Hier alles goed! Alleen heel de dag al last van menstruatiekrampen onderin me buik! Het komt en het gaat! Dus ben veel aan het bewegen hihi! Bij me dochter is het begonnen met buikpijn en pas later in de avond werdt het heftiger! Dus ben benieuwd en anders zal het vast wel een x doorzetten!
Die thee had ik ook willen kopen ja. Baad het niet dan schaad het niet toch! Blij dat ik mn slijmprop nog niet verloren heb. Word nu al helemaal gefrustreerd van elk signaal dat de bevalling kan beginnen. ( lees= voorweeen ) slijmprop zegt vaak wel dat bevalling zich aandient maar kan ook nog weken duren. Nee......laat mij mn vliezen maar breken nu. Dan weet ik het zeker. Gister: Lekker gelunched? Viel het mee? 23ste....graag.....teken er voor. Fijn dat jij het wat meer van je af kan zetten. Zou ik ook wel willen Word langzaam gek joh. Bah. Kiewie: Dat slapen zou wel eens lekker kunnen zijn. Ben je goed uitgerust als je vandaag of morgen gaat bevallen, haha
Ja, die had ik ook gedronken tijdens mijn eerste zwangerschap maar hier had het geen reaultaat... Uiteindelijk met 39w2d ingeleid door langdruig gebroken vliezen. Ik heb geen idee of het werkt of niet maar ik had niet het idee dat het bij mij verschil maakte. Wie weet bij jou wel! Omdat ik nog wel even rond wil lopen hier nu geen thee voor mij voor de zekerheid!
Frambozenbladthee drink ik sinds week 34.. in mijn mans cultuur wordt dat veel aangeraden Dat het de bevalling zou opwekken is een fabeltje, maar het schijnt wel goed te zijn voor na de bevalling het samentrekken van de baarmoeder en tegen al te veel bloedverlies. Hier een druk dagje gehad. Hele stad door geweest voor boodschappen, overal stond het verkeer enormm vast. Manlief even naar vrienden gebracht en nu kan ik even met de benen omhoog en lekker luieren.
Ik slaap ook ineens heel goed en heb net ook nog 3 uur!!! Geslapen. Oh wat lui he?! Was ineens helemaal op na het bakken van de koekjes. Manlief heeft maar patatjes gehaald in plaats van de krieltjes met sla en gemarineerde kip. Gitster, heb je het overleefd??? Marleentje, spannend!!!
Ja vindt het ook spannend! Ook al heb ik het al een x meegemaakt, weet ik niet echt meer wat je moet voelen! We wachten rustig af!
Helaas heeft het drinkne van die thee wederom bij mij dus geen werking gehad. Na de bevalling nog een fluxus gehad, 2,5 liter bloed verloren dus niet niks en daarna mijn placenta operatief moeten laten verwijderen dus helaas geeft het geen zekerheid maar baad het niet dan schaadt het niet. Hopelijk werkt het bij jullie wel!
Ik heb vanmiddag ook nog 2 uur geslapen.. Echt heerlijk! De afgelopen 5 weken nauwelijks geslapen, was ook echt nodig! Hopelijk is het om energie op te doen voor de bevalling haha Ach ja.. Die thee.. Wie weet of het werkt.. Als hij al goed is voor na de bevalling, dan ben ik al heel blij en hij is best lekker! Heerlijk frietjes! Die ga ik vanavond ook eten, verheug me er al de hele dag op hihi offuhh.. Beter gezegd.. De hele week @hanneske dat had ik tot 3 dagen terug ook.. Toen moest ik er nog niet aan denken dat de kleine niet meer in mn buik zou zitten! Maar nu.. Ineens omgeslagen haha ik denk doordat vriendlief nu 2 weken vakantie heeft. Morgen gaan we smiddags nog even shoppen, en (hopelijk) verder niet veel. Lekker nog even genieten met z'n 2tjes. Ik had nog een stukje terug gelezen en wat het drinken van alcohol betreft.. Vriendlief drinkt nu ook maar max 2 glazen. Hij weet dat ik t niet zo prettig vind en hij vindt het zelf ook erg spannend hah Het is idd jammer voor ze, dat ze (misschien) met oud & nieuw niet kunnen drinken.. Maar ja.. Ze krijgen er wel iets veeeel mooiers voor terug èn... Ze hebben de dag erna geen kater
SPANNEND!! Ik zit hier nu, zenuwachtig voor jou, op de bank ! Hoop dat het regelmatig is en dat het door blijft gaan!
Wha. Vind het ook spannend! Zelfde gevoel als bij de eerste!? Zelf had ik het een aantal dagen geleden ook. Was ervan overtuigd dat het begonnen was. Flinke teleurstelling toen het na 4 uurtjes ineens weg was! Hopelijk zet het bij jou wel door!
Of er regelmaat inzit vindt ik een beetje moeilijk! Heb het al wel sinds vanochtend half 7! Merk wel als ik opsta en ga lopen dat me buik knoerhard is! Hoop ook dat het doorzet! De krampen zijn opzich nog goed te doen! Hou jullie op de hoogte
Mijn harde buiken van vanmorgen hebben ook effect gehad.Mijn buik hangt een stuk lager dan vanmorgen en ik maar denken dat die niet meer verder in zakken. Hier ook menstruatie krampen alleen totaal geen regelmaat
Marleentje durf er niet op de hopen.Ga straks ff heerlijk douche want die harde buiken worden wel vervelend.
Je buik hangt goed laag zeg! Ga lekker douchen en dan zakken die harde buiken misschen wel wat af! Succes ermee.