Beetje laat dames.. Maar ook ik ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter! Een kleine meid van 2980 gram op dinsdag 6 november. Jullie ook veel succes nog!
Gefeliciteerd arian!!! @ ria; hihi goed uitgekiend dan op scho0nmoeders verjaardag :S. hoeveelste kindje is het bij jullie?? @deerne84: zo das wel lekker dan dat scheelt weer aanzienlijk wat, nou je weet wat je dan te wachten staat overmorgen:de tonic in huis halen, mannetje meesleuren naar de slaapkamer en lekker ananashart eten hihi! @kwebbel: hoop voor je dat t toch nog gaat doorzetten vandaag...! heb je al eerder rugweeen gehad die ophielden? ja op zich is 20 minuutjes niet zo ver, maar bij mijn dochtertje woonden we 5 minuutjes rijden van t zkh, en toen waren wij dus echt NET op tijd, de verloskundige trouwens niet hihi, dus de verpleging heeft de bevalling gedaan, was heel komisch eigenlijk, want ik riep ik moet persen, en de verpleegkundige die alles op dr dooie gemak aan het klaarmaken was, heb ik nog nooit zo snel zien wegrennn om nog een verpleegkundige erbij te halen haha...ze schrokken er eigenlijk best van en ik was echt6 de rust zelfe haha
Hai, ff snel een berichtje. Ben 7 november bevallen van een prachtige dochter van maar liefst 4250 gram. Ze is gehaald middels een KS vandaar wat late reactie. Ze heet L.eya. Uitgebreid verslag en n fotootje op mijn profiel volgen. Liefs, Kweenie
Gefeliciteerd arian en kweenie! Geniet er van deze mooie tijd! Vanaf hier is het ook 30 minuten rijden naar het ziekenhuis.. Toch wil ik graag thuis bevallen.. Zal vast wel goed komen als ik toch nog naar het ziekenhuis moet anders had de verloskundige vast wel gezegd dat ik beter naar het ziekenhuis kon gaan..
Gefeliciteerd kweenie en Arian. Welkom tinkerbel. Voor ons is het slechts 10 min naar het zh. Ik zou graag thuis bevallen. Mij lief gaat liever naar het zh. Daar hebben ze alles bij de hand. Nou misschien wat nieuws. Vanmorgen (en een deel vanmiddag) ben ik mijn slijmprop verloren. Nou weet ik niet of dat wat betekend. Maar het is een begin Nu even een klein tukkie doen. Kleine man slaapt ook. En Vl. Kijkt voetbal bij de buren. Hou jullie op de hoogte.
@kweenie, gefeliciteerd!! @oboemasbaby, spannend, hopelijk is het een begin van iets! @tinkerbell, het wordt onze eerste, dus super spannend allemaal
Afgelopen vrijdag 9 november ben ik bevallen van onze dochter Hailey! De bevalling is goed gegaan, ben nu heerlijk aan het genieten van de kraamweek. Mijn bevallingsverhaal volgt nog.
Gefeliciteerd Arian, Kweenie en NatalieD!! Toch nog wat actie geweest dus de afgelopen dagen... @oboemasbaby spannend, hoop dat het inderdaad iets betekend met je slijmprop, zit me hier ook wel af te vragen wat er mij nu het eerst zal gebeuren, de vliezen, de slijmprop of gewoon opeens weeen Lukt me niet echt om er NIET mee bezig te zijn haha! Morgen weer gewone controle bij de verloskundige, de afspraak die daar dan op volgt is na mijn uitgerekende datum, dat vind ik wel suf... Het lijkt mij jammer als alles goed is gegaan met de thuis bevalling, maar de placenta wil er niet helemaal uit ofzo, dan moet je ook alsnog naar het ziekenhuis, maar dan met baby en al... wat een gedoe lijkt me dat!
Gefeliciteerd nathalie en kweenie! ben benieuwd naar de verhalen! van nathalie had ik al ergens wat gelezen in een topic... @boemasbaby: ik verloor bij de tweede ook mijn slijmprop sochtends en 2 uur later volgden de weeen, het hoeft niet altijd wat te betekenen maar kan dus wel...naja missschien ben je al aan t puffen?! @deerna: waarvoor is t frambozenblad wat in je onderschrift staat, is dat ook om de bevalling op te wekken???
Gefeliciteerd nathalieD. Vanmiddag nog een deel slijmprop dus hopen dat het nu op gang komt. Heb wel last van mijn buik. Dus wie weet. Vind het nu wel heel spannend hoor. Zal het nu echt gaan gebeuren. En hoe gaat het lopen. Nou ja. Zo maar slapen en dan zien we wel. Zal wel toevallig zijn als hij morgen komt. Vorige keer ook op mijn vriend zijn vrije dag. (Hij is inmiddels veranderd van dag) en weer op de dag dat ik voor de 2e keer gestript zou worden. We wachten maar af.
Gefeliciteerd nathalie!!!! Hier vannacht echt een valse start; een uur lang om de 2 minuten en die duurde ruim een minuut. Ik herkende de pijn als een de vorige keer maar toen nooit tijd tussen de weeen gehad ( was meteen weeenstorm) Zat wel erg in mn hoofd... Ook omdat mn zoontje in bed lag... Is weer weggetrokken....
oeboemasbaby: no0g beetje kunnen slapen vanacht ? of was er niks gebeurd? lolalo: wat balen zeg, ik heb t een paar weken geleden gehad, echt heel onregelmatige (voor) weeen, maar het voelde als echte weeen ; ik schrok me rot want was nog veels te vroeg, gelukkig is het toen overgegaan...ik hoop voor jou dat t wel gaat doorzetten vandaag...! @deerne: hoop voor je dat t toch nog gaat werken, ik begin dr maar niet aan als t nog sneller gaat hihi, ik kon amper bijkomen tussen de weeen door of de volgende kwam al....voor mij niet zo handig dus. wanneer mogen jullie allemaal bij de vk terug, is er al iemand gestipt of en stripafspraak?
Helemaal niks vannacht. Ik was er echt van overtuigd. Maar ja. Om 11.00 afspraak bij verlos. Dan gaan ze strippen (2e keer) dus hopelijk heeft het effect. Vrijdag is mijn zusje jarig en ik hoop dat ie dan wel geboren is. We wachten maar weer af