Ja Gitster, dat lijkt mij ook heel leuk! Ik heb de romper, de badcape en de slab. Alle drie echt leuk!!! Jammer dat de speen uitverkocht was.... Vriend inmiddels ook alweer wakker, dus hier pyamaparty op de bank. Ik ga dat lekkere gewiebel in mijn buik wel erg missen straks hoor.
Wat zijn jullie vroeg altijd. Mijn kleine vent is deze echte uitslaper. Ik ook overigens. Duik dus weer lekker een uurtje mn bedje weer in. Oh ja. Ook hier geen beweging in die buik te krijgen vannacht. Heeft heerlijk geslapen! Haha tot straks.
Ben een ochtendmens ja! Handig strax met voeden! Manlief 'savonds, ikke morgens haha Truste nog fftjes dan! @ eva, ja ik ook. Al mis ik mijn fitte lijf ook super erg. Dat was voor mij de ergste 'kwaal'. Ik ben manager in een sportschool, begeleid mensen in de fitness en geef zelf ook les. Het feit dat mijn eigen lijf niet fit meer is heb ik als heel frustrerend ervaren. Al weet je natuurlijk donders goed waar je het voor doet, Als ik dan weer een schop voel is het ook weer goed.....Ach nog fftjes. En dat geschop zal ik ook zeker missen. Hoop het nog eens mee te mogen maken! Jij hebt al een kleine man...Leuk! Is je gezinnetje dalik ook compleet?
Hier ook geen verrassing . Gitster, succes bij je sfamilie! Welkom Hanneske! Wij hebben hier, al een hele tijd geleden, afgesproken dat manlief vanaf 37 weken niet meer dan 2 biertjes drinkt omdat hij zal moeten rijden naar het ziekenhuis (medische indicatie). Ja jammer als dat met kerst en oud en nieuw zo is, maar zwangere vrouwen drinken 9 maanden niet (minstens) dus die paar weken vind ik dan best te overzien. Manlief mag wel weg, maar niet aan de zuip, goed bereikbaar zijn en vlot thuis kunnen zijn. Hij heeft hier geen problemen mee al vind hij het wel jammer met oud en nieuw denk ik dat hij minder kan drinken. Goed geslapen hier, alleen af en toe wakker om te plassen. Verder vannacht geen krampen of harde buiken. Vandaag koekjes bakken en een beetje rommelen in huis. Ml is werken en heeft de auto mee.
Ik hoor aan deze kant ook weleens; pfff heb echt wel weer zin om weg te gaan. Heb hem daar laatst op aangesproken. Dat dat voor mij niet cool is als ie dat vaak zegt. a. tis ook zijn kind b. hoe erg is het om fftjes minder weg te gaan (hij is zeker nog 1x in de 2 maanden echt op stap geweest (1x zelfs dat ik hem om 6u smorgens op moest pikken omdat ze geen taxi konden krijgen) en c. hoe denk je dat ik me voel na nog vééél langer niet op stap te zijn geweest. Ook regelmatig dat ik al naar huis ging van een verjaardag oid, dat hij 'mocht' blijven. Toen begreep ie de boodschap wel volgens mij....Daar komt bij dat ik hem laatst nog een kaartje heb gegeven voor een avondje uit hier in de buurt met dj's op 19januari (ik ben de 4de uitgerekend) dus zo'n slechte vrouw heeft ie niet lijkt me Ach, die mannen van ons moeten soms gewoon ook fftjes zielig doen haha Thnx Urual....Ik zal het nodig hebben
Koekjes bakken. Altijd leuk! En lekker haha. Gister. Geen leuke schoonouders nee? En waarom high tea? Is dr wat te vieren?
