De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @lissanne,
    hoi ik heb ook sinds gisteren last van hevige mestruatie krampen en savonds zijn ze nog erger
    vandaag heb ik nog steeds die krampen,doet echt zeer hoor

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Chanti en Deerne, gefeliciteerd!!

@duqi en Lisanne, hier ook regelmatig menstruatie krampen. Meestal begint het savonds en twee keer snachts wakker geworden van de krampen en dacht ik dat het begon. Maar helaas nog steeds niets.

Vandaag een rustige dag gehad na een nacht nauwelijks geslapen. Ik heb van 2-8 u wakker gelegen. Daarna nog even kunnen slapen tot 10 uur. Waardeloos dus. Ben er snachts dan ook zo vreselijk zat van! Ik wil gewoon weer es 1nacht lekker kinnen slapen!!

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Gefeliciteerd deerne en Chantal!!!
    Sjee deerne klinkt echt heftig, hier in t zkh gebruiken ze de verlostang niet meer, hadden ze ook de vacuümpomp geprobeerd en dat lukte niet oid dat ze de tang gebruikten? Rust maar goed uit en praat er veel over zodat je t allemaal een plekje kan geven!
    Chantal jij hebt t ook niet makkelijk gehad ze, poeh het ze hebben je wel lang door laten gaan...!pittig hoor, rust ook goed uit en geniet van je gezin!

Dans en duqi klinkt toch wel of er wat gaande is bij jullie hoor! Dans wel fyn vooruitzicht dat je niet langer dan 41 weken hoeft!!!is dat standaard bij jullie in t zkh? Duqi hoop dat t watbopleverd die onrust in je buik, hopelijk wat ontsluiting wanneer mag je naar de vk?

Hier was t ctg vandaag weer echt supermooi, veel afwisseling zoals ze het graag wilden zien:)ik voelde de kleine ook goed vandaag in tegenstelling tot gisteren ...woensdag weer terug. Vandaag lekker huis gepoetst, kon niet stoppen Hahaha, alles is spik en spam (alleen nog klein beetje strijk)...

Ik wil oooooooooooooooook , ik begin nu (al) echt ongeduldig te worden hihihi....

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Alle dames die nog moeten SUCCES!!!

Over een kwartier en een week mag ik me hier ook melden ;)
    Dus tot dan :p

5. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hihi welkom sdenise!!! Plaatsgenootje zie k;)

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi goede naam voor onze plaats!
    Maar eigenlijk mag ik hier over een week pas terugkomen ;) ik lees wel veelvuldig mee en leef ook heel erg mee.
    Ik ben gewoon zo benieuwd naar het hele proces en vind het zo leuk/interessant om te lezen hoe andere dat beleven!

Ik ben van plan in bad te bevallen dus daar ben ik extra benieuwd naar :p
    Nog andere die in bad willen ?:p

7. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hihi doe je toch gesjellig mee;) ik had ook een paar daagjes gesmokkeld!
    Is t je eerste? In bad lijkt me heeeeel relaxt dan moet je ook een bad huren toch die op constante temp blijft? Of kraam ik nou onzin uit?

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Als niemand het erg vind :p ;)
    Ja ik beval in het geboortecentrum van het westeinde en daar hebben ze een speciaal bad dat inderdaad op temperatuur word gehouden..
    Als ze nu toevallig geen plek voor mij hebben tegen de tijd dat ik kom, dan is het pech maar volgens de vk gebeurt dat eigenlijk nooit daar...
    Maar ben er wel flexibel mee, als het niet lukt dan niet, maar als het kan zou ik het gewoon erg mooi vinden..

Het is inderdaad mijn eerste :) Bij jou ?? *EDIT* Ik zie je banner 3de! LEUK !
    Ben ook erg benieuwd of ik uit de toon ga vallen of niet :p Mijn zusje is voor de 37 weken geboren en mijn broertje en ik met 37 en vriendlief ook met 36 nog wat...
    van mij mag hij nog wel even blijven zitten, maar dat is aan hem natuurlijk ;)

9. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Oh das handig zeg! Ik dacht dat je t in je woonkamer moest gaan opblazen hihi...wij gaan in lange land bevallen dat hebben ze daar niet, lykt mij anders best fyn! Mag je dan meteen het bad in zodra je weeën hebt denk k, en als je vliezen gebroken zijn mag t ook nog wel?

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihihi opblazen..:p ik denk gelijk aan een kinderbadje met leuke visjes en kikkers erop enzo ^^
    je kan ze trouwens wel huren en dan word hij klaargezet voor je, die baden houden zichzelf ook op temperatuur..

Nou als mijn vliezen breken en ik heb geen ontsluiting en weeën dan mag ik niet in bad...als de bevalling gewoon goed loopt mag het wel... maar dat ligt helemaal aan de vk die ik dan heb...dus ik hoop dat mijn bevalling niet begint met het breken van de vliezen, anders mag ik straks bij voorbaat al niet in bad...dus daarom probeer ik mij er niet teveel op vast te pinnen, maar ik zou het wel mooi vinden.. hij zit 9 maanden lang in het vruchtwater en het lijkt me erg rustgevend als hij ook in het water ter wereld komt :)

weet je trouwens het geslacht of blijf thet een verassing :D?

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Duchi , Julia , jullie dus ook die krampen !
    Haha eerst bleef ik denken , misschien zet het door in weeen maar stop nu met dat denken en zowel zien we het wel .
    Hebben jullie nog kunnen slapen door de krampen?

Dans , hier ook niet langer dan 41. Eigenlijk mag iedereen tegenwoordig zelf kiezen 41 of 42 , alleen de meeste vk's willen het niet want ze draaien best veel verlies omdat hun de bevalling dan niet doen . Maar ze zijn verplicht te luisteren .

