De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    En oboemasbabynheeft t gewerk t????

2. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Nee nog helemaal niks. Zou nog kunnen het is nog geen 24 uur.
    Heb wel laag in mijn buik een raar gevoel. Wel af en toe harde buiken.
    We zullen zien.

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Kom op beebjes laat je mama's niet zo lang wachten!!! Het is vandaag zo'n leuke datum om geboren te worden! :D

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nou dan moet het hier wel heeeeeel erg hard gaan, het is op harde buiken na erg rustig nu. Na vorige week en mijn pijnlijke rugweeën is er nu niks wat er op wijst. Ik voel m wel duidelijk helemaal onderin liggen maar ja als hij er niet uit wil, dan wachten we nog ff ongeduldig af! :p

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ja hier net zo... woendag op donderdag erg veel krampen en steken gehad, vrijdag weer helemaal niks, vannacht weer wel, nu weer niks, aaarggghhh... we wachten inderdaad maar ongeduldig af, haha! Iets anders kunnen we ook niet... Voel me wel moe door het slaapgebrek, maar met de kids van mn vriend hier over de vloer het weekend heb ik genoeg afleiding :) Maakt wel dat ik me er rustiger onder voel, want de kids zijn zenuwachtig voor 10!! Als ik ook zenuwachtig ga lopen doen loopt het hier helemaal uit de hand, haha! Ik moet dus maar rustig blijven ;) zeg ook lang niet alles wat ik voel, alleen vl krijgt even een kneepje en een blik van mij als ik wat last van pijn heb...

6. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Pfff, ik kan echt niet meer wachten..
    Ik denk dat ik vanavond maar eens goed pikant ga eten. Mijn verloskundige zei dat seks hielp om de baarmoedermond weker te maken en pikant eten om darmen te prikkelen en als je darmen geprikkeld worden wordt je baarmoeder ook geprikkeld, dus kan het altijd proberen :p
    Maar iemand een idee wat pikant is en makkelijk te maken???? :(

7. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hier ook niks. En idd de datum is zo leuk. Maar morgen en overmorgen ook. Dus ook prima. Maar liever eerder.
    Wel af en toe ook harde buiken maar verder. Nog niks. Of ik voel het niet. Haha nou ja. Ik ga even liggen. Kleine ligt ook net op bed en Vl. Staat de nieuwe zolder te sausen met een vriend.

8. kwebbel86

ik weet niet waar je woont maar de kippenvleugels van c1000 (die kan je in de oven doen) zijn wel pikant (niet superheet ofzo)

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Beetje laat maar wilde even melden..
    Dat op 6 november onze dochter ; J.aylin M.ay is geboren na een inleiding vanwege langdurig gebroken vliezen.

Ze weegt 6 pond :)

10. kwebbel86

Gefeliciteerd behappy! Veel geluk met de kleine!

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Gefeliciteerd be happy!!!

Niemand op deze mooie datum?
    Ben bang ik ook niet, erg rustig vandasg en voel weer een opkomende verkoudheid.....

12. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland

Bedankt voor de tip!! We hebben uiteindelijk chinees gehaald en daarbij heb ik flink wat sambal gebruikt, :$ poeh dat heb ik geweten.. :p

Behappy, gefeliciteerd!!

13. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Behappy gefeliciteerd met jullie dochter.

Ik ga het ook niet halen hoor in 45 minuten.

Buik rommelt wel wat maar kan het niet goed plaatsen. Veel harde buiken en een beetje een menstruatie gevoel.
    Nou ja we wachten maar weer af.

Verder geen actie bij een van jullie?

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Gefeliciteerd Behappy! Vroeg me al af waar je bleef :D

Hier ook niks gebeurd, dus geen halloweenkindje, maar ook geen 10/11/12 kindje... hmmmss... :(;) ik ben door de leuke datums heen, dan maar gewoon op de uitgerekende datum? Aankomende dinsdag :)

Hier gisteravond ook wel menstruatie achtige krampen en harde buiken gehad, maar vervolgens weer heerlijk geslapen en beebje slaapt volgens mij nu ook lekker uit in mn buik :)

Ik hoop toch zo dat ik deze week mama mag worden!!!

15. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hallo meiden,

Ik mag mij hier ook melden, nouja eigenlijk morgen maar ik doe t stiekum vandaag al! Ben zwanger van de derde spruit, erg spannend toch weer allemaaal , zeker omdat ik snel beval en nu toch plotseling een medische indicatie heb gekregen en 20 minuutjes in de auto naar t zkh moet zitten....
    Vanacht gedroomd dat mijn vliezen braken in bed:S , en afgelopen week ben ik ook al twee x bevallen van een jongen (we weten niet wat t wordt) hebben julle dat nou ook???
    Ik las iets over pikant eten, misschien een zakje sambal en de kippensoep doen? lekker makkelijk, en ook erg lekker (ikdoe t standaard erin hihi)
    Iedereen die net bevallen is van harte gefeliciteerd en genier er lekker van!

16. Eriva

Eriva Niet meer actief

Welkom bij de laatste loodjes Tinkerbell!

Ben benieuwd wat de dag ons gaat brengen :)
    Ben precies 39 wk vandaag, vandaag is op zich ook nog wel een leuke datum, morgen ook nog wel. Hoop voor mezelf dat ik niet exact op de uitgerekende datum beval... schoonmoeder is dan nl jarig :p

17. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hihi als ik op de uitgerekende datum beval krijg ik de drukkosten van de geboortekaartjes bij de drukker vergoed... Is een actie van hun :) Scheelt toch weer 40 euro hahaha ;)

18. kwebbel86

Vanmorgen vroeg 3 rugweeën gehad, het blijft nu een beetje zeuren maar het zet weer niet door.

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    oh en welkom Tinkerbel! Spannend, ik zou ook zo'n 20 minuten in de auto moeten als ik naar het ziekenhuis moest.. hoop niet dat het nodig is!

20. Eriva

Eriva Niet meer actief

@Deerne, zou mooi meegenomen zijn, die 40 euro :)

Wij moeten ook wel minstens 20 min rijden naar zh. Wil in principe thuis bevallen, maar als ik ineens met spoed naar zh zou moeten, vind ik het best lang duren. Ben daar wel een beetje bang voor...

Deel Deze Pagina