Nou, ik lees wel dat ik dus niet de enige ben die er zo over denkt. Bedankt voor jullie reacties. Hij was overigens netjes voor twaalf uur thuis en had maar 2 biertjes op (was al met de auto gegaan) dus zag het zelf ook wel in (of is het in gaan zien op weg naar de auto?) Ik lees hier veel in jullie berichten dat er "weer"niks is gebeurd vannacht? Ik heb niet alles terug gelezen maar zijn jullie het al beu of wil je gewoon heel graag? Ik vond het nl wel grappig want van mij hoeft het helemaal nog niet te gaan gebeuren. Laat nog maar ff zitten. Volgens de gyn hebben we een "enorme" baby die waarschijnlijk niet mag blijven zitten tot de 40 weken omdat het anders niet meer zou passen dus ik verwacht dat ik ergens rond 7 jan ingeleid zal worden maar niks is zeker. Daarom wil ik er nu nog ff echt van genieten. We zijn net klaar met een verbouwing (vandaag de laatste puntjes op de i dus echt net klaar) en ik ben wel toe aan rust dus als ik nog 2 weken zou hebben zou ik dat heerlijk vinden! Wat zijn jullie plannen vandaag? Omdat we druk zijn geweest met de verbouwing hebben ml en ik nog geen tijd gehad om lekker nieuwe spulletjes voor de baby te gaan kopen en dat gaan we vandaag eindelijk doen! Ik heb de kv-tas, de blije doos en de baby-dumptas nog niet opgehaald dus ook dat gaan we doen. Eindelijk echt met de baby bezig zijn samen...Nu hebben we niet heel veel nodig omdat we al een zoontje hebben maar ik wil in ieder geval wel een nieuw 1e pakje en we moeten nog flesjes voor het geval de borstvoeding niet op gang komt maar verder hebben we eigenlijk alles al. Zijn jullie al helemaal klaar? Sorry, voor mijn lange verhalen die worden gedurende de dagen vanzelf korter maar heb behoefte om veel te delen op het moment
Hier alles al klaar. Al een poos. Tis de tweede dus veel hadden we al. Ivm vele klachten ben ik dr klaar mee ja. Haha. Hoop elke dag opnieuw dat ie zich aan dient. Haha
Hanneske welkom .... Als mijn vent aan de zoep gaat moet hij dat zelf weten maar dan is ik miet bij de bevalling.. Maar zo is hij totaal niet hij drinkt eigg maar 1 pilsje op een avond eens in het weekend ofzo... Hier heel veel harde buiken die nu ook wat pijn doen in me rug.. Zonet lag er stukje van me slijmprop in de wc... Dus rommelt weer lekker...
natasha misschien het begin? mijn vriend gaat gelukkig niet graag op stap, onze anvondjes bestaan uit films, britain got talent, usa got talent, op donderdag en zondag gewone tv en de laatste week uit 3 afleveringen per avond once upon a time maar daar zijn we dus al bijna doorheen ik geef het ook op, ik denk dat mn menneke wilt blijven zitten tot 2015 ofzo de ene dag voel ik vanalles, de andere dag maar weinig en als ik eens denk een weee te voelen kan ik een minuut later naar de wc rennen haha smakelijk
Hanneske, deel maar raak . Ik ben het nog niet zat (mn rug is het wel zat trouwens ) hoor, maar ben wel enorm nieuwsgierig naar de kleine en voel me er gewoon helemaal klaar voor. Spulletjes zijn hier al een tijdje klaar, zit nu op het laatste pakketje van baby-dump te wachten (kan tussen 11.00 en 19.00 worden bezorgd, lekker ruim dus haha), er worden ook nog kleertjes bezorgd die ik had besteld, maar die kan ze nu nog niet aan (te verleidelijk die uitverkoop). Kamertje en bedjes staan helemaal klaar, de luiers en lotiondoekjes ook. Badje staat klaar... kortom ik ben er klaar voor . Ik ben koekjes aan het bakken (deeg ligt nu even in de koelkast) en wil de drogerwas nog even opvouwen vandaag. Natascha, spannend, wie weet? Sydneys, herkenbaar, het ene moment vanalles voelen en vervolgens weer heel weinig. En dat van een wee voelen en dan naar de wc moeten, haha ja ook herkenbaar! Of denken dat ik naar de wc moet en dat er gewoon helemaal niets komt . Lievemama, duim met je mee dat de kleine zich snel laat zien voor je!
Ik zit hier net te vertellen dat ik een ochtendmensch ben....val ik net fftjes in slaap op de bank tot half 12 Goede middag dus!!! Haha Ja zometeen high-tea ivm 40jarig huwelijk van smoeder/ svader. Eigenlijk heb ik een leuke schoonmoeder/ -vader....tot het punt dat ik zwanger raakte..Overal (lees OVERAL) bemoeit ze zich mee. Laatst nog een ontzettend grappig topic over geopend. Szus is een van mijn meest gehate personen op de wereld, en met de rest van de familie heb ik ook niet zoveel. Miijn man lijkt wel van de melkboer haha....dies totaal anders. Maar goed. Word een middagje op mijn lip buiten...Misschien fake ik wel een wee haahah Kom ik koekjes eten bij jouw Urual! Lekkerrrrrrrr Hanneske, geen probleem, lange verhalen. Een paar dagen met onze klets opgescheept te zitten en je bent ook kortaf, al is het maar door het geklaag hihi geintje meiden! Ik was het begin deze week echt super beu, maar sinds 2 dagen een nieuw voornemen. Mini moet maar zien wat ie doet! En het werkt!!! En het werkt!!!! Jehhh!!! Al hoop ik niet dat ie tot 2015 blijft zitten Sydney natascha, je was je prop al kwijt toch?? Heb mijn geld op jouw gezet... Lievemama, schouders eronder meid! Weet je wat, je mag mijn datum hebben (die je zelf bedacht hebt ) Knuffeltje voor jullie dames! Ik ga me optutten! En duimen voor ons allen op een dag met veel puf en pers en lieve, gezonde babies!
Goedemiddag dames, Zal me ook voorstellen, ben marleen en 38 weken en 1 dag zwanger! Dus voor mij ook aftellen, al heb ik al heel de ochtend krampachtige gevoel in me onderbuik! Het gaat en het komt! Ben benieuwd of het doorzet!
Haha, het is in ieder geval wel gezellig om zo nog een paar weekjes mee te kletsen.. Ik ben dus in tegenstellling tot een aantal van jullie nog niet toe aan bevallen. Laat mij maar zo ver mogelijk van de feestdagen af zitten maar ik mag al blij zijn als ik 2 januari haal als ik de gyn mag geloven. Donderdag weten we meer... En dat "geklaag" van jullie, daar heb ik geen moeite mee, sterker nog, dat doe ik ook. Heb nu een hele andere zwangerschap als van mijn 1e zoontje. Daar had ik echt nergens last van. En bij deze overal. Van de meest voorkomende klachten als maagzuur enz tot klachten waarvan de vk en gyn nog noit hadden gehoord (dus die zal ik er zelf wel bij verzinnen) maar nee, deze keer vind ik zwanger zijn minder leuk!
Hoi Marleen, Welkom!! Jij ook 4 januari uitgerekend dus? Same here! Hier rommelt het ook al een paar weekjes. Tel gezellig mee af meid!
Ja ook 4 jan uitgerekend! Het is me 2de zwangerschap, we wachten rustig af! Ben er wel een beetje klaar mee! Last van maagzuur, zelfs de drankjes werken niet meer! En slecht slapen, maar ja hoort erbij!
Rennie's zijn mn beste maat! Jongens fijne dag! Ik ga me onderdompelen in de cupcakes, sandwiches earl grey, en een hoop gezeur!! Houdoe!
Gitster ik verlies me slijmprop in gedeeltes.... Nu in chill modus me Sma is hier heel de ochtend geweest, heel gezellig maar vreet wel energie,
Hoi hoi allemaal! Eindelijk plaats ik ook weer eens een berichtje! Heb et zo druk gehad de afgelopen weken/dagen! Vandaag 39 weken zwanger! Ik vind het evengoed een vreemd idee dat de kleine ieder moment kan komen! Hoop stiekem voor Kerst, maar we hebben het jammer genoeg niet zelf voor t zeggen Ik ben gisteren begonnen met frambozenbladthee of zo iets? Van een vriendin gekregen.. Zij en een amdere vriendin zijn allebei na 3 dagen drinken bevallen haha ben benieuwd of t hier ook gaat werken! Tot nu toe helemaal geen voorwee of zo gehad. Slijmprop heb ik nog.. Het enige wat me opvalt is dat ik al 2 nachten redelijk goed heb geslapen! En dat mn magzuur wat minder is geworden! Bij de andere dames alles ok?? Liefs