De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Maviss wat een cadeau en wat een mooie aparte naam.

Xxx joyce

2. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Gefeliciteerd maviss. Ben benieuwd naar je verhaal.

Hier nog steeds rustig. Wel harde buiken maar ben ook iets te druk geweest vandaag. Samen met mijn mams het huis schoon gemaakt. Ben er dus nu echt klaar voor :) (zou het helpen)

Ben wel in een rot humeur. Zijn dat hormonen of ligt dat aan mijn vriend? Ik word er gek van.

Ik ga maar slapen. Je weet tenslotte maar nooit.

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik kwam even kijken, maar nog geen nieuws van Behappy??

4. maviss

maviss Lid

Hey meiden
    hier snel even mijnbevallingsverhaal
    Rond 7uur zat k gezellig te kletsen met een vriendin bij mij thuis.
    Op een voel k iets lopen en van verbazing enblijschap staan we op en omhelzen we elkaar haha. Vriendin is ook mijn schoonzus dus belt meteen haarman op. Mijn man had tel niet bij en was met haar man.
    Maargoed 2min later komt manlief thuis met een blij gezicht en tegelijkertijd zie k ook aan hem dat ie niet weet wat hij kan verwachten en wat er gaat gebeuren.
    K natuurlijk meteen vk gebeld uurtje later komen kijken omdat t vruchtwater gwn helder was. Rond 8uur had kal 2cm ontsluiting.
    Als we t willen mochten we al naar t kraamhotel. Dus alles gepakt en naar t kraamhotel dan maar.
    Daar op mijn gemakje nog kleren uitgezocht enal. Had ondertussen wel al krampen maar k kon nog lachen haha
    Het pijn werd erger tussen 10en12 maar hd nog steeds ruim 2cm .
    Vliezen waren niet helemaal gebroken dusvk vliezen doorgeprikt.toen werd het echt heftig. Rond 1uur had k al wel 4cm maar het was niet meer leuk en vroeg k info over pijnstilling. Na wat nadenken toch maar naar het zh gegaan.ik kon al niet meer lachen en het was echt verschrikkelijk. In de rolstoel reden ze me naar t zh. Ik was er echt niet meer bij en was echt op.
    Eenmaal in t zh smeekte k om pijnstiling maar ze moesten eerst een hartfilmpje maken en infuus prikken
    Dokter kwam kilen en had al 7cm dus dat was ùlot gegaat binnen 1.5 uur 3cm.
    Wou al geen ruggenprik dus kreeg iets in t infuus mocht zelf steeeds op t knopje drukken voor pijnstilling
    oh maar wat deed t pijn k zag mijn man al niet meer en hij moest even zijn mond houden die schat bedoelde allemaal heel goed mar k kon even nix hebben
    Rond 2.45uur had k al persdrang en riep de dokter. Maar k moest nog even wachten. Vond k niet leuk. Om 3uur kwamen ze en mocht k persen. Hell no wat was dat toch erg. Was helemaal suf van de pijnstilling. K vond t echt geen pretje terwijl k vaak hoorde dat dat een opluchting is omdat j zelf wat mag doen.
    Nou k vond t niet leuk. K heb zo mijn best gedaan dat k binnen 15min perswerk ons zoontje terwereld heb gebracht.
    Het ergste vond k dat zijn hoofdje al te zien was en k pas mocht persen als k weer een wee voelde.
    Heb ook ong 1liter bloed verloren dus was blij dat k in t zh was.
    Heb trouwens alleen 1hechting gehad omdat k een beetje benuitgescheurd maar k ben tevreden hoe het allemaal is gegaan achteraf gezien
    Ik mag nu fijn een weekje uitrusten in het kraamhotel dus ben blij dat k alles achter de rug heb en lkkr mag genieten van mijn kleintje.

