Hi meiden, Spannend allemaal he. Ik ben op 1 januari uitgerekend. Ivm feestdagen hoop ik ook dat het volgende week komt. De eerste was er met 37.5 weken, dat is zondag. Weet dat het niks zegt maar hoop/verwacht dat ook deze kleine vent wat vroeger is. Nu sinds een dag of 3 aan de rommel in mn lichaam. Zon gespannen buik, dat ik het gevoel heb dat elk moment mn vliezen kunnen breken. Ook is mijn stoelgang erg snel momenteel. Wel zon 4 keer per dag. En dat terwijl ik normaal niet goed kan!! Lijken allemaal tekens en bij elk krampje schiet ik rechtop met een glimlach van oor tot oor..... Zou het dan nu beginnen........? Natuurlijk is de kans ook aanwezig dat ik 2 weken overtijd ga! Hoop het niet want dat worden nog hele lange weken dan.....! Leuk om hier met andere te kletsen die in hetzelfde stadium zitten!!! Liefs Annemarie
Zegt niks denk ik. Ik zoek momenteel overal tekens in. Zou natuurlijk kunnen. Darmen legen voor de bevalling. Andere logica is dat de baby ertegen drukt en dat dat de reden is.
Hihihih je wilt dan alles wel als een teken zien hè.Ik heb de afgelopen dagen hele dag door harde buiken gehad vandaag nog maar 2 zo bizar... Terwijl ik juist mega druk ben gweest.l
Jaaaaaa.. Krijg jij ook elke x weer die opmerking van " ooh hadden jullie het niet beter kunnen plannen" Word er zo moe van hihi
Ja. Erg hè.! continu die opmerking. Hoor het al niet meer. Hoop zelf dat het volgende week komt. Dan kunnen we de feestdagen gewoon lekker vieren als compleet gezin! Mooi kerstcadeautje!
Ben bang dat iemand van ons die 'rot'-datum heeft.... Je kunt beter uitgerekend zijn op 1ste kerstdag....Maar 4,72 % van de zwangeren bevalt op de uitgerekende datum... Ik zoek ook overal tekens in hahaha....Veel naar de wc, nieuw soort pijntjes, opeens veel zin in sex last van liezen...Been there done that.
Tis een beetje dubbel....aan de ene kant ben ik zoooo benieuwd, nieuwsgierig, wil ik knuffelen enz enz, aan de andere kant ben ik bang dat ik niet genoeg van mijn zwangerschap genoten heb. Ik heb een ICSI zwangerschap, en dit kan dus best mijn enigste zwangerschap zijn....Dus hoop dat ik genoeg van die buik en het getrappel heb genoten....' De kwaaltjes ben ik overigens wel kotsbeu.....
Het gevoel in je buik blijft bijzonder. Welke klachten je ook hebt. Soms voel ik me zo beroerd. Dan laat ie even van zich horen en vergeet je alles om je heen. Heerlijk gevoel. Straks is het nog fijner. Dat is hij letterlijk bij me! Kan niet wachten! X
waauw ik word wakker, doe de rolluiken omhoog en wordt helemaal verblind door de mooie lucht buiten. automatisch wandel ik de tuin in, neem mn gsm en maak er een foto van, zo mooi zag ik hem zelden! het eerste wat ik dacht was "dat zou een mooie foto zijn voor de album van de baby, de dag dat hij geboren is" zou het? ik hoop het
Hier grijze lucht en is zoooo koud.. Hier helende nacht weeen in me rug gehad. Maar toen ik vanmorgen me bed uitging stopte het. Jammer hoor. Ach ons geduld zal goed op de proef worden gesteld
Frustrerend is dat hè ! Kunt de hele macht niet slapen omdat je denkt en hoort dat het begonnen is. Vervelend wakker worden dan. Misschien komt het vanmiddag terug? Hier is het trouwens grijs en kil. Geen mooie foto!
Ik heb vandaag ook helemaal geen energie om iets te doen.Heb ook alles al schoon gelukkig. Dus ga denk ik maar bankhangen met me meissie, Miss vanmiddag aan de wandel...
Heerlijk toch? Bankhangen! Ik doe het dagelijks omdat ik lichamelijks amper nog iets kan. Ga dr vandaag op uit. Lunchen met vriendinnen! Zin in! Fijne dag allemaal
Ha, ondanks de grijze lucht hier in Brabant heb ik ook een leuk dagje in het vooruitzicht. Zometeen lekker naar de kapper. Verven, knippen. föhnen, the hole package Vanavond gaan we mijn buik gipsen! Iemand al gedaan?? Wat zijn jullie plannen met kerstmis/ oud-nieuw. Als de baby er nog niet is is de zit veelste lang, als ie er wel al is, neem je hem dan mee of blijf je lekker thuis....pfffff Ik vind het zooooo lastig om iets te plannen. Ben benieuwd hoe jullie dat doen.
Gezellig lunchen... Kapper vorige weeek al geweest.. Wij plannen helemaal niets met kerst , oud&nieuw zien het allemaal wel, wij zijn daar heel relaxed in.
Lekker nog even verwennen. Doe je goed. Buik gipsen heb ik niet gedaan. Lijkt me wel gaaf. Hoever ben je? Kerst vind ik ook moeilijk. Zijn echt mijn dagen. Doen elk jaar hetzelfde met dezelfde mensen zeg maar. Als het dr nog niet is gaan we het gewoon vieren. Is bij een ander en zijn zo thuis als het moet. Als het dr al wel is nemen we hem mee. Mits alles goed gaat natuurlijk. Kunt dus eigenlijk niks plannen nee. Kerst en oud en nieuw gaan gewoon door! Met zn allen duimen dat het iets eerder komt! Mooi kerstcadeautje!