Tinkerbell , wat fijn dat je ctg zo goed is !

Sdenise , klinkt wel fijn in bad bevallen. Op het ziekenhuis waar ik wil gaan bevallen . Staat wel een bad dus ik kan eventueel ook in bad .

Hebben jullie al beschuit en muisjes in huis ?
    Nu hier de beschuit en blauwe muisjes op het aanrecht staan wordt het nog echter ... Zodra het pak beschuitjes / muisjes open gaat ligt me mannetje in me armen :eek: .
    Hebben jullie eigenlijk roze of blauwe muisjes nodig , of weten jullie het nog niet ?

12. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @tinkerbel,
    woensdag is de verlosk bij me geeweest om te toucheren maar geen 1 cm:(.
    gisteren was het iets rustiger met de krampen.
    maandag moet ik weer naar de verlosk.ik hoop dat de weeen beginnen voor zondag , maar ik denk het niet,met mn dochter begonnen de ween met 39.2, maar nu geen krampen te bekennen.

13. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @lissane 123,
    ik slaap all dagen niet gd ,pffff vermoeiend is dat.
    komt door de buik , door elke keer pijn, en zwz door de spanning:D

14. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ook hier staat de beschuit met muisjes al klaar in de kast :).
    Ik wordt met 41 weken ingeleid omdat ik bij de eerste een kz heb gehad. Ze gaan dan geen gel gebruiken maar een ballon. Gel mogen ze niet gebruiken dit kan een baarmoeder scheuring veroorzaken.

Veder is het hier rustig wel wat slijm verloren maar of het gewoon afscheiding is of de slijmprop ik weet het niet het was gewoon doorzichtig ;).

Tinkellbell fijn dat de ctg goed was.

Duqi vervelend dat je niet slaap ik heb het ook al bijna 3 weken heb veel last van onrustige benen.

Lisanne ik vind het wel fijn dat ze ons niet langer dan 41 weken laten lopen. Wie weet komt de kleine eerder.

15. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @sdenise; tegen de tijd dat heel dat kikkerbaden opgeblazen zou zijn, is de baby er al uit (ig met mijn blaasconditie hihi).
    Oh mag je dat tegenwoordig eisen dat je niet langerbdan 41 weken doorloopt?!die houd k in gedachten!verwarrend hoor de krampen voor jullie....hier echt niks....nada...noppes...
    Wel bezig met opruimdag deel twee haha hoe bedoel je last van nesteldrang....
    Duqi balen zeg, hopelijk wordt de boel wat weker zodat je wel gestript kan worden of meld die kleine zich gewoon ff gauw;).
    Dans; bij mij was de slijmprop best wel uhm een ding....beetje vies maar ook met rosé erin.
    De beschuit met muisjes staan hier nog niet klaar, had wel al drie rollen beschuit gehaald, maar die hebben we opgegeten hihi, we weten niet welke kleur muisjes we nodig hebben dus schiet niet zo op voor ons;)...jullie weten allemaal wat t wordt, ik las net bij uhm ....duqi
    ? Op vorige pagina blauwe muisjes?!

16. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tinkerbell misschien is dit wel een teken dat de kleine zich snel aanmeld. Je hoort het wel vaker dat als je ineens hele erge nesteldrang heb dat de kleine dan komt. En van dat beschuit echt grappig je moet wat eten he. Ach het is zo weer gehaald daar heb je een vriend/man voor :D. Succes met het opruimen blijf je wel lekker bezig en vliegen de dagen zo voorbij.

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @tinkerbell

Leuk dat het een verassing is, ben benieuwd wat het word !! :D
    Ja als ik dat nog zou moeten opblazen dan is hij er al idd, bij mij zijn het dus blauwe muisjes ;)

@lisanne
    Ben heel benieuwd wanneer jij gaat bevallen :D hoe was het bij de gyn/vk ? ;)

@dans
    Weten jullie ook welke kleur muisjes, of word het een verassing ? :)

18. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He denise,

Ja wij weten wat het wordt alleen vertellen wij het de buitenwereld niet. Ik zeg tegen mensen dat ik het niet weet als je dan die gezichten zie echt grappig af en toe. Heb altijd geroepen als ik ooit zwanger mag worden dan wil ik niet weten wat het wordt, helaas was ik te nieuwsgierig :D. Weet jij wat het wordt? Wordt wel spannend he. Ik heb bij de eerste een geplande kz gehad en nu ligt het goed en kan ik op de natuurlijke manier bevallen vind het echt spannend weet echt niet wat ik kan verwachten. Is het bij jouw ook de eerste of heb je al kinderen?

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @dans

Eerste dus ook hier veel gezonde spanning... Hier een klein meneertje op komt :D ik ben wel heel benieuwd naar hem...
    Leuk dat je het geheim houd ! De ouders van mijn oppaskinderen hebben het ook altijd geheim gehouden, was eigenlijk heel leuk, hun even kleine geheimpje en iedereen maar raden ;) ik ook..dacht zelfs dat het een meid was omdat ik roze kwarktaart zag staan :p was dus een jongen ;)

Ook heel spannend voor jou dan, de eerste keer natuurlijk ! Vorige keer is doordat de baby in stuit/dwars lag ? Hier is hij net op tijd nog gedraaid :D hij lag namelijk tot 34 weken in stuit. :p

20. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He denise,

Mijn zoon lag in een stuit en meneertje wilde niet meer draaien. Wel erg fijn dat de kleine man bij jou wel is gedraaid.

Wij krijgen nu een meid echt zo leuk. Nog even volhouden dan hebben we de kleine i onze armen. Ben echt benieuwd wanneer het bij ons gaat beginnen.

Deel Deze Pagina