sinem hoe smaakte die wonderolie? is het niet zo dat als het werkt de bevalling extreem lang duurt omdat je lichaam er eigenlijk niet 100% klaar voor is? ik durf het niet te nemen omdat ik die gedachte in mn hoofd heb en kijken ze je niet raar aan als je dat als hoogzwangere koopt? daar zit ik ook mee in mn hoofd
Joh, ik stond er met een megapak pampers en een tube aambeienzalf aan de kassa. Ze hebben het vast aan de aambeien gelinkt hahaha. Mij kan het op dit moment niet echt meer iets schelen, heb een vrij rampzalige zwangerschap achter de rug (hyperemesis met opnames, schildklierproblemen, depressieve episode door mijn bipolaire stoornis waarvoor ik nu geen medicatie mag, door m'n rug gegaan, nierstenen en nu ook nog een tros aambeien die voor kerstklokjes door kunnen hehe) en word volgende week dinsdag ingeleid. Ik zie erg tegen het inleiden op dus wilde het gewoon proberen haha! Als het kindje er niet klaar voor is, komt hij ook echt niet door wat darmgerommel. En een beetje diarree zou hier alleen maar prettig zijn (aambeien auw auw).. Het is op zich smaakloos maar echt heel dikke olie, ik heb de twee eetlepels vermengt met een klein beetje sinaasappelsap zodat ik het af kon krijgen..
sinem in jouw geval zou ik het ook proberen, ik hoop voor je dat het werkt ik ga met misschien 31 dec kopen als het dan nog niet zover dan
Hier nog helemaal niks, ik ga dus voor mijn tweede overheerlijke wonderolie-cocktail en dan wat huishoudelijke klusjes proberen te doen om het met beweging te stimuleren Als er iets gaat rommelen zal ik het melden!
Wow geweldig!! 2 dames bevallen!!! Van harte gefeliciteerd allebei!!! Ik vind het zo vreemd te bedenken dat we allemaal over een korte tijd ons kleintje in de armen kunnen sluiten! Ik kan helemaal niet meer wachten! Over 3 dagen gewoon al uitgeteld! Worden jullie ook plat gesmst? Iedereen blijft hier aan het smsen of de kleine er al is haha! Wonderolie? Wat is dat voor iets? Ik ken wel de frambozenbladthee, maar geen wonderolie..? Sinem, ik geef je groot gelijk dat je t hebt ingenomen! Merk je al iets? Hier noggeen slijmprop verloren.. Moet je die eerst verliezen?
Ik merk nog niks hier helaas, ik heb de hoop alweer opgegeven. Wonderolie is een soort van grootmoeders laxeermiddeltje, het gerommel van je darmen zou kunnen worden overgenomen door de baarmoeder. Nu is gezien mijn aambeien diarree op zich al vrij welkom (obstipatie auw auw), dus durf ik het wel aan.. Alleen wat harde buiken tot nu toe, maar die heb ik meestal rond dit tijdstip wel. Ik heb wel nog gegeten erna, weet niet of dat van invloed kan zijn op het effect.. Ik wacht het nog even af en neem anders voor het slapen straks nog een eetlepel puur (bah de gedachte alleen al..). Mochten jullie morgen niets van me horen, ben ik bezweken aan vreselijke diarree, aan het bevallen of zit ik al in mijn 48u klinisch kraambed hahaha. Er is geen wifi in het ziekenhuis en ik heb geen hippe telefoon.
De 2 dames gefeliciteerd met jullie baby! Nu wij nog! Ben het flink aan het los lopen dus ben benieuwd
Sinem ik hoop dat deze ene keer wonderolie voldoende is en dat je niet bezwijkt op de wc Ben echt benieuwd of je er iets van gaat merken! Wel een rot combi zeg.. Aambeien en obstipatie van het een komt natuurlijk het ander, maar dat lijkt me echt heel erg vervelend! Helpt roosvicee laxo of zo niet? Ik ga aan je denken iig! Ze zeggen dat 'klussen' ook de bevalling op kan wekken.. We hebben het geprobeerd, maar op een gegeven moment kregen we de slappe lach haha Ach morgenvroeg moet ik weer op controle bij de vk.. Dan ben ik 2 dagen voor DE datum.. Misschien wil ze me wel strippen.. Ik ga er vanuit dat ze het niet wil doen.. Maar ik hoop het stiekem wel Ik hoop dat ik voor 31 december ga bevallen.. Vanaf die dag heeft mijn vk vakantie.. Dus ik hoop dat ik mijn eigen vk kan hebben bij de bevalling! Zien jullie er trouwens erg tegenop? Tegen de pijn enzo van de bevalling?
Auw auw auw darmkrampen en gerommel bah dit is echt nieeeet leuk, afrader van de eeuw!!!! Klussen helpt overigens niet, wij klussen nog dagelijks hehe.