Ik wens alle dames heel veel succes met de bevalling . Wil jullie niet bangmaken met mijn verhaal over de pijn maar 1ding toen ze mijn kleintje op mijn borst hadden gelegd vond k het echt waard!
    Sry voor mijn typfouten schrijf vanaf mijn tel.

5. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Wat leuk dat je je verhaal met ons hebt gedeeld Maviss. Het is het inderdaad dubbel en dwars waard. Bij allebei van min voorgaande bevallingen heb ik ook gezegd : dit nooit meer! Maar goed, mag bijna bevallen van de derde. Spannend.

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Maviss mooi geschreven hoor, wordt er niet zenuwachtig van, het kindje moet er toch uit en is voor iedereen weer anders. En inderdaad, als het niet de moeite waard zou zijn, had niemand meer dan 1 kind hahaha ;)

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hey meiden,

Ik zit hier al langer op het forum maar merk dat ik maar met weinig mensen kan delen dat ook dit mijn laatste loodjes zijn.
    Kort samengevat hebben we 1 dochter van 21 maanden. Na 2 jaar aan behandelingen was ik dan in verwachting van haar. In februari opnieuw gestart met opnieuw het traject in het zkh en meteen de eerste ronde raak, hoe onwerkelijk. Het was een 2-ling maar met 8 wkn is er een hartje gestopt.
    Nu dus 38 wkn en 1 dag en voor mijn gevoel blijft dit kleintje wel zitten tot de 40 wkn.
    Ben erg benieuwd want bij onze dochter ben ik ingeleid ivm zwangerschapsvergifitiging en duurde de bevalling 3 dgn. Daarna placenta verwijderd op de O.K en helaas is me op het hart gedrukt dat dit deze keer weer het geval kan zijn. Maar ben vooral relaxed omdat ik deze keer in ieder geval thuis mag 'starten' en pas bij regelmatige weeen naar het zkh moet.

Zo, dat was mijn verhaal! Hopelijk vinden jullie het geen punt dat ik me zomaar er tussen voeg!!

gr
    natascha

8. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Welkom Natascha. Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat het dit keer goed gaat. Spannend hoor.

9. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hier nog steeds niks :(
    Zo maar lekker slapen. (Als het lukt)
    Volgens mij word die kleine weer ziek. Dat kan ik er echt niet bij hebben. We zullen zien.

Truste.

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Pfff wat een nacht, zo misselijk, en krampen in mn buik, en ook steeds steken down under Ben er een aantal keer uit geweest... Is dit nu het "rommelen"?? Nu heb ik nergens last van! Ja, ben alleen supermoe, ga zo weer terug naar bed...

Welkom Natascha, je voegt je er niet zo maar tussen hoor, dit is het topic voor de allerlaatste 5 weken, voor de meesten iets korter, maar langer dan 5 weken zit je hier niet meer! Over 5 weken zit hier dus een hele andere groep meiden te kletsen over de laatste loodjes ;):D

Nog altijd niks van Behappy? oboemasbaby, hoe oud is je kleintje? Is wel de tijd van het jaar om ziek te worden... hier is iedereen om me heen ook aan het snotteren en grieperig, hoop dat ik dr ongeschonden van af kom, haha

11. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Heb gelukkig verder goed geslapen en de kleine ook. Hij is 2 jaar en 2 maanden.
    Waren pas om 8.30 wakker
    Nu lekker rustig aan.,zitten saampjes op de bank tv te kijken.
    Hij wil ook niet eten. Probeer straks wel fruit. Wie weet.

Verder is het rustig. Nog steeds af en toe harde buiken maar daar blijft het bij.

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nou hier ook nog steeds geen baby:( Het duurt echt lang...... Vanacht wat krampen gehad maar weer niet doorgezet. Hopelijk vandaag of vanacht. En anders morgen laten strippen.

13. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    nathalie en oboemasbaby: Hoop echt dat jullie beeb heel snel komt! Ik heb me ook ingesteld op 40 wkn maar kan me zo goed voorstellen dat iedere dag daarna zo lang duurt!!

