De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Spannend mama van amber!!! Leuk hoor, snap wel dat je zenuwachtig wordt! Waarom word je ingeleid als ik vragen mag

2. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    ik loop al 3 weken om de dag in het ziekenhuis omdat ik tegen zwangerschapsvergiftiging aanzit. waardes stijgen nu wel dus de gyn vind het tijd dat de kleine komt.

ik had er zelf nog wel wat over in te brengen. ik wil de graag na sinterklaas, dus vandaar donderdag. niet een heel sterk argument natuurlijk, en als maandag blijkt dat het niet verantwoord is om tot donderdag te wachten moet het eerder, maar anders dus donderdag!!

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Dans het hoeft niet perse rosé te zijn, misschien beetje vies praatje maar t kan er ook uitzien als eiwit, doorschijnend en wit zeg maar, ti's vaak wel wat dikker dan afscheiding...maar als t een grote hoeveelheid is denk k wel dat t je slijmprop is, of als t maar door blijft gaan...bij mij was het vanochtend wel ineens roze...af en ertoe ook behoorlijke kramp onderin mijn buik, lijkt op een begin, maar ti's zoooo onregelmatig dat k vrees dat dit nog heel lang kan duren...ga ook maar ff kijken belang t moet duren want t duurt nog geen minuut...
    Mama van amber, spannend dat duurt niet zo lang meer...!
    Sinterklaas inkopen zijn klaar hoor, maar weet niet of we die vanaf wel gaan uitpakken:). Zoontje gaat iig niet naar de zwemmers zo (30 min rijden) just to be sure....fijne zaterdag meiden en voor diegenen die Sint vieren veel plezier! En dans ik hoop vor je dat t toch een begin is!

4. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hier in t zkh. Tussende weeen ff berichtje door.5 cm ontsluiting. Vliezen hebbn ze net doorgeprikt.wordt nu wel pijnlijk...ctg op zn bolletje alles gaat tot ju toe verder goed....manlief moest de kleertjes gaan klaarleggen:)

5. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    O tinkelbell Yes het is begonnen bij jou. Spannend zet hem meid je kan het. Ben zo benieuwd.

Mammavanamber, Spannend hoop voor je dat het donderdag wordt. Welke klachten heb je precies.

Johssa, bedankt voor je reactie ik weet het nog steeds niet wat het is heb vanmiddag geen slijm gehad. We wachten maar weer af.

6. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ohh Tinkerbell Succes wat spannend!!!!!!!

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Spannend dames die aan het bevallen zijn !!

Maar goed dat ik vorige week voor spek en bonen heb meegekletst want op de dag dat ik 37 weken was ben ik bevallen van een prachtige zoon..
    Het ging hartstikke goed, tot een bepaald moment dus alsnog moest ik overgenomen worden door het ziekenhuis en kon dus niet in bad bevallen..
    Lig nog in het ziekenhuis , baby gaat steeds beter maar is erg veel misselijk en heeft moeite met eten... Ik lig nog aan het infuus en hooop dat het morgen met mij en de baby beter gaat en we alsnog naar huis kunnen..

Alle dames die nog moeten ! Succes en alle dames die bezig zijn, Toi toi toi !!!!!

8. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Tinkerbell!! het is begonnen bij jou jeetje!!
    Hier helemaal niets en het is mijn due date!!!! grrrr..haha
    Meid zet em op ja!

9. msnaatie

msnaatie Lid

11 apr 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 38 weken zwanger en tel de dagen af haha. Kan niet wachten tot ze er is!

10. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sdenise, van harte gefeliciteerd hopelijk mogen jullie snel naar huis. En kunnen jullie genieten van jullie prachtige zoon.

Tinkelbell, hoe is het gegaan ik hoop dat de bevalling goed gegaan is en dat je de kleine in je armen heb.

11. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd denise, hoe heet de kleine man?

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

Hoe is het met tinkerbell??

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    De kleine man heet f.yodor l.evin :) geboren op 30 11 12
    We liggen nog steeds in het ziekenhuis..hopelijk gaat het snel beter en mogen we naar huis... !

14. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Gefeliciteerd met je mooie mannetje. Ik hoop voor jullie dat je weer snel thuis bent.

Hier ook de laatste loodjes. Lijk wel een oud wijf. Mijn rug doet zeer, mijn 'onderkant' ook en ik heb gewoon een buik vol baby.:p

Ik ben heeeeel benieuwd wanneer de baby komt. Zelf denk ik, en iedereen in mijn omgeving ook, dat de baby eerder komt dan de 18e.

15. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Gefeliciteerd Denise!

Ik wil ook! Wel raar hoor, vandaag uitgerekend, zolang naar deze datum toegeleefd maar nog geen baby! Ik wel ook hihi.

16. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Johssa, ben benieuwd wanneer de kleine zich aanmeld. Trek je het nog een beetje.

Kate1981 de laatste loodjes nog even volhouden. Wie weet komt de kleine eerder.

SDenise, Mooie naam ik hoop dat je vandaag lekker met je mannentje naar huis mag.

Hier gaat het wel. Heb ook veel last van mijn rug en veel harde buiken. Officieel nog een week. Ben benieuwd of de kleine deze week komt.

Ben benieuwd hoe het met Tinkelbell gaat.

Fijne dag allemaal.

17. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Hihi ja ik ben ook benieuwd!!! Ja het gaat eigenlijk weer heel goed haha heel raar, ik slaap heerlijk en bijna nergens last van en ben gisteren wezen zwemmen, dat was echt lekker haha :)

Balen zeg van je rug :( Dagen gaan zo langzaam als je niks kan doen he !!

18. Tinkerbell81

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hallo allemaal! Hier eindelijk een berichtje van me..we hadden t druk:).
    Zaterdagmiddaf om 1710 is onze kleine dame geboren...t waseen eftige bevalling omdat t niet goed ging met de kleine meid tydens de laatste weeen. Heb zonder persweeen moeten persen omdat ze er snel uit moest en de kleine is eruit geduwd en getrokken! Maar alles gaat nu wel weer goed met haar en we migen zo dadelijk naar huis!!!whihoe! Ik lees later jullie.v erhaaltjes bij als we thuis zijn .bn beneuwd hoe t met jullie gaat !!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Joepieeeeee gefeliciteerd!!
    Wat is haar naam?
    Geniet er lekker van samen.

20. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Morgen mag ik me ook meerekenen met dit topic, morgen ben ik ook 37 weken :)

Ja begin nu toch echt zwanger uit te zien en te voelen. Naar de winkel gaan is al niks meer (moeten ook 22km rijden naar de winkel) om daar voor een hele week in te kopen.

Laatste week dat ik naar de uni rij (52km er naar toe, 52km terug). Zijn maar 3 daagjes :) Na volgende week vanuit uit thuis leren. Heb wel een examen van 4 uurtjes op vrijdag :)

Deel Deze Pagina