Ik heb mijn datum!!! 1 januari moet ik me om 8.00u melden!! Whaaaa zoo spannend hahaha, ik hoop dat met de schrik van het vuurwerk het op de 31e al een beetje begint.. Dan ben ik er met wat hulp in het ziekenhuis zo vanaf hihi.
Bijzondere datum! Dat groot mijn uitgerekende datum. Verschil is dat jij dan zeker weet dat je je kleintje al in je armen hebt. Bij mij is het nog de vraag! Haha eva. Hoe ist met je? Al tekenen? Ivm verliezen slijmprop.
Heel rustig vandaag... Ik snap niks van mijn lijf! Maar vanavond is ons zoontje uit logeren, dus is wel een mooi moment. Van mij mag het beginnen!
Whahaha. Eva. De mijne is ook uit logeren! Zou wel mooi uitkomen als het vannacht begint. Wat is dr mooier dan een kindje krijgen op de dag dat de wereld vergaat toch! Haha
Heb al 8 liter bitter lemon op. Helpt niks. Dat benen gevoel heb ik vandaag ook. Alleen als ik sta is het minder. geen pijn maar meer dat lustloze gevoel. Zitten is pijnlijk. Elke minuut moet je ze bewegen. Bah. Vervelend kwaaltje. Ook in mn armen heb ik het. Magnesium schijnt te helpen maar slik geval weken
Dames! Iemand al iets spannends te melden?? Hier ook niks aan het handje...mini doet gewoon z'n ding, en ik ook ga mijn best doen los te laten. Schiet niet op en raak er anders gefrustreerd van. Morgen lekker met een vriendinnetje afgesproken, en 'savonds klein feestje... Beeb moet maar zien wat ie doet
Sinem!!!! Wat spannend! Wel een ietsiepietsie rotdatum...Maar who cares? Jij hebt een vooruitzicht....
Oh wij doen niet aan de feestdagen verder, dus het is juist leuk dat ons zoontje altijd lekker met zijn verjaardag met papa, mama en de rest van de familie samen vakantie gaat hebben! Kunnen we het groots vieren hihi.
tegen die rusteloze benen kan je ook ijzer nemen ik heb ijzer te kort zei mn gynaecoloog en dat kan die rusteloze benen ook veroorzaken
Spannend Sinem! Je hebt in ieder geval een datum om naar uit te kijken! Evaaatje hoe gaat het??? Gitster, groot gelijk, gewoon lekker je ding doen! Hoop dat je een leuke dag hebt morgen. Lievemama28, herkenbaar in armen en benen (ijzer is op peil, magnesium is op, misschien morgen even nieuwe laten regelen). Vanmorgen nog even een nieuwe kamerjas/badjas gehaald voor mezelf als cadeautje voor de kraamperiode (had een oud rood geval wat van mijn zusje was geweest en ik nu alweer een paar jaren droeg, kan dus meteen de container in). Wel veel harde buiken gehad en steken van onderen na het winkelen en boodschappen doen maar was ook een paar uur non-stop in de weer geweest dus niet zo heel gek.
Ijzer was goed op pijl dus dat was het niet. Heb dr vanavond echt last van joh. Doet bijna pijn. Echt rot gevoel. Morgen waarschijnlijk wel weer over!
Hier ook alles rustig....wederom. Vandaag is de dag die manlief in z'n hoofd had...Word hem niet. Leuke datum, dat wel. Ennnn wat ze zeggen; een nieuw begin, nou dat kun je wel zeggen met een mini. Hoe toepasselijk zou het dus zijn!!! Hopelijk voor iemand van jullie wel deze datum dames!!! Ik mik nu maar op de datum die lievemamma voor mij gekozen heeft (23ste) maar voor het weekend zou nog beter zijn ivm irritante schoonfamilie! Maar zoals eerder gezegd, beeb moet maar zien!
Hoe is het lievemama? Doorgezet? Succes meid!!! Hier ook rustig, wel harde buiken en krampjes maar dat zei de afgelopen dagen ook niets. Zo lekker uitgebreid douchen en cupcakeversieringen maken.
Lievemama ziet er goed uit dat je nog niet online bent gweest we wachten in spanning, Hie heerlijk geslapen ben alleen mega verkouden
Godver zeg. Kan wel janken. Sinds gisteravond rommelen. Met buikpijn. Echt boete buikpijn als normaal. Opkomend, hoogtepunt en afnemend. Zat ze met een smile van oor tot oor weg te puffen. Nog niet verschrikkelijk pijnlijk maar fijn was het niet. Vannacht om half 5.... Ineens weg. In slaap gevallen en word nu wakker. Bah. Kan wel janken zeg!