij jou Lindah maar ook flink balen zo :(

10. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Heel goed even wat afleiding mamakuh, helaas ook nog niet begonnen dus.. Kan iig niet lang meer duren nu. Ik ben ook hele dag op pad geweest, was wel even fijn wat anders aan je hoofd..

Lindah hoe gaat het? Zet het al door in echte ontsluitingsweeen?? Ik hoop het voor je!!

11. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Korte update:
    Vanaf zes uur om de vijf min krampen die 45 sec tot een minuut aanhouden, ook pijn onderin mijn rug. Moet deze ook wegzuchten. Maar helaas net gedoucht en dan heb ik het niet.. Hoop zo dat ik kan slapen met die pilletjes. Gelukkig is mijn man morgen nog een dag thuis!

12. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Lindah dat klinkt toch wel als weeen hoor zeker als ze zo regelmatig komen! Ben benieuwd of we babynieuws hebben morgenvroeg :). Succes en sterkte, spannend!!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nog geen BUB nieuws? ;) Ben benieuwd!

14. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Hier niet, nog steeds voorweeen hele nacht, maar t zet nog niet door. Vandaag controle ih ziekenhuis, hopelijk kijken ze even of er al wat gevorderd is....

Lindah jij bub nieuws??

Mamakuh hoe is het met jou?

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben benieuwd Iris! Heel veel succes (enne.. vragen staat vrij hé?! ;) )

16. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Ja das waar dolfijn , ga ik ook zeker doen :)

17. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Lindah je bent vast aan het bevallen :). We horen t wel!

Net terug vh ziekenhuis, ik heb een vingertop ontsluiting en bm mond was al wat verweekt. Hij heeft wat gestript, maar dat deed me zo'n pijn dat ik zei stop er maar mee... Volgens de gyn kan dit prikkelen al genoeg zijn. Hij verwacht sowieso dat het nu wel snel doorzet, ik hoop t:). Moet iig maandag weer heen, als er dan nog niks gebeurd is maken we een afspraak om in te leiden, als ik dat wil ergens volgende week. Dus het duurt iig niet langer meer dan een week!! Dat is wel fijn om te weten :). We wachten t maar weer af.

Mamakuh hoe is t met jou??

18. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Goedemorgen meiden, wat is het hier spannend!

Ik voeg me graag toe. Ben inmiddels 37 weken zwanger. En lees al een paar weken met jullie mee. Nu mag ik ook mee kletsen!

Ik ben in verwachting van ons 3e kindje, we hebben al een zoon en dochter en verwachten nu weer een dochter.
    Bijna alles is klaar, maar laat haar nog maar even zitten. Ik ben de zwangerschap nog niet zat en de verveling is nog niet toegeslagen, nog genoeg te doen. Dus het mag van mij nog wel even duren.

Meiden, zet hem op!!

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen mag ik mee komen aftellen ???

gister op verzoek van de vk bij de gyn geweest om me inleiding te plannen.. mijn ernstige bekkenklachten zijn duidelijk aanwezig waardoor ik na een half uurtje lopen of zitten al 3 uur op bed moet liggen..!
    gelukkig wordt dochter lief bijna elke dag naar school gebracht ! dus en ze blijft over
    me zoontje is super makelijk en zeurt alleen als die honger dorst of moe is
    11 februari is het zover dan mag ik me gaan melden in het ziekenhuis !!

echt heel gek om weer te weten wanneer de kleine zich gaat aandienen

20. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    146
    63
    Brabant
    Hallo allemaal,

Wij zijn gisteren om 14.54 uur de trotse ouders geworden van onze dochter Suus! Bevalling in uiteindelijk ingeleid. Bij 3 cm ruggenprik want er zat nauwelijks pauze tussen de weeën. Nadat de ruggenprik gezet was had ik 5 cm en binnen een half uur op 10!!
    Half uur tot drie kwartier geperst en heb onze dochter zelf aangepakt. Wel een paar hechtingen maar valt reuze mee! Ze weegt 7,5 pond en is 50 cm!! We gaan dadelijk naar huis en dan kan het grote genieten beginnen! Wat is dit bijzonder!!

Deel Deze Pagina