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    pff hier na een nacht van stevige menstruatie achtige krampen, ook zo'n dag erachteraan!! :$ Dacht dat ik nog wel even terug in bed kon, maar dat wordt echt te vervelend, lig nu zowat de hele dag in een dekentje op de bank, en heb al 5 keer gepoept... Gelukkig komt VL met een uurtje thuis, vind het fijner om niet alleen te zijn, want het voelt of er elk moment een echte wee kan gaan komen... Vanmorgen had ik normale controle bij de verloskundige, en ze zei dat het duidelijk voorweeen zijn. Kan natuurlijk wel een poos aanhouden;), maarja wie weet he!! :D

Heb nu trouwens ook weer de zoveelste harde buik! Van mij mag het wel gaan beginnen, heb zin in mn beebje!!!

15. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Sjonge Deerne, ik kan me voorstellen dat als je je nu al zo voelt, je niet bepaald happy word als ze dan nog alleen maar spreken van voorweeeen!! Hopleijk word het dan toch snel het echte werk!!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh deerne snap wat je bedoeld!
    hier mag t ook
    sinds gister de slijmprop ah verliezen... en steeks krampen en harde buiken... bah...
    wel fijn dat je vriend zo thuis komt...
    is wel zo fijn nie alleen te zijn

ik hoop dat t snel doorzet meid!

17. Eriva

Eriva Niet meer actief

@Deerne & Suus, het is dus 'lekker' aan het 'rommelen' bij jullie, hopelijk zet het snel door :)

@Natascha, welkom en jij ook succes met de laatste loodjes!

@hier, voor de zoveelste keer een slechte nacht gehad en weinig gerommel helaas. Ben bang dat ik nog even geduld moet hebben...

18. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Dank jullie, gelukkig doen de krampen niet zeer, maar ze zijn aanwezig genoeg om er niet van te kunnen slapen... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zou dit nog een week aanhouden, of zou het toch doorzetten??

In het begin begreep ik niet dat sommige meiden 1 dag voor de bevalling nog boodschappen hadden gedaan enzo, maar heb vanmorgen zelf ook nog een paar dingen gehaald, gisteren nog zelf naar het dorp gereden om postzegels te kopen en de hond laat ik ook nog gewoon uit, life goes on... haha ;) En toch kan het maar zo zijn dat ik morgen om deze tijd een babytje heb! Gek idee hoor, dat je nog geen 24 uur vooruit kunt kijken eigenlijk... :)

19. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Ja idd deerne. Je moet toch gewoon verder he. Het kan big wel 2 welen duren en je kan moeilijk geen boodschappen doen Hihi.

Hier vandaag een heel rustig dagje. Kleine man is niet fit en loopt de hele dag al te hoesten. Hij is gelukkig niet benauwd. Vanmiddag maar een uurtje geslapen (normaal 3)
    We hebben lekker tv gekeken.

Van binnen alles ook nog rustig.

Morgen om 16.15 extra afspraak bij de verlos. Dan gaan ze kijken of ze kunnen strippen. Ben benieuwd. Misschien dit weekend wel een zoon erbij :)

Jij word ook gestript Nathalie. Spannend.
    Bij mij zeiden ze dat het voor 41 weken geen zin heeft. Maar we zullen zien.

Ik hoop voor de rest dat het doorzet en dat ook jullie snel jullie kleintje in je armen hebt. Het voelt nog zo onwerkelijk. Het kan elk moment gebeuren.

Liefs

20. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik was vanmiddag bij de verloskundige en omdat ik al een tijd last heb van hoofdpijn en slapeloze nachten door het puppp syndroom heeft ze gekeken of ze me al kon strippen..
    Maar helaas was de baarmoedermond nog niet eens verweekt :( Balen!
    Het was alleen verkort, iemand een idee wat dat inhoudt?

Deel Deze Pagina