De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tinkelbell, Spannend spannend ik hoop voor je dat het nu niet meer zo lang duurt. Heb vannacht geen hoofdpijn gehad en heb redelijk geslapen gelukkig.

Johssa, fijn dat je ook een goede nacht heb gehad.

Meiden maak er een leuke dag van.

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @tinkerbel ben benieuwd !

Nog 1 dagje en dan mag ik officieel meepraten ;)
    Eergister vk geweest , ze zijn daar allemaal benieuwd wanneer de kleine meneer komt omdat zowel van mijn kant als Vl. Zijn kant alles met voor en rond 37 weken geboren is ;)
    Mij maakt het eigenlijk niet uit, soms denk ik van nou blijf maar mooi nog even zitten en andere keren mag die wel komen.., maar dat komt meer omdat mijn partner op zee werkt en dus 5 weken thuis (nu 7) en dan weer 5 weken weg is.. Dus als hij niet te lang op zich laat wachten hebben Vl. En ik meer tijd samen met de baby...

Verder ligt de baby al diep ingedaald, verder wel veel krampen en veel harde buiken, Maar dat kan van alles zijn...dus verder lekker rustig aan hier... Slaap wel heel erg slecht nachts, dus ben de laatste week wel een beetje gebroken..

Hoop dat het met alle dames hier goed gaat :)

3. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Tinkerbel , ja vorige bevalling was heftig! Wil zooo graag naturel kunnen bevallen en sterk blijf haha..alleen helaaas was ik alleen aan het bevallen. als volg keizersnee
    Ooh het klinkt goed als je slijmpprop verloren bent! Ik had mijne vorige week en was wit met geen bloed dus tsjaa..
    Ik zie we zijn beide zaterdag uitgerkend! Spannenndddddd!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Sdenise ben benieuwd zou zoiets familiair aangelegd zijn ?! Dan hoef je nog maar eventjes tot je mannetje er is! Zou ook wel fyn zijn als de 7 weken vasteland al ingegaan zijn dat ie zich dan meldt! Wel lekker dat jullie zo lang dan samen hebben, wel minder dat er dan 5 weken zee volgen:(. Hier nog niet ingedaald hij/zij draait gewoon nog halve slagen....
    Ik heb net ook beetje slaap ingehaald van vanacht was ineens zo gaar, ff lekker op de bank gelegen:).
    Yasmina hoop voor je dat t nu voorspoediger verloopt, t zal best lastig zijn maar je moet gewoon dan van t positieve uitgaan....
    Ah jij ook al de slijmprop, geloof dat t bij mij ook niks zegt haha anders had ik al wat moeten voelen....
    Ik ben eigenlijk maandag uitgerekend maar krijg die banner niet goed;)

5. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tinkelbell,

Hoe is het. Begint het al een beetje te rommelen?

Hoe is het met de andere meiden?

6. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Haai dans,

T rommelt hier wel maar er het zet helaas niet door:(, gisteravond en vanacht en buikpijn onderin en rugpijn, had de hoop dat t een begin was, maar niks hoor...s ochtends weer deel van slijmprop verloren...maar niks meer hoor....
    Hoest met jou? Voel je je nog hetzelfde? Nog wat leuks gedaan?
    Ga hier vanavond de sintkadoos inpakken, we gaan het zaterdag vieren, woensdagavond wordt t niks ze moeten donderdag weer vroeg op en kunnen dan niet spelen met hun speelgoed..
    Fijne dag allemaal!

7. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Balen he, ik denk ook iedere keer..zou het nu gaan beginnen:D Maar helaas haha.

Had vandaag weer controle bij de vk. Woensdag weer en 7-12 naar de gyn voor een echo+ctg+gesprek en afspraak maken voor inleiden! Hoop alleen dat hij dan al geboren is!

8. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Johssa gaan ze je dan woensdag strippen denk je? Omdat ze erna al een afspraak willen maken voor inleiden? Of wordt je eerder ingeleid?
    K moet woensdag ook weer langs, ga vragen of ze me strippen, wil liever niet ingeleid worden...

9. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Owh geen idee, niet over strippen gehad. Maar hij loopt al 4 weken voor op de groei daarom inleiden!

Ik ben trouwens m'n enige zwangerschapskilo kwijt hihi

10. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Oh joh hoe groot wordt ie bij jou geschat? Hier denken ze ook een flinkerd geschat op 4000 gram...
    Zwangerschapskilo kwijt? Je bent niet veel aangekomen, of je voelt je niet lekker???

11. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He tinkelbell,

Dat is balen dat het niet doorzet. Maar het rommelt al dat is wel een goed teken ik hoop dat het snel begint. Hier gaat het wel. Heb veel last van me rug. Ben vandaag een even naar de winkels geweest was daarna gesloopt. Wij gaan morgen ook sinterklaas vieren gezellig. Laat je weten als het begint ben echt benieuwd. Doet het inleiden zo pijn omdat je dat niet wil?
    Ik heb een kz gehad dus ik weet helemaal niet hoe het werkt. Als ik ingeleid wordt doen ze dat met een ballon.

Johssa, ik hoop dat het de kleine bij jouw ook eerder komt. Voel je al een beetje gerommel of denk je dat de kleine nog wel even blijft zitten. Hoe zwaar denken ze dat de kleine is.

Fijne avond.

12. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ja die van mij is ook ongeveer zo groot. Bij 36 weken was 3300gram en hij liep 4 weken voor. Nee, voel me gewoon lekker hoor maar ben niks aangekomen hihi. niet erg voor mij want ik ben al te zwaar dus is alleen mooi mee genomen!

13. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @dans:lekker vanavond met de pootjes omhoog op de bank dus!wel al helemaal klaar voor de Sint morgen of moet je nog spulletjes halen?balen van je rug, misschien manlief ff lief aankijken voor een massage;)?!
    Inleiden heb k ook geen ervaring mee, lijkt me alleen spannend omdat je wel eens hoort dat ze dat infuus dan zo hard zetten...dan zou ik liever eerst willen dat ze strippen...omdat dat niet zoveel voorstelt schijnt (ook geen ervaring mee hoor)...maar als je een ballon krijgt, krijg je denk k geen infuus of wel?! Dan proberen ze t eerst daarmee ofzo?en als dat geen effect heeft een infuus, of denk k nu heel raar?
    Johssa oooooooh wat fyn zeg, ik ben nu al op 14 kg, dus dat zal wel ff duren eer dat d'r weer af is, hoewel ik wel t idee heb dat k na de bevalling eerst Es' ff lekker 3 liter uit ga plassen wat in mijn benen en handen en gezicht zit haha...scheelt dan ook weer 3 kg. Heb ook echt geen enkels meer haha. Jij krijgt dus ook een flink kindje:) hier zeggen ze er eigenlijk niks over, maar dat is misschien omdat de weg al twee x vrij gemaakt is;)

Nou meiden ik houd jullie zeker op de hoogte als hier wat gebeurd, maar ik vrees dat d'r verder niks aant handje is...laten jullie t ook weten?!

14. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Haha ja heeel fijn :D Had echt gedacht een kilo of 20 aan te komen en echt breed zwanger te zijn maarja dat is dus niet het geval gelukkig en ik hou ook geen vocht vast! Hihi hoop dat je het er zo makkelijk afplast :p.
    Ja, denk ook dat dat zo is omdat het voor mij de eerste is..

Nou hoop dat we van het weekend mogen bevallen!! Ik wil!!!:D:D

15. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tinkelbell, Ik lig lekker op de bank. Ik ga manlief ff lief aankijken :). Ben gelukkig klaar met boodschappen doen voor dit weekend. En moet jij nog op pad voor cadeaus. Als ik ingeleid moet worden dan mogen ze geen gel gebruiken ivm baarmoeder scheuring. Als je al eerder een kz heb gehad dan is de baarmoederwand zwakker door het litteken. Ik krijg wel een infuus als het goed is. 14 kilo is mooi toch ik ben er tot nu toe 15 kilo aangekomen. Hopelijk gaat het er zo weer af ;)

He Johssa, ik ga voor je duimen dat je dit weekend de kleine in je armen heb.

16. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Dankje Dans!!:D

17. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Hoe is het met jullie. Ik heb een vraagje sinds vanmorgen verlies ik redelijk veel slijm de ene keer is het wit/ doorschijnend en de andere keer is het heel erg dun is dit gewoon afscheiding of de slijmprop er zit geen bloed bij ofzo.

18. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    hee ik weet het niet, ik denk eigenlijk gewoon afscheiding. Had ergens gelezen dat dit op het einde ook heel erg dun kan zijn. Ik heb er zelf ook last van:). Volgens mij is de slijmprop wat taaier:),

19. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    zooo spannend, ik word donderdag ingeleid!
    hoewel ik erg uitkijk naar mijn kindje slaan de zenuwen nu ook een beetje toe!!

20. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    ik ben bij de eerste een dag voor de bevalling de slijmprop verloren, maar dat was niet te missen de slijmPROP zeg maar.. maar dat is bij iedereen misschien anders.
    bij de tweede niks gezien, nu ook (nog) niet. bij alle zwangerschappen veel en dunnere afscheiding.

Deel Deze Pagina