De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Eden, ik ben niet aan het bevallen hoor, haha. Sterker nog, ik voel me nog veelste goed!

Alleen sinds vandaag steken in mijn vagina tijdens lopen?!.Misschien indalen van de baby.
    Morgen weer naar de VK, zal het morgen wel eens na vragen.

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier is ze al een tijdje ingedaald. Bij jou ook de derde zie ik. Van mij mag ze er echt uit want vind het behoorlijk zwaar met 2 kinderen

3. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Ja, hier ook zwanger van de 3e. Vind het ook zwaar, maar de zwangerschap opzich is de makkelijkste tot nu toe geweest qua kwaaltjes. En dit zal de laatste zijn, dus probeer nog even te genieten van de leuke dingen van de zwangerschap. Nog maximaal 3,5 week voor mij, en dat is natuurlijk nix, dat vliegt om. En ik weet hoe druk ik het dan ga krijgen met 3 kids en de oudste naar school brengen enzovoorts, dus nee, probeer hier echt nog ff van de rust te genieten.

4. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    Ik lees ook mee en heb abon. op onderwerp genomen.
    Sinds vrijdag 37 weken.
    Vannacht had ik onwijze harde buik gevoel dat ik moest poepen en plassen tegelijk, maar na een paar winden kwam er niets meer. De pijn had om het kwartier een piek. Vandaag een beurs gevoel in m'n onderbuik.
    Menstruatie achtige pijn. Herken je dit?

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Heb ik al 2 weken :(

6. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke Eden, das balen, dat hoort dus bij de laatste loodjes. ;) ..

Heb je veder alles een beetje klaar voor de kleine komt?

Ik ga nog op zoek naar een bakje/doosje voor de luiers in te zetten in de kast. Veder is alles wel zo'n beetje klaar. Denk ik

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja zo goed als klaar! Heb van baby's only leuke mandjes gekocht. Niet goedkoop maar erg leuk.

Alles heb ik vorige week gewassen dus dat klusje is ook klaar en gister laatste stukje van de babykamer. En nu wachten....(en dat kan ik niet whaha)

8. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Hoe is het met jullie??

9. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat t redelijk sinds gisteren weer aan de antibiotica tabletteen ivm blaasontsteking. En ik hou vocht vast. Maar verder gaat t best goed. Laatste loodjes.

Hoe is t met jou?
    De derde las ik, heb je extra mensen gevraagd je te helpen na de bevalling?

10. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Vervelend, blaasontsteking ! Beterschap!

Ja, wij verwachten onze 3e, heb geen extra mensen ingeschakeld, ik zie wel hoe het loopt. Sowieso komt er natuurlijk de kraamverzorgster de eerste week. En mn moeder woont vlakbij en schoonouders.
    Maar zie er niet tegenop ofzo hoor, druk wordt het vast, maar dat komt vast wel goed.
    En de eerste tijd zelf op tijd naar bed, ivm de nachten, om zo min mogelijk vermoeid te raken..

Vandaag beetje grieperig, hopelijk voel ik me morgen wat beter.
    Fijn weekend allemaal!

11. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wat is het hier rustig. Gaat het wel goed met jullie?

12. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ja het gaat goed. Rustig hier idd. Gister verjaardag v man gevierd vandaag werd hij 30 jr had wel leuk cadeau geweest.. Maar nu nog msar b half uurtje dus nope niet nu. De baby was vandaag wel heel druk. Gek dat t soms zo kan verschillen qwa activiteit. Hebben jullie dat ook?
    Met jullie ook alles goed dames?

13. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier gaat het wel, ik voel me heel raar vandaag, denk dat ik ziek word. Echt de laatste loodjes nu. Ben zo benieuwd wanneer ze komt kan niet meer wachten!

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Scheelt wel per dag maar let er ook niet echt op moet ik zeggen. Ik zie het niet als voorteken in ieder geval

15. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Hier is de baby echt een stuk rustiger... Ze beweegt wel, maar veel minder , gewoon echt minder plek.

16. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Bij mij is ze eigenlijk altijd rustig geweest. Zo'n verschil met mijn jongens.

17. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!

Idd, steeds minder ruimte en bewegen is niet meer dan schuiven. Hier ook. Succes weer vandaag, met de laatste loodjes :)

18. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Yeah! Ik mag me ook melden hier!
    Vandaag 37 weken, en ik voel me nog goed.
    Wel wat moe en ik merk dat de baby minder ruimte heeft,
    maw mijn ruimte pikt, haha. Pijn aan mn ribben, af een toe een
    voet in mn zij. Slapen gaat nog goed gelukkig. Hoe is het bij jullie?
    Nog rustig?

19. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Lym, yes 37 weken!

Hier alles rustig, te rustig ;) Maar ik tel maar af, nog maximaal iets meer dan 2 weken!

20. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorrie voor de late reactie.
    Onze dochter Ninte is geboren op 7 februari.
    Ben ingeleid en heb een super snelle bevalling gehad. Twee uur later was ze er nl al.
    Bij de geboorte woog ze 2455 gram wat dus niet tegen viel. Wel moesten we blijven in het ziekenhuis. In eerste instantie vanwege bloedsuikercontrole van Ninte en vervolgens omdat ze niet wilde eten en afgevallen is naar 2220 gram.
    Zaterdags mochten we naar huis ondanks dit lage gewicht maar wel met de voorwaarde dat ze de volgende dag door verloskundige gewogen zou worden en ze terug moest als ze af zou vallen.
    Dankzij verloskundige zaterdag begonnen met het voeden via spuit en pink.
    Omdat het drinken moeizaam bleef gaan hebben we ook 2 dagen extra kraamzorg gehad en is verloskundige bijna elke dag komen kijken.
    Afgelopen zaterdag zou alles afgesloten worden maar was ze toch wat afgevallen en dronk te weinig en is Ninte vandaag toch nog een keer gewogen door verloskundige. Gelukkig was ze 80 gram aangekomen en gaan we dus de goede kant op.

Deel Deze Pagina