Tinkelbell van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Je heb idd een heftige bevalling gehad. Rust maar lekker uit en geniet van de kleine meid. Hoe heet de kleine meid? SDenise, de dagen duren idd erg lang gelukkig houd mijn zoontje me bezig hihi. Nog even volhouden. laat je weten als de bevalling begint bij jou.
Hihi was dat voor mijn bedoeld dans? Ik laat het wel weten hoor! Jij ook he?! Ik vind het zoo spannend hahaha
He Johssa, ja dat was idd voor jou bedoeld sorry Maar voel je al gerommel of is het stilte voor de storm. Hier nog niks. Laat het nog maar even zitten tot volgende week. Morgen weer voor co naar de gyn ben benieuwd.
Nee, ik voel helemaal niks haha vorige week had ik af en toe nog eens een krampje en moest ik vaak naar de wc en voelde ik me af en toe niet lekker en slechte nachten maar nu is het allemaal weer voorbij en voel ik me kiplekker hahah. Ja mag hij nog wel een weekje blijven zitten? Hihi dat denk ik het ene moment ook maar andere moment heb ik geen geduld meer haha. Oh je mag morgen weer, ik woensdag! Nog een leuk weekend gehad?
Mag ik me ook bij dit clubje aansluiten ? Wachten duurt nu wel echt lang hoor..zoveel meiden die later uitgerekend waren en al bevallen zijn! Gelukkig duurt het niet al te lang meer
jaa gemeen he Amann, hun waren nog niet eens aan beurt en mogen al wel haha dan wil je op den duur ook graag he
Dat is echt stilte voor de storm hihi spannend. Ik denk ook soms laat het maar komen maar ik gok op de datum 12-12-12 vind ik wel een leuke datum . Het weekend was druk. 2 dagen sinterklaas gevierd. En jij heb je ook een leuk weekend gehad. Succes met wachten
Haha jaaa ik wil ook 12-12-12 !! Is voor mij ook nog mogelijk haha pff dan moet ik nog lang wachten Gezellig hoor, sinterklaas vieren! Ik heb niet zoveel gedaan, gisteren lekker wezen zwemmen was heerlijk.
12-12-12 is erg mooi ja!! Maar liever niet voor mij,dan hebben we een dubbele verjaardag in de familie haha
Hey meiden, Ik heb hier een poosje geleden ook meegeschreven. Niet super fanatiek, maar wilde jullie toch laten weten dat onze zoon is geboren!! 27 nov met 41+2 is hij eindelijk maar toch helemaal zelf ter wereld gekomen. Die middag had ik een afspraak bij de vk voor een strippoging en om een afspraak te plannen voor de inleiding. Met de gedachte dat hij nooit meer vanzelf zou komen ben ik de dag (maandag) ingegaan. Ik was eindelijk totaal ontspannen en heb alles losgelaten. Een hele fijne avond gehad en zat boordevol energie. Ik ben toch maar op bed gegaan in de hoop toch wat te kunnen slapen. Om drie uur sliep ik nog niet en besloot een dvd op te zetten. Ineens kreeg ik ontzettend kramp in mijn buik en ik dacht dat er een grote boodschap dwarszat. Na drie keer op de wc te hebben gezeten bleven de krampen komen en gaan. Ik besloot te timen en zat gelijk op weeën van een minuut om de drie minuten. Een half uur na de eerste wee. 2 uur na de eerste weeën was de vk hier en had ik 3 cm ontsluiting. Één uur later had ik 8 cm ontsluiting en nog een uurtje later was daar onze zoon. Al met al 4 uurtjes bezig geweest en het ging super goed en ontspannen. De weeën waren wel erg pittig maar gelukkig duurde het niet lang. Gefeliciteerd voor alle meiden die bevallen zijn! Voor degenen die nog mogen heel veel succes. Ik wens jullie allemaal zulke fijne bevallingen toe!! Voor de meiden die overtijd lopen, er komt echt een einde aan. Probeer te ontspannen en het los te laten. Dat is het enige.wat effect gehad heeft bij mij. Alle trucjes geprobeerd en juist de dag dat ik helemaal niet met de bevalling bezig was is het begonnen.
Gefeliciteerd Juliaaa!! Fijn dat de bevalling zo lekker vlot gegaan is. Wat is de naam van jullie zoon?
He Johssa, Lekker dat je ben wezen zwemmen. Wie weet misschien beval je ook op 12-12-12. Wie weet begint het vannacht al spannend. Hou ons op de hoogte. Juliaaa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En nu lekker genieten.
He johssa, Hier ook nog niks. Helaas slacht geslapen. En jij kom je de dag een beetje door. Leuk he dat wachten . Morgen moet je voor controle toch ben benieuwd wat ze zeggen. Ben net terug van de gyn alles zag er goed uit. Ze gaan in week 41 inleiden als het nodig is. Maar daar ga ik nog niet van uit.
Sdenise en Juliaa van harte gefeliciteerd met jullie jongens!!!sdenise weet je al wanneer je naar huis mag?! Wel grappig je had t goed aangevlot dat je eerder ging bevallen ! Dans en Johssa jammer dat d'r nog niks op gang is...ik had echt de laatste dagen geen puf voor de bevalling om iets te doen, niet toevallig daar last van? Onze dochter heet Y.arah ze is 56 cm en 4185 gram, een flinke dame dus , ze ligt nu heerlijk naast me te slapen Meiden heel veel succes met de laatste loodjes, ze zijn echt t zwaarst maar daar ko t vast gauw verlichting in voor jullie!
He tinkelbell mooi naam en het is idd een flinke dame. Nou meid geniet van de kleine. Hier al een paar uur harde buiken pfff gaat het doorzetten of toch niet. We wachten maar af.
En dans, heeft net door gezet?? Spannend hoor.. Ja, ik moet zo weer op controle en moet vrijdag naar de gynaecoloog! Tinkerbell: mooie naam!! Nee, geen last van...lijkt wel of ik juist weer meer energie krijg!