Pfft hier ook geen vorderingen (eigenlijk maar goed ook, manlief zit voor werk deze week aan de andere kant van het land.. dus laat maar in het weekend komen ). Ik heb ook helemaal niet meer het idee dat het kindje binnenkort al gaat komen, alsof ik me erbij neer heb gelegd dat die dikke toeter altijd zal blijven haha! Hier wel wat gerommel en kom amper vooruit door mijn blaas, maar geen echte voortekenen. Morgen weer naar de gyn en dan krijg ik info en een datum over het inleiden, spannend!
Ik voel me ook raar....veel harde buiken, die soms pijn doen...Heb bijna nooit harde buiken. Beetje misselijk, en net heel erge, en rare kramp in mijn bovenbenen. Zakte er zelfs doorheen. En voel me dus 'raar'.......We'll see Misschien heb ik wel gewoon wat verkeerds gegeten. Iemand ervaring met die krampen in de bovenbenen, liezen?? Maar nog geen slijmprop ofzo kwijt. Spannend evaaa!
Oehhh Eva, spannend!! Een beetje losse slierten of het hele taaie ding in één keer? En Gitster ook voldoende gerommel hihi, spannend! Kramp in de bovenbenen en liezen heb ik regelmatig wel, dan drukt het kindje ergens op een gekke plek bij mij.
Balen eva. Dat het niet doorzet. Mischien komt het vannacht weer en zet het dan wel door! Hoop het voor je. Hier drukke dag gehad. Geen gekke klachten. Nu thuis op de bank en spontaan komen de harde buiken. Geen teken hoor maar meer omdat ik druk ben geweest. Wat ik vandaag wel heb is heel weinig afscheiding. Normaal ben ik net een slak zoveel afscheiding. Haha. Tijdens zwangerschap dani vandaag dus heel weinig. Eigenlijk zoals normaal. Denk niet dat het een teken is. Maar toch wel beetje raar weer.
Haha we zijn wel lkkr bezig...Na een dikke nerd (evaaa ik wil ook best een lekkere dikke warme zelfgebreide trui, ben jaloers op je zoontje) , nu een slak erbij...Zal ook is wat voor mezelf verzinnen. Olifantje is aardig op z'n plaats. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog geen 10kilo aan ben gekomen. Als je mijn buik ziet zou je er een 0 achterzetten haha Hihi wij met onze 'tekens'. Evaaa heeft nog wel het spannendst! Ik voel me nog steeds niet goed/ raar....Maar zoals eerder gezegd, we'll see. Dalik lekker naar bedje denk ik. Is alleen nix op tv én heb geen leuke boeken meer. Misschien gaat de laptop wel mee
Volgens mij het hele ding in een keer. Nog niet eerder zoiets gezien, het was echt veel. Heb de hele tijd wel afscheiding, maar dit was echt anders. Sorry voor de ranzige details Ja we houden het wel spannend idd! Ik voel me weer redelijk normaal met om de vijf minuten een harde buik die ongeveer een halve minuut aanhoudt... Ben ook wel een beetje gespannen. Aangezien de vorige bevalling begon met gebroken vliezen en direct volledige ontsluiting heb ik geen idee hoe weeen komen opzetten bij een 'normale' gang van zaken zeg maar... Ik ben ook zo'n 10 kilo aangekomen tot nu toe. Ben heel benieuwd hoe dat na de bevalling gaat, aangezien ik best wel heel veel gesnoept heb deze zwangerschap. Ook benieuwd of mijn trek in hartig ipv zoet (wat ik normaal heb) dan weer terugkomt. Ook ik had het koud Gitster, gelukkig wou vl wel een kruikje maken Meiden, ik wens jullie een fijne avond!
Met spanning zet ik elke ochtend mijn computer aan.....Zou iemand???? Hier in elk geval weer nix. Gisteravond voelde ik me echt raar, en had af en toe verschrikkelijke menstruatie-achtige pijn...echt erg, en geloof me, ik ben wel wat gewend van vóór de zwangerschap. Dus ook vroeg naar bed gegaan, en niet zo goed geslapen. En nu weer nieuwe ronde nieuwe kansjes. Vandaag weer net zo'n dag in de planning als gister. Dalik vk-controle. Ook altijd weer fijn ff. Ben benieuwd wie van jullie deze ochtend gewoon weer 'dik' is opgestaan...
