Snap je heel goed gister. Blijft lastig om te klagen. Probeer het ook zoveel mogelijk binnen de deur te houden. Ook bij ons toch redelijk wat stellen die niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden, of die het al opgegeven hebben. Gelukkig is dit bij ons wel gebeurd en vind ik dat ik ook niet mag klagen. Daarom is dit forum ook wel fijn. Lekker anoniem zeuren! Haha. Denk dat iedereen het wel zat is na zon lange tijd. Zat zijn is misschien niet het goed woord, maar je bent nieuwsgierig. Hoe zal de bevalling gaan, hoe zal die kleine eruit zijn, hoe zou het überhaupt zijn qua leventje, en het belangrijkste, is het gezond. Mijn man hoeft gelukkig nog maar 2 dagen te werken. Dan heeft hij vakantie tot 2 januari. Heerlijk!!! Morgen is DE dag ja. Hahaha. Stom dat je je daar op vast kunt pinnen he! Zou toch wel heel bijzonder zijn als 1 van ons bevalt op de 18de!! Houden elkaar op de hoogte!
Marcella: Wat vervelend en frustrerend zeg dat het zo lang duurt? Lig je alleen op de kamer? Of is er nog wel een beetje gezelligheid? Hoop echt dat het nu een keer door gaat zetten, en nog belangrijker, dat je kindje het leuk gaat vinden. Haha. Spannend hoor!!! Pas maar op.....misschien zijn gister en ik nog eerder dan jou bevallen! Hahaha Nee meid, tis je gegund. Laat maar komen dat kleine ding!!!
Dames ik ben vorige week bevallen op 10-12-12 van een prachtige zoon Ik zal proberen binnenkort nog eventjes mee te kletsen,ik kan niet te lang achter de pc zitten ivm hechtingen.. Dans en johssa gefeliciteerd meiden!! xx
Hee Sampiej, welkom! Hoe lang moet je nog? Ik net ook een dikke dip gehad. Toen kwam manlief ook nog eens met de eerste seizoenen van Sex and the City op de proppen tegen de verveling, nja, toen brak ik....Ff lekker potje gejankt. 'sMorgens gaat het prima, maar zo opt einde vd dag heb ik het gewoon helemaal gehad. En het stomme; heb gewoon geen puf en zin om iets te doen op dat moment tegen de dip....'sMorgens veel fitter, dan kun je beter een dip hebben haha...Dan is de afleiding beter op te zoeken. Goed dat we mekaar hebben dames! En manlief die lief is. Lievemamma jouw hubbie ook lekker bijna thuis! Nog plannen om iets te ondernemen ondanks het feit dat je niet meer zo mobiel bent? Hoe zou het met Marcella zijn???
Ben ook benieuwd hoe het met marcella is ja. Morgen om 8 uur ligt ze dr toch alweer 48 uur. Misschien komt haar kindje wel op de 18de gister! Haha. Ik heb de dip juist andersom. Word meer vrolijke na ik de klok dichterbij 4 uur zie komen en wetende dat dr bijna iemand thuis komt. Gelukkig heb ik ook nog een kleine man rond lopen die ook voor de nodige afleiding zorgt! Hebben niet heel veel plannen eigenlijk. Hij wel. Lekker beetje klussen in en om het huis. Woensdag kerstborrel op zijn werk. Vrijdag zwager jarig. En dan is het dinsdag alweer kerst joh. Kijken of we dat redden!
Over een dikke 3 uur mag ik hier officieel pas posten, maar kom me alvast melden. Ben nu 36+6 en kan niet wachten om mijn kleine man eindelijk in de armen te sluiten! Ik weet dat het niet lang meer kan gaan duren (wordt waarschijnlijk ergens in week 39 ingeleid), maar pfft wat valt het me zwaar! Hier het nodige gerommel, maar tot nu toe nog niks opgeleverd. Donderdag weer langs de gyn, ben benieuwd.
Gefeliciteerd aman!! Nou weer ff updateje!! WAT EEN DRAMA,, word er helemaal gek van!! Nou vanmorgen weer aan ctg gelegen alles was goed. Getoucheerd en niet meer ontsluiting omdat de kleine zo heftig op de gel reageert hebben ze besloten een balloncathether te plaatsen. Nou dat was egt geen pretje! Maar goed hij zat er goed in! Vervolgens weer een uur aan de ctg en alles was goed met de kleine. Nou 2 uur later viel de ballon eruit!! Dit was heel snel zeiden ze dus had er rekening mee gehouden dat het niet goed was! Nou idd niks niet meer ontsluiting!!#%** ze heeft overlegd en besloten om de ballon niet opnieuw te plaatsen omdat hij er goed inzat en dit dus weer zou gebeuren! Ik heb dus al met al egt weer een k*t dag a heer de rug! Zat er vanmiddag ook helemaal doorheen en heb niks anders gedaan als huilen.. Hoop zo dat het nu een keer door gaat zetten ben er zoo zat van!! Morgen weer een dag!! Dames heel veel succes allemaal!!
Hi sinem. Ook jij welkom. Leuk. Zoveel meiden. En allemaal rond zelfde tijd uitgerekend. Waarom word je ingeleid bij 39 weken? Medische redenen? Marcella. Wat vervelend meid. Snap dat je je zo Kut voelt. Waarschijnlijk had je zelf al bedacht dat je lekker je kindje kon knuffelen nu. Hoe lang gaan ze nog door nu? Of zit daar geen tijd aan verbonden? Wat is de volgende stap? Let op. Gister en ik hadden de 18de in ons hoofd. Let op dat jij morgen bevalt! Haha. Hoop het voor je meid! Tis wel een x tijd nu! Nou meiden. Ik ga lekker slapen! Weltrusten. En hopelijk worden dr veel kleine kindjes geboren vannacht!
Welkom nieuwe ladies! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heerlijk om te klagen tegen mensen die je begrijpen. Zullen we gewoon met z'n allen voor de 18de gaan? Haha Zet hem op Marcella! We denken aan je! Nog even iets grappigs; Manlief zag me net stuntelen met m'n teennagels, en toen heeft hij ze gelakt.....haha zoooooo schattig! Ik ga ook naar bedje. Tot morgen allemaal!
marcella wat vervelend voor je! morgen hopelijk beter welkom aan de nieuwelingen jullie zullen allemaal wel vreselijk slecht slapen maar ik merk dat ik de dag best goed doorkom met weinig slaap, hebben jullie dat ook? ik ben wel de hele dag lui, mn lichaam wil niet veel meer doen maar toch heb ik genoeg met weinig slaap merk ik heb net melatonine genomen om makkelijker in slaap te geraken want ik voel dat als ik nu ga slapen ik 2u lang ga liggen te draaien. ik val liever snel in slaap om daarna om 4u snachts national geographic te bestuderen dan dat ik er eerst 2u over moet doen om in slaap te vallen
Slapen gaat steeds slechter ja. En dat terwijl ik wel een slaap kop ben. Heb toch zeker 9 uur nodig. Jl ben veel wakker in de nacht. Over het algemeen is het in slaap komen nog wel te doen. Lig uurtje wakker. Meer omdat ik aan het malen ben. Elke 2 uur word ik ongeveer wakker. Pijn in mn lichaam. Moet dan op mn andere zij gaan liggen want het voelt dan allemaal heel beurs. Nou dat omdraaien opzich is al een bevalling. Dit gaat net veel pijn ja. Of het uit bed komen om naar de wc te gaan. Pfff. Het liefste slaap ik overdag een paar uurtjes om de boel ik te halen. Dit kan helaas niet altijd omdat die kleine van 3 niet meer slaapt. Nog ff dames. @gister. Vandaag word hem niet voor mij denk ik. Dit keer eigenlijk wel een goede nacht gehad en voel me nu ook goed. Geen kampen of iets te merken. Ga dr voor. Zet hem op. Haha @marcella. Nog nieuws?
Same here....Nix te zien/ voelen enz. Heb het maar meteen aan de kant geschoven op het moment dat ik wakker werd vanmorgen. En....geen andere datum in mijn hoofd behalve de 4de januari... Dus Sydneys, ik schuif bij je aan voor National Geo! Gelukkig slaap ik wel goed, en lang, en smiddags ook nog. Iemand nog poetsideeen tegen de verveling. Heb volgens mij alles al wel (3x) gedaan. Gelukkig heb ik mijn Sex And The City. De dure schoenen (met hakken die ik nu zelf niet meer mag dragen *traantraan*) slepen me er hopelijk wel doorheen. En de kerstkransjes niet te vergeten..En de rennies tegen het maagzuur naderhand ahahah... Zo dat was mijn klaagzang weer
Heey,, nou m'n lichaam had de boodschap eindelijk begrepen en een uur geleden zijn de vliezen gebroken!! Dus gister de 18e word het idd!!