Benieuwd of er vandaag nog baby'tjes ter wereld komen ! Ik ben iets minder ver dan sommige van jullie maar ik rij gewoon nog auto. Niet verder dan onze woonplaats of een van de plaatsen eromheen maar ik blijf wel op pad gaan. Zorg dat als ik denk dat er wat kan beginnen, ik richting huis ga. Rij overigens liever zelf dan dat ik naast iemand zit, dan lijken de hobbeltjes wat beter te doen. Er is altijd wel een back-up die gebeld kan worden als ik denk dat ik niet meer zou kunnen rijden. M'n zus en moeder hebben vakantie.
Ah gister. Balen zeg. Jeetje. Dacht echt dat het zover was! skatje. Hier geen kerstkindje hoor! Wacht nu al ff op zn komst. Nu mag hij van mij wel 3 dagen blijven zitten nog! Dus meiden! Vanaf nu.... Beentjes bij elkaar houden!
Ik kom me nog even snel melden... Fijne feestdagen allemaal en ik lees wel of er nog kerstkindjes worden geboren!
Vanochtend op controle geweest! Alles was goed, ben 1 kilo afgevallen in 1 week tijd! Baby goed ingedaald dus maar weer afwachten! Straks lekker even naar de action
En marleentje, geen ontsluiting? Ahh jammer gitster! Heb je nog steeds die harde buiken? Zo'n inwendig onderzoek is niet echt prettig! Afgelopen donderdag gehad.. Op zich ging het nog, tot ze ging voelen hoe het met mijn bekken was.. Dat was minder, maar hoort erbij! Blijkt dat mn bekken aan de kleine kant zijn. Als de kleine goed draait tijdens de geboorte en tussen de 6 -7 pond zit is er niets aan de hand. Ik moet eerlijk zeggen dat ik t niet erg zou vinden als de kleine vandaag, morgen of overmorgen geboren zou worden.. Liever dat dan 1 januari.. Maar dat is voor ieder persoonlijk @autorijden ik durf en kan nog wel rijden, maar het is niet meer zo prettig, dan heb ik de hele rit een harde buik, ook als ik niet zelf rij. En zolang het gaat, mag het toch? Bevallen is gelukkig niet zoals in films; hele waterval aan vruchtwater verliezen, dan gelijk persweeen en 2 minuten later baby in de armen
Harde buiken bliijven, al zijn ze nu niet meer pijnlijk. Zal vanavond wel weer komen. Ennnnnnnn.........ben net mijn slijmprop verloren... Maar ook dat wil niks zeggen. Hier maakt het me ook nix meer uit of ie nu met kerst komt. Dat vind zijn weg ook wel. Inderdaad liever dan 1 januari...Dan hebben mama en papa altijd een kater op de b-day van zoonlief haha... Autorijden doe ik ook nog steeds, en ga ook nog ver van huis, maar dat laatste alleen als manlief meegaat. Werkt altijd lekker ontspannend. Lekker muziekje op en meebleren (dus als je ooit een mafkees achter het stuur ziet rocken zou ik dat zomaar kunnen zijn ) Vnvd fftjes naar irritante schoonfamilie. En mijn zwangerschap uitmelken als het saai word hihi....Zolang ik er misbruik van kan maken zal ik dat doen ook Lieverds, als ik jullie niet meer spreek wens ik jullie een super gezellige, warme, smaakvolle kerstavond toe! En ik spreek jullie morgen zeker weer! (Na het ontbijt en de cadeautjes uitgepakt te hebben)
Nou ik ben gewoon nog even gaan shoppen. Manlief belde dat hij eerder klaar was met werken dus die heb ik onderweg nog opgepikt en hebben we nog wat laatste boodschapjes gedaan (druivensuiker voor bevalling ). Wel harde buiken maar geen regelmaat. Om 14.40 controle en gelukkig kan mn vent dus mee, toch wel fijn idee na inwendig onderzoek, was eigenlijk van plan alleen te gaan. Morgen hoeven we pas om 15.00 bij mijn ouders te zijn dus kunnen lekker rustig aan doen .
Zooo dames, heb al een compleet zoogkompres volgelekt vandaag (normaal echt minimaal).. Is dat een voorteken?
Nou, bij mij was het eigenlijk wel precies zo. Met uitzondering van het persen dan, dat duurde ongeveer 1,5 uur. Maar wel gebroken vliezen en direct volledige ontsluiting zonder weeen. Enige nadeel was toen dat ik nog geen 37 weken was...
Wat een tekens allemaal! Zou dr dan toch een kerst kindje komen? Ben benieuwd. Gun het jullie allemaal! Hier helemaal geen tekens. Alleen beeb wel erg rustigs qua bewegingen enz. Wel veel, erg veel, harde buiken. Niet onderin waar ze horen maar juist boven de navel. Alsof hij de hele dag mn buik aan het knuffelen is. Haha
Kerstkindje... wie weet? Net terug en ik heb 2 cm ontsluiting... ben er even stil van. Manlief is even met de hond buiten en de tranen komen nu wel. Even de spanning, had dit niet verwacht zeg... Zegt nog niet alles maar de gyn verwacht niet dat ik mijn volgende afspraak ga halen. Sorry voor mn ego-bericht, ben eventjes een beetje flabbergasted...
Ohhh Arual wat fijn! Nu nog eens goed klussen met je man en dan heb je straks op kerstavond een baby in de kribbe hihi! Ik voel me ook... anders. Maar het zal wel weer niets zijn.
Nou ik bloed flink van het toucheren en strippen, mn vent wil geen sex meer denk ik haha! Heb wel krampen om de 5/6 minuten maar dat kan komen door het wroeten van de gyn. Heb mn strijk maar even snel gedaan, koffer en mc staan klaar dus mocht het gaan gebeuren zijn zijn we er klaar voor! Maarja ach... wie weet duurt het nog een week . Blijf mn ding maar gewoon doen anders maak ik mezelf gek. Gyn had me trouwens al eerder veracht van de week op de afdeling (ze had dienst). Ze heeft wel gezegd dat ze me niet door laat lopen tot 42 weken, dat is wel een geruststelling haha.
Arual spannend zeg.Mijn vk zei dat ik me vlg afspraak ook niet zou halen en die afspraak is donderdag. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt.. Enne meiss logisch dat je tranen laat hoor knuffel
Wow. Wat fijn. Al 2 cm! Spannend joh. Logisch die tranen. Het komt nu wel dichtbij hè! En niks ego hoor. Wil graag mee genieten! Haha waarom ben je gestript? Mijn vk wilde dat nog niet. Pas met 41 weken. Ga dr voor meid!
Geen speciale reden. Denk dat ze inschatte dat het er wel klaar voor is. Ze had me eigenlijk al eerder verwacht deze week. We gaan even een blokje om want zitten op de bank is niet zo lekker, leidt ook een beetje af. Trekt aardig door naar mijn rug en benen dus benieuwd of het doorzet of af gaat zakken, durf er niets van te zeggen.