Oww meid wat rot van de krampen!! Als ze nou voor ontsluiting zorgen was het nog voor een goed doel, maar dit is wel rot! Misschien helpt een warme kruik? Hoop dat t snel over is! Wow iedere dag? Hier niet, moet zeggen dat t vrij pijnlijk is.. Jammer dat t niet werkt.. Verder iemand nog tips? Ik heb Bitter Lemon geproeft, maar dat vind ik vies! Ananas heb ik nog niet geprobeerd.. Misschien die morgen maar gaan halen klopt het dat je dan dat harde binnenste moet opeten? Sinem ik denk aan je.. Hoop dat de krampen over zijn of dat ze plaats hebben gemaakt voor weeen!
Nee idd wij ook Moet zeggen dat ik de laatste dagen wel steeds verl zin heb om te klussen, maar het lijkt nog niet heel effectief... Wel een heleboel gerommel en voorweeen maar het zet allemaal niet door. Morgen (straks eigenlijk) weer op controle bij de vk. Kleintje beweegt ook een stuk minder, dus wil graag ook weer even t hartje horen! Slapen gaat inmiddels ook zeer slecht. En toch... Mag ie ook nog lekker even blijven zitten als ie wil
Goedemorgen dames, Wat een verrschrikkelijke nacht gehad zeg! Sliep pas om 4 uur en ook nog eens boven de pot gehangen, vanwege de maagzuur! Zal blij zijn als ik normaal weer kan slapen
Oh marleentje, dat is idd rot zeg! Ik ben ook weer tig keer wakker geworden vannacht, maar gelukkig helpen rennies tegen het maagzuur.. Echt vervelend dat je ervan moet spugen! Ik moet over 10 minuutjes bij de vk zijn. Gelukkig is dat maar 1 minuut lopen hihi. Hier is de kleine niet veel rustiger. Overdag wel, maar s nachts of als ik s avonds op de bank zit dan wordt t weer wat drukker in mn buik. Volgens mij betekend dat dat de bevalling nog even op zich laat wachten. Hopelijk is de kleine nu wat meer ingedaald! Vorige week nog bijna niets. Hoe laat moet jij evaaatje? Succes
Oh en hoe gaat het met onze sinem?? Ik hoop dat je darmen het gerommel goed door hebben gegeven en dat je nu aan het puffen bent! Ik wil je dus niet hier zien vandaag (o je moet wifi in het zhuis hebben of een nieuwe tel hebben gekregen (grapje hoor ))
Goede morgen dames, Ook aan deze kant is er niks aan de gang. Zoals ik vorige week nog stoer liep te doen tegen jullie dat ik het naast me neer had gelegd, ben ik nu weer zwaar gefrustreerd. Moet ook wel zeggen dat ik 2 dagen weinig afleiding heb gehad, en vandaag wel weer wat dingetjes ga doen. Dus dat zal ook wel schelen. Wens jullie allemaal een fijne dag. En graag als ik vanavond weer inlog een mini erbij! xx
Hey meiden, Ik had me hier nog niet aangemeld, maar lees al wel weer een tijdje mee. En nu het allemaal steeds dichterbij komt, leek het me wel leuk om hier mee te kletsen! Ik ben nu 39+2 weken zwanger, dus de kans is groot dat het ieder moment kan gebeuren. Op zich mocht ze van mij nog wel even blijven zitten i.v.m. de kerstdagen, maar nu deze ook weer voorbij zijn wordt het wel erg spannend! Er is al voorspeld in de familie dat ze 28 december geboren zou worden. Mijn oom was afgelopen januari/februari (nog voordat ik zwanger was dus) flink aan het pendelen geslagen na het overlijden van mijn oma en die had aangegeven dat ik in december een kindje zou krijgen. Toen hij het vlak daarna met mijn moeder over had over de telefoon, zag mijn moeder plots op tv in de ondertiteling 'Ze werd op 28 december geboren'. Het 'Ze' is in ieder geval al uitgekomen, dus het zou wel heel bijzonder zijn als 28 december ook raak zou zijn Mijn vriend denkt dat ze 3 januari wordt geboren, en zijn intuitie is vaak ook erg goed (hij wist ook al dat ik zwanger was voordat ik de test liet zien... of eigenlijk al na het 'klussen' die maand had hij al een idee dat het raak zou zijn). Ik heb zelf geen idee en wacht het maar gewoon af, haha. Ik ga trouwens nu beginnen met accupressuur op de bevalling op te wekken. Mijn zus had het idee dat het bij haar heeft geholpen. Ze had in ieder geval twee hele vlotte en soepele bevallingen. Op internet staan wat punten die je hiervoor kan gebruiken. Succes aan iedereen met het afwachten/de laatste loodjes!
Oeh dames, wat spannend allemaal! Ik heb een afspraak om 13.45. Net even geslapen en nu maar even douchen enzo. Kijken of ik met mn scheermesje nog iets kan doen. Toch wel fijn voor de vk als het ineens begint... Ik heb trouwens iets wat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap. Als ik lang heb gezeten en ik ga daarna lopen, zon pijn de eerste paar minuten in mn schaambot. Herkennen jullie dat?
Nog even een lijstje maken met do-dates voor t overzicht? Laura - 1 januari Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Vullen jullie aan?