Ik leef nog! Wat onrustig geslapen en vanaf vijf uur wakker, maar nog geen beeb... Rustig dagje voor de boeg! Vanavond even kerstdineetje met de kindjes van het werk. Mooie datum om te bevallen vandaag dames!
Of morgen! Wereldwijd én vanaf de oudheid al een speciale datum. Een nieuw begin is het dan zeker voor mij!
Morgen Hier weer veel wakker gelegen maar totaal geen enkele voorweeen etc gehad best gek want heb toch wel anderhalf tot 2week elke nacht flinke onrust en pijn gehad..
Ook hier uiteraard nog geen beebje!! Net zoals jullie weeronrustige nacht. Dacht wederom dat het begonnen was na 2 uur krampen. Niet dus. Vanmorgen lekker wakker geworden zonder kramp. Ook vandaag sla ik over denk ik. Voel nu niks meer! haha Mijn man heeft lekker vakantie dus dat is wel gezellig. Vandaag 2 klanten, en om 13.15 naar VK. Altijd leuk. Al heb ik de beeb 2 dagen geleden nog gehoord en gezien. Zal eens vragen wanneer e gaan strippen. Volgens mij pas met 41 weke. Hoop niet dat ik dat haal. Gek eigenlijk dat het bij iedereen zo rommelt. Moeten allemaal nog minimaal 1.5 week Denk dat er bij mij misschien ook wel veel tussen de oren zit. Gisteren druk---> nergens last van. Ik ga zitten en het begint! Haha
Weet je wat ook is...Hier in mijn vrienden- en kennissenkring zijn echt alle babies eerder gekomen. Ruim eerder zelfs. Nu moet er natuurlijk altijd iemand zijn die die rij onderbreekt, alleen hoop ik dat niet te zijn. Maar omdat het zo is, is het wachten voor mij ook zo moeilijk. Blijf ook flinke last houden van steken in mijn liezen, waardoor ik lang niet meer zo mobiel ben als ik gewend ben (ik werk in de sport dus ga maar na) Heeeeeeel frusterend, en het zogehete zitvlees heb ik nog steeds niet. Voel me nutteloos. Al krijg ik op die opmerking standaard het antwoord van manlief; je bent niet nutteloos, je bent aant broeden.....TOK
Hier waggelen we ook nog gewoon rond Al zou ik het vandaag wel leuk gevonden hebben, het is onze trouwdag! Straks weer langs de gyn en dan krijg ik mijn datum.. kan ik concreet gaan aftellen!!
Nog niets gebeurd hier zie ik . Waggelen hier ook nog vrolijk door. Net nog even gewinkeld en wat boodschapjes gedaan. Net nog even een internetbestelling eruit gegooid en mijn wasjes weer weggedraaid. Nog steeds menstruatiegevoel en tijdens het winkelen wel harde buiken maar zit geen regelmaat in dus zie hier nog niets gebeuren. Babytje is ook nog goed beweeglijk. Morgen is mijn zwager jarig dus nog een beetje afleiding.
Whaaaa Sinem, spannend, ga je het vertellen?? Tegen ons??? Ik net bij vk geweest. Alles perfect. Is fijn! Hij ligt helemaal ingedaald. Lama komme!! Voel me vandaag gelukkig ook goed. nu weer op de bank, SATC, vanmiddag met manlief boodschappen doen, en vnvd niksen. Misschien vnvd wel puffen Yeah right haha Lievemamma; jouw hubbie krijgt vandaag toch vakantie? Leuk. Manlief sluit z'n kantoor vanaf vnvd ook voor klanten. De bouw ligt toch op z'n gat. Dus meer tijd samen! Jehhhh....
Ook ik naar vk geweest. niks bijzonders. Alles goed. Man lief vakantie ja. Dus heerlijk met zn drieen aan geklungeld vandaag. Nu was gedraaid. Man huis weer lekker schoon gemaakt. Onze zoon is net door oma opgehaald. Gaat lekker daar logeren! Laat maar komen vannacht! Haha al is de datum niet zo leuk. 21. Morgen is ook mijn zwager jarig namelijk!