De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Nee hier ook niet..wel veel harde buiken vannacht waar ik wakker van werd. Maar voor de rest is het nu weer rustig.

Kimmeding: laat je even weten hoe het bij de vk is gegaan??!!

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit ik ook op bijna 38 weken. Ben het wel zat maar kan nog wel echt genieten nu van m'n 2 knullen lekker rustig. Vandaag zijn ze allebei onder de pannen dus een dagje op de bank met thee en cakejes haha.
    Ik verwacht eigenlijk niets of het eerder of later dan de uitgerekende datum komt.
    M'n jongens kwamen met 39+6 en 40 precies dus het is erop of eronder haha.

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vandaag een afspraak voor een rondleiding op de kraamafdeling. Daarna door naar de anesthesist. Ben benieuwd.
    Nog 7 daagjes

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @an12, balen dat het bij jou ook niet door wil zetten.

@Bessie Turf, geniet van je rust vandaag!

@Rozeroos, fijn om een datum te hebben om naar uit te kijken. Ik merk dat het mij ook rust geeft nu ik weet wanneer ik ingeleid word als het niet spontaan begint.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Doet ik.

Pfff bewegelijke dame in mijn buik.
    DOet gewoon zeer soms.
    Nou ja over een half uurtje naar de vk

6. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Succes bij de vk, hopelijk lukt het strippen.

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Bessie turf ons kindjes schelen niet zo veel qua leeftijd en we hebben dezelfde uitgerekende datum grappig

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Kimmeding succes!!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Nou dames even een update van mijn kant.

Heb 2 cm ontsluiting, 3/4 verstreken baarmoeder en hij is week.
    Strippen (niet echt prettig maar zat niet tegen het dak) heeft ze gedaan in de hoop dat het door pakt.
    Ze merkte wel dat mijn buik meteen begon aan te spannen hahaha.

Ik ga nu met de hond het bos in en daarna warm douchen was de tip van haar dus dat ga ik even lekker doen.

Keep you posted!!!

10. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Dus nu maar wachten of het strippen gewerkt heeft :) Hoop het voor je!

Hier gisteravond en vannacht heel veel harde buiken gehad en lichte krampjes. Werd er zelfs wakker van, heb dit nog niet eerder gehad, maar wil natuurlijk ook niets zeggen...

De kleine mag wat mij betreft wel komen!

11. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Oeh spannend Kimmeding!!
    Ik krijg nu steeds met regelmaat harde buiken, alleen doen ze geen pijn. En m'n rug begint heel erg te zeuren steeds tussen door.. zou dit het begin ook kunnen wezen?? Ik ben benieuwd wat mijn vk morgen zegt!
    En Kimmeding, ik hoop voor je dat het doorzet. 2cm ontsluiting is al een fijn begin..scheelt je weer 2 uur;)
    Ik hoop dat ik morgen ook zoiets te horen krijg. Maar jij hebt natuurlijk al een kleine, en dan is de kans groter volgens mij dat je al wat ontsluiting hebt. Dit is mijn eerste kindje.. nouja, maar even afwachten morgen.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosa, idd wat grappig! Hebben je dochters er ook al zon zin in? Hier kunnen ze niet wachten, vooral de oudste natuurlijk want die snapt het echt. Zo leuk!!

Kim, spannend en je lichaam is dus zelf ook al begonnen, wie weet zet het door!! Succes!!

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wat spannend hier!!!
    Vraagje: Hebben jullie ook af en toe van die felle steken van onderen?? In je vagina? Kan dat ook wat te betekenen hebben of is dat meer van het indalen? Wat dat betreft is het net alsof ik voor het eerst zwanger ben (bij dochter niet gevoeld)...

Vandaag ook een dagje home alone trouwens. Er gebruik van gemaakt door vanmorgen weer mijn bed in te duiken. Geslapen van 8.30 tot 11.30 uur!!! Zou het nodig hebben gehad denk ik :).

Allen die gestript zijn (en de rest natuurlijk) succes, hopelijk werkt het!!!

xxx

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Kimmeding spannend! Ik hoop voor je dat het op gang komt.

Mijn zoontje kijkt ook erg uit naar "zijn baby", zo schattig.

15. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Ja die steken herken ik wel..heeft te maken met indalen zeggen ze..Maarja bij mij is het al helemaal ingedaald, en heb ze nu nog steeds..en die steken kunnen soms behoorlijk pijn doen!!

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    @ an12: ga die harde buiken vanavond eens een uurtje timen....
    Bij mij gingen de eerste 6 cm van de oudste zo en later ook rugweeen er bij dus kan zomaar meid.

@Kweenie kan heel goed indalen zijn meid ik had het ook.

@ iedereen, bedankt voor de steun en de duimen deze kant op.
    Na het vk bezoek mijn dochter naar het kdv gebracht en met de honden en mijn moeder lekker 1.30 uur gewandeld in het bos.
    Daarna een warm bad bij mijn ouders thuis als tip van de vk dus misschien helpt het.
    Heb al wel wat pijnlijkere harde buiken gehad maar vanavond eens zien of er regelmaat in zit.
    Zo eerst eten en wachten tot de man thuis komt.
    Duim duim duim, duim, duim, duim

17. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Steken kunnen ook op een blaasontsteking duiden, ik heb het nu ook :( .

Had veel harde buiken en voorweeën, en ongesteldheidsgevoel. Vanmorgen bij de controle bij de VK was mijn bloeddruk prima, maar moest ff urine inleveren bij de huisarts. Daar vonden ze eiwitten in mijn urine. Bloeddruk nog een keer gemeten, veel te hoog! 157/96!
    Nog 2x gemeten maar bleef te hoog.
    Moest meteen naar het zh, daar een half uur aan de ctg gehangen (beeb vond het helemaal leuk, hahaha). Ook daar eiwitten in mijn urine gevonden, dus bloedprikken. Gelukkig waren daar de uitslagen goed van, dus geen vergiftiging :) .
    Ctg zag er goed uit en ik mocht weer lekker naar huis :) .

Nu een antibioticum gehad tegen de blaasontsteking, hopelijk ben ik hier niet allergisch voor (ik ben allergisch voor alle antibiotica die eindigt op -ine).

Was dus een enerverend dagje vandaag :p .

18. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim, het klinkt alsof het wel een begin is. Als je al wat harde buiken krijgt! Spannend hoor!

Hier heb ik net met eten koken steeds last gehad van een soort uitstraling van kramp naar mijn bovenbenen... Wat zou dat zijn? Het was volgens mij niet in combinatie met harde buiken. Heb nog nooit beenweeen gehad dus vandaar de vraag, iemand die dit herkent?

19. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Ik heb vanmiddag even een uurtje getimed (schrijf ik dat nou goed??:() en toen ging het zo:
    12.33 uur
    12.40 uur
    12.49 uur
    12.58 uur
    13.06 uur
    Dus is dacht nouhouw..dit gaat goed :p
    En toen was de volgende ineens
    13.23 uur, en die daarna kwam om
    13.38 uur.

Dus ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.
    Ik wacht morgen mooi even wat de vk zegt..ik ben wel heel benieuwd!!!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Spannend dames !

Deel Deze Pagina