Ben vandaag precies 37 weken. Mooie mijlpaal om vast te leggen in gips haha...Mijn moeder had van een collega gehoord dat die het geboortekaartje erop had laten drukken. Lijkt me tof! Kapper was in ieder geval heerlijk!!! De lunch ook? Ik ga nog maar even verder dubben wat te doen met kerst. in principe zijn we zo thuis, dat is waar....Hoop eigenlijk gewoon dat ie er dan al is....Lekker op de bank in pyama de hele kerst tutten met man en zoon... Zonder iemand erbij, want iedereen heeft andere verplichtingen!!! Jaaaa nu alleen zoonlief overhalen voor die tijd z'n eigen te laten horen haha Ook een goeie smoes om niet naar irritante schoonfamilie te hoeven hoera!! Melk mijn zwangerschap zo lang mogelijk uit
Whahaha. Laat even weten hoe je zoon lief hebt over gehaald! Misschien helpt het bij mij ook! Hihi. Qua uiterlijk ben je dr dus helemaal klaar voor! Lunch was erg gezellig. Veel plezier vanavond.
ik drink al 2 dagen bitter lemon! Helpt niks. Haha Net even ontspannen in bad geweest. Laat ik toch mn foon erin vallen! Leg hem maar even op de verwarming. Hopelijk doet hij het nog!!! Ben dus niet zo snel meer met reageren. Deed alles met mn telefoon!
Oohh neeeeeeee telefoon in bad geen goeie combi.... Bitter lemon niet mijn smaak hihi Maar ik ben echt gek op ananas
Ben qua alles wel klaar om te bevallen. Alleen zal nog wel even moeten wachten. Dat van die bitter lemon en ananas heb ik ook gehoord. Sex schijnt ook te helpen pfffff moet er ff niet aan denken haha *bloosbloos* Doe mij die ananas maar haha Nee telefoon en water meestal geen goeie combi. Mocht ie het nu niet meer doen, kun je je WA-verzekering proberen. Laatst de tondeuse van man-lief in een emmer sop laten vallen en die kregen we ook terug. Al is het natuurlijk vooral lastig phone-loos te zijn in deze tijd. Ik ga ff lekker liggen en dan dadelijk onder de finale van The Voice buikie gipsen. Ben erg benieuwd, zal het jullie laten weten. Hopelijk word het niet een te grote rotzooi...Ach how cares??? Kan ik me morgen weer onderdompelen in de poetsdrang!
Bitterlemon, sex, helpt hier allemaal niet pfff!!! Uk heeft nog niks geen zin om te komen ben het zooooo zat!!
Jee. Week overtijd moet dr niet aan denken zeg. Pfff. Snap dat je het zat bent! Hopelijk komt het snel! Telefoon doet het weer trouwens!
Jongens de gipsbuik is cool geworden! Ik adviseer iedereen het te doen. 1 grote máár....ik kreeg het op een gegeven moment Spaansbenauwd omdat ik niet voluit kon ademen. Nja, kon wel, maar was bang dat het gips nog niet hard zou zijn. Op een gegeven moment vlekken voor de ogen en toen met veel haast de mal eraf getrokken. Ik op handen en knieeen op de grond. Hele avond ziekjes geweest, nu nergens geen last van. Raar he?? Het geeft trouwens wel een grote kliederzooi maar zoals eerder gezegd....Ik ga weer aan de poets vandaag!! Olé! Fijne dag dames!
Het idee dat je niet voluit kan ademen kan deze heel benauwd gevoel geven ja. Erg vervelend. Gelukkig dat nu alles weer goed is.
Hoe voelen jullie je vandaag? Hier beeb erg rustig. Wel veel harde buiken. Mijn eerste is geboren met 37.5. Dat zou morgennacht zijn. Zegt natuurlijk niks over een 2de bevalling. Maar stiekem spookt het toch in mn hoofd!
Hier ook weer harde buiken maar nog steeds geen baby!! Heb net de tas maar ff aangevuld voor het ziekenhuis. Morgen moet ik me om 8 uur melden en gaan ze starten met gel. Dus begin nu wel kriebels te krijgen. Ga iig niet meer naar huis zonder baby
hier is het rustig vandaag, geen gerommel babytje is wel net vegonnen met me te pijnigen bij mn lies, aauw aauw
Succes Marcella! Hier rustig... Maar merk dat ik echt niet veel meer kan. Lopen, fietsen, daarna echt uitgeput steeds. Voordeel is wel dat ik slaap als een blok steeds
Hier veel harde buiken en menstruatiepijn. Iemand een idee wat dat betekent? Heel veel last van hormonen ook. Sow wat heb ik een lontje. Gister ook al. Dus zit lekker een beetje in me eigen wereldje vandaag haha Gipsbuik staat op de kast in de babykamer. Hij's echt mooi geworden. Zal er verder niks mee doen. Misschien is een keer voorhouden mocht ik ooit mijn platte buikje weer terugkrijgen! Haha... Vanavond feestje van mijn mammie die 50 word dus lkkr afleiding. Suc6 Marcella!
Wow marcella. Wat spannend! Eindelijk gebeurd dr wat na 40 weken wachten. Bijzonder dat je weet dat je binnen nu en 2 dagen je wondertje vast hebt. En misschien begint het vannacht spontaan. Hoor je ook vaak! Veel succes maar ook plezier tijdens je bevalling. Hou je ons op de hoogte? Gister. Geniet lekker van je feestje! En gefeliciteerd!
nou vanmorgen om 8 uur gemeld in het ziekenhuis. ben vervolgens aan de ctg gelegd. dit was allemaal goed. vervolgens hebben ze de gel ingebracht en werd weer aan de ctg gelegd. nu is het afwachten of het allemaal aanslaat en of ik ontsluiting krijg zodat ze de vliezen kunnen doorprikken. vanmiddag hoor ik verder ben erg benieuwd.. hoe is het bij jullie??