De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Nou ik heb mijn datum niet gehaald :)

Zondagavond ging ineens het water en maandag morgen 05:25 had ik mijn zoontje Noah in mijn armen :) Geboren met 38+6 dagen. Hij woog 2860gram en was 49cm. Is in 2 dagen omlaag gegaan naar 2660gram ivm wat eet opstart probleempjes, maar nu is hij lekker aant eten en aan het aankomen :) Maar de maat 50 kleertjes zijn toch nog te groot :)

2. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Oh snowy zat leuk.
    Toch nog goed nieuws vandaag.
    Hoe voel je je?
    Geniet ervan.

3. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Voel me fantastis!!! Niks mooiers als moeder zijn. Deed best pijn de bevalling op het laatste moment, maar op het moment dat ze je baby op je buik leggen ben je dat al allemaal vergeten :)

Bijgevoegde bestanden:

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Snowy!!! Gefeliciteerd meid! Wat een knapperd. Jeetje emo-mensch ben ik. Meteen een brok! Geniet ervan.

Lievamamma....wat rot. We dachten hier echt; goed nieuws; ze is nog niet online geweest. Vervelend meissie; maar onze tijd kom t nog wel! De voortekenen zijn goed. Schouders eronder, en geniet van je dagje....misschien lekker fftjes internetshoppen?? Werkt bij mij altijd goed! Ga zometeen een boxspiraal bestellen (weet alleen nog niet welke) in ieder geval een knuffeltje ook van mij!!

5. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Thanx gister.
    Das lief.
    Vandaag weer druk. Das toch de beste manier om er niet de hele dag aan te denken. Negeren die handel.
    Werkt voor mij nu ff het beste.
    Net klant gehad. Over uurtje weer klant, daarna ff Ikea en vanavond verjaardag. Alweer een dag voorbij!!
    Haha.

Voor jou nog 2 dagen he!!! Whaha ;-}

6. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik teken ervoor! Haha...Maar wacht rustig af. Ben veeeeel relaxter als ik het gewoon loslaat, en dat is precies wat ik nu aan het doen ben :D
    Vnvd lekker een minifeestje, en even met vrienden hier naar "winter-wonderland'' (kroegen, ijsbaan, kraampjes enz enz)
    Baby mag mee als ie blijft zitten, en als ie toch eerder komt mag ie misschien mee hahaha

Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne avond hebben meiden

7. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik loop ook nog rond hihi, maar nu wel mét nieuwe auto :D Ben helemaal blij dat we toch voor de bevalling nog een auto hebben kunnen kopen!!

8. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb zooooooooooooooooooooooooooo'n last van harde buiken :(
    Nooit last van, vet irritant, en dat terwijl ik niet veel gedaan heb.
    Sinem; cool, wat voor auto heb je gekocht?

9. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Dat los laten heeft je wel een fijn gevoel ja.
    Kon dat redelijk vandaag tot ik nu weer op de bank zit.
    Hoop zo dat het vanavond weer begint en door zet. Ben nu alweer bezig met vannacht.
    Bah. Gaat weer een lange nacht worden!

10. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Een ford focus uit 2000. :)
    Hoop dat er nog iemand van ons mag bevallen vandaag!

11. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Heb ik ook gehad. Focus. Goede fijne auto!
    Gister. Hoe is het met je harde buiken?

12. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ga het niet worden in ieder geval.
    Harde buiken nog steeds aanwezig, maar ben wel lekker weg geweest. Leuke avond gehad. Nu gestrekt nog een stukkie Harry Potter kijken en dan naar bedje...
    Gaat iemand ons morgenochtend verrassen??

13. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey meiden, als jullie het goed vinden wil ik graag met jullie meekletsen! Ik ben Hanneke, bijna 37 weken zwanger van ons 2e zoontje. Ik ben getrouwd met een hele lieve man...

Ik wil graag meekletsen over de laatste loodjes en wil eigenlijk meteen het volgende aan jullie voorleggen...
    Vanavond kreeg mijn man een telefoontje van een vriend dat ze met z'n allen in de kroeg zaten en of hij ook wilde komen. Ik hoorde hem al zeggen dat hij dit even wilde overleggen met mij en dat hij later wel even terug zou bellen. We zaten op de bank tv te kijken en ik was er al vanuit gegaan dat hij echt niet van plan was om te gaan maar hij kwam dus aan mij vragen of ik het vervelend zou vinden als hij even de kroeg in zou duiken. Ik ben normaal helemaal niet moeilijk in dit soort dingen en heb hem nog nooit "verboden" om te gaan maar nu heb ik hem zonder er al te veel woorden aan vuil te maken dat ik het geen fijn idee vind als hij zou drinken dus dat hij van mij best mocht gaan als hij goed bereikbaar zou zijn en niet (of in ieder geval niet veel) zou drinken. Hij was het er eigenlijk niet mee eens. We hebben er verder geen ruzie over gehad maar hij vroeg mij of ik het ook niet gepast vond dat hij bv met kerst of oud en nieuw zou drinken waarop ik antwoorde dat ik het inderdaad fijner zou vinden als hij dan nuchter zou blijven voor het geval dat ik zou gaan bevallen en we naar het ziekenhuis moeten rijden. Nu zit hij dus gezellig met z'n vrienden in de kroeg (wat ik op zich dus geen probleem vind mits hij nog auto kan rijden) en zit ik me thuis af te vragen of ik teveel van hem vraag, dat m'n hormonen te hard werken of dat ik dit best van hem mag vragen? Wat vinden jullie?

14. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom!! Gezellig dat je meekletst :) Mijn vriend is vanavond ook de stad in toevallig. Hij zei zelf al dat hij misschien 1 of 2 biertjes neemt maar meer niet vanwege diezelfde reden. Wat mij betreft moet hij dat zelf weten. Als ik wel ga bevallen en hij heeft teveel op, ik zou het liever niet hebben net als jij, maar ik vind dat hij zelf moet inzien dat dat niet handig is eigenlijk. Ik wil niet over hem moederen namelijk... ;) Maar ik snap je wel hoor!

Hier alles rustig! Nog even lezen en dan naar bed! :)

15. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Hi hanneke.
    Welkom bij de club!

Mijn vent is momenteel ook bij een verjaardag. Ik had geen puf om mee te gaan. Het is lopend dus hij zal zeker een aantal biertjes drinken!
    Ik vind het geen probleem. Zolang hij niet dronken naast mn bed staat. Haha.
    Denk dat hij op moment supreme zo nuchter is! Hihi.
    Snap je wel hoor. Als hij teveel drinkt om officieel nog te kunnen rijden dan heb je een probleem als je naar het ziekenhuis moet ja.
    Ik heb steeds tegen hem gezegd dat hij met kerst en oud en nieuw gewoon wel mag drinken. Kijken op dat moment wel. Vieren toevallig allebei de dagen met anderen die van ver komen. Moeten toch rijden. Dus als laatste optie moet een van hun maar rijden. Haha
    denk dat je het gewoon bespreekbaar moet maken samen en kijken wat voor jullie allebei het fijnste is!

16. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nou, daar heb ik dus ook een hele grote hekel aan maar ik wilde hem niet het idee geven dat het me niks deed want dat deed het dus wel. Ik heb ook echt geprobeerd om er niet al te veel woorden aan vuil te maken en hem ook veel plezier gewenst maar ik had denk ik ook gewoon gehoopt dat hij dit zelf ook wel in zou zien. Ach ja, misschien zijn het ook wel de hormonen en wil ik gewoon vanaf vandaag iedere avond samen op de bank gaan zitten wachten op de bevalling. Tja, zo werkt het natuurlijk niet:)

17. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Bemmel ( Gelderland)
    Ook hier geen verrassingen vannacht!
    Alles rustig. Soms harde buik maar net zoals altijd.
    Lig al heerlijk in mn bedje friends aant kijken.
    Blijft deze leuke serie!

Slaap lekker alvast en tot morgen!

18. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Hanneke! Leuk dat je met ons meekletst!

Ik vind het op zich ook prima dat manlief weggaat. Mits ie inderdaad nog kan rijden. Maar hij vind het zelf ook niet meer prettig.
    En mocht mini nog niet geboren zijn met kerst en oud/nieuw dan heb ik ook liever niet dat ie drinkt. Gelukkig is ie ook niet zo'n tank. :)

Mijn harde buiken zijn nog steeds aanwezig, Ga zo lekker op bed liggen, Morgenmiddag high-tea met irritante schoonfam dus kan maar beter fit zijn.

Tot morgen dames, dat er maar veel mogen bevallen vannacht! Olé!!!!

19. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet gelukt vannacht ;) Ik heb best wel beroerd geslapen maar lig nu heerlijk wakker te worden op de bank met mijn kleine mannetje... Hij kijkt Zandkasteel en ik een beetje aan het telefonen. Benieuwd wat vandaag weer brengt. Hoop dat jullie lekker geslapen hebben dames! Ik moet nog even dichten en kadootjes kopen, vanavond verlate sint vieren met de schoonfamilie :)

20. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goede morgen lovely ladies!

Ik heb ook niks verrassends te melden. Gisteravond in bed werden mijn harde buiken wel pijnlijker, maar ben ik slaap gevallen en vanmorgen dus baby-loos wakker geworden (oeiiii dat klinkt wel heeeeeel depressief hihi, zo voel ik me niet)
    Dus misschien dat een van de andere meiden nog voor verrassingen gaat zorgen. Ik moet helaas dus gewoon, zonder bruikbare smoesen naar irritante schoonfamilie :( Maar ook dat overleven we wel weer.

Ik slaap gelukkig wel goed! Nu lekker met Serious Request en mijn cavia's (mijn surrogaatbabies :D) op de bank luieren.
    Evaaatje, had jij die spullen besteld bij 3fm?? Wilde eigenlijk die romper kopen, ben benieuwd naar hoe dat ie er 'in het echt' uitziet. Lijkt me cool dat, als zoonlief een dezer dagen geboren word, hem op de foto te zetten voor Serious Request, bij het babyjournaal....His first minutes of Fame!!! Haha..>

Deel Deze Pagina