Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv
Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis,fv
Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis sydneys- 28 december, jongen, ziekenhuis sinem zou wel schrikken zijn! gelukkig was alles goed en hebben ze het goed nagekeken, en gelukkig voel je je kleintje weer
sydneys- 28 december, jongen, ziekenhuis Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis,fv
sydneys- 28 december, jongen, ziekenhuis Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari, Meisje, thuis, bv Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 3 januari ? Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis,fv
Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 4 januari jongen, zh, bv Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis, fv Ik vandaag ook vk geweest. Alles was goed. Dan denk ik ook bij mezelf; what the f*ck ben ik aan het zeuren dat ik het zo zat ben...Alles is goed met mn kereltje en dat is het allerbelangrijkste Oeiiii Sinem, da's klote...Ik hoopte dat je niet online was ivm bevalling. Was beter geweest eigenlijk he! Ik voel me al de hele dag raar. Ben er niet bij...Net of alles 'doffer' is...Heel raar. Verder in de buik alles z'n gangetje....mini beweegt vrolijk door. Van rustiger worden voor de bevalling is hier dus geen sprake
Hee dames!! Verder nog niemand bevallen? Hoop dat het snel komt voor jullie! Heel veel succes en ik hou het in de gaten!!
Babyke - 27 december, zhuis, jongen Kiewie - 29 december, zhuis, bv Bloem - 31 december, thuis, bv Laura - 1 januari Sinem - inleiden op 1 jan, uitgerekend op 8 jan, jongen, zhuis, fv Eva - 2 januari, jongen, thuisbevallen, bv Gitster - 4 januari jongen, zh, bv Melanie1986- 15 Januari,Meisje,thuis, fv Ben vandaag bij de verloskundige geweest, bloeddruk is wat aan de hoge kant 137/88. Urine was goed. Moet morgen vroeg weer naar de verloskundige om mijn bloeddruk op te meