Hier ook geen nieuws. Ik heb de laatste paar dagen juist veel minder last van kwaaltjes enzo (behalve vreselijke rug- en bekkenpijn auwww) en blijf lekker in de weer. Voorweeën zijn ook goed te doen, ben er wat aan gewend geraakt. Nee, eerder dan 1 januari gaat mijn kleine man niet komen! Zou wel fijn zijn geweest, aangezien mijn man nu vakantie heeft..
Vandaag dus geen babytjes????? Nou..... Ik geef die kleine vandaag nog om te komen, misschien vannacht. Maar daarna mag hij nog even 3 dagen blijven zitten hoor! Haha Zul je net zien...... hihhi Wie is 'officieel' de eerste die is uitgerekend? Ik op 1 januari.
Jij denk ik lievemama....Sinem word ingeleid de eerste en Marleen en ik zijn officieel van de 4de januari. Urual loopt geloof ik iets achter ons...Natascha en Eva, waar zitten jullie precies>?? Ik ga een relaxte dag in. Zometeen ff boodschappen doen, Appie is open ivm de kerstdagen, en lekker tv aan met manlief! Misschien vnvd ff naar vrienden. Maar met dit rotweer moeten we eigenlijk lievemama's voorbeeld volgen van gister...
Ikke ja? Pff, hoop wel dat er eerder babytjes geboren worden hoor!! Lekker meegenieten met anderen!! Gaan vandaag lekker niks doen. Zondag bankhangdag!! Straks speelt ajax dus dat moet er ongetwijfeld op! Denk dat ik dan lekker in bad ga ofzo. Kiek wel ff. Boodschappen moeten we ook nog doen. Alle 3 de kerstdagen zijn we niet thuis ( kersstavond 1ste en 2de ) dus voor kerst geen voorbereidingen te treffen. Had wel bedacht dat ik wat lekkers in huis haal qua eten en hapjes. Stel dat ik kerst avond beval, stel he haha, dan zitten we met de kerst dus thuis met ons gezinnetje. Wel zo gezellig om dan lekkere dingetjes in huis te hebben toch? Hebben jullie hier ook over nagedacht? of ben ik echt heel erg? Whaha
Wat een datums allemaal dames...Pffff iemand gaat toch echt met kerst bevallen...Manlief zei dat ie dacht dat wij een kerstkindje krijgen... Hoop het niet. Mn mammie is 1ste kerstdag jarig en die heeft dat nooit leuk gevonden, al heb ik al wel bedacht dat we dan z'n (bijv 1,5) verjaardag in de zomer vieren En dan in het klein op z'n echte verjaardag. Heb net een striem geconstateerd. En heb er een beetje om moeten huilen....Pffff Weten jullie of je buik weer strak kan worden ongeacht die striemen?? De streepjes vind ik niet het ergste, maar het idee dat mijn buik daardoor niet meer strak kan worden wel. Sorry, beetje werkgerelateerd (ben sportvrouw) Neeeeee lievemama, ik ben net zo...Alle opties worden opengehouden aan deze kant. Enige kerstvoorbereiding die ik moet treffen is soep maken, én kerstontbijtje voor manlief en mezelf, doen we elk jaar. Cadeautjes onder de boom openmaken met lekkere verse jus en croissants. Maar dus ook toastjes enz voor het geval we dus lekker thuis blijven 'savonds. En misschien wel een wijntje woehoewwwwwwwwwwww....Ookal wil ik borstvoeding geven...Ik kolf wel een beetje af Hihi
Dus Natascha en ik zijn de eerste officieel. Tja... zegt niks. We kunnen ook de laatste zijn, haha. Blijft spannend! Die striemen gister.....hou maar op. Kan ze niet meer op 2 handen tellen en per stuk zijn ze zeker 5 tot 10 cm lang. Kan ook wel janken ja. Hopelijk krimpt het weer straks en passen ze mooi onder mn bikini. Maar dat heeft wel tijd nodig. Sinem: lekker dat je geen klachten hebt. Misschien een teken? Ik zie overal tekens nu hoor! haha
Pfffft, nu wil ik toch echt bevallen haha! Net de laatste dingen geregeld voor deze periode op school (ik studeer nog, hbo docent Nederlands), de auto even snel laten checken bij de garage en mijn man heeft het hele huis gepoetst in de tussentijd.. Nu zit ik dus echt doelloos voor me uit te staren en te wachten tot de vliezen breken ofzo Hier een complete zebraprint.. Ik heb al sinds week 30 ongeveer flinke striae die tot ver boven de navel doorloopt en echt van zij tot zij.. Heb er best wat traantjes om gelaten, maar zit er nu niet meer zo mee. Ze worden over een tijdje vanzelf wel lichter, dat blijvende geflubber vind ik toch erger.
Vraag me dus af of die buik gewoon strak kan worden ongeacht de striemen. Dames ik lig op bed. Met flinke menstuatie-achtige pijn. Word steedss erger maar denk niet dat dit het begin is...tzijn geen golven ofzo. Meer constante pijn.
Klopt. Dat losse vel vind ik ook erger dan de strepen. Kwestie van trainen. Moet bij jou geen probleem zijn gister. Al naar de wc geweest? Bij mij zijn die constante krampen vaak een teken van de darmen. Als ik van de wc kom is het ook weg.
Niet naar de wc geweest, wel een warme kruik. Gaat beter nu....Misschien komt die wc-gang nog, maar die details zal ik weg laten Ga er zo maar weer uit, vrienden komen een hapje eten (lees; frietje halen) En ik weet dat ik 'het' los heb gelaten; toch beetje jammer dat het niet doorzet. Achjaa; hij komt toch wanneer hij zelf zin heeft!
Yessss ik mag me ook bijna melden hier Wordt spannend nu he,ik heb ook regelmatig last van harde buiken en in de nacht weeën.
Hier net Chinees gegeten lekkr, ben echt vreselijk moe vandaag..Straks douche en lui op de bank hihi zit eigg heel de dag al op me luie kont
Lekker toch Natascha! Welkom Melanie! Al het bezoek is weer weg, kerstcadeautjes voor neefje zijn gehaald. Sta nu in de keuken bij mijn pannetjes een uiterst gezonde maaltijd te bereiden met Roseval krieltjes in schil met rozemarijn, gegrilde gemarineerde kip en gemengde salade. M'n darmen (sorry ) rommelen lekker zeg, maarja gisteren ook frietjes op en daar heb ik dat ook altijd lekker van. Vanavond maar niet bevallen want heb flink aan de kruidenboter gezeten . Gitster, eet smakelijk, lekker friet! Zou het wel weer kunnen eten, maarja niet zo goed voor mijn lijn he (uhhh welke lijn???).
Het was heeeeerlijk!!! Helaas is de buikpijn weer terug. Wel naar de wc gekund maar heeft niet gewerkt..nja, laat me lekker pamperen en kruik doet wel een beetje zijn werk. Morgen samen met manlief het huis aan kant werken en dan genieten van een kerst zonder verplichtingen! En cadeau's!!! Liggen hier al een paar weken onder de boom te blinken!!
Jammer dat het nog zo rustig is hier.. Ik ben de 31e uitgerekend.. Had erg op gisteren gehoopt maar helaas.. Voel me nog veelste goed dus ben bang dat het nog ff duurt...heb wel ananas in huis gehaalt..voor het geval dat morgen toch maar wat kerstinkopen doen.. Succes allemaal!
Leuk he. Die feestdagen!! Heerlijk gezellig eten. Jammer dat het wijntje wat normaal oh zo lekker is dit jaar moet overslaan. Bij ons begint het feest morgen al. Lekker naar mijn ouders ( erg goede band mee, manlief ook ) en daar lekker eten en drinken. 1ste kerstdag is ook daar met meer familie. 17 man. Lekker gourmetten. 2de kerstdag bij schoonouders. ( idem goede band mee. ) Onze ouders zijn meer vrienden dan echte ouders. Dus heel fijn! Dan 3de kerstdag maar eens bevallen had ik bedacht!!!! Whahaha Gister. today is your day!! Schiet eens op!! je hebt nog 4.5 uur he!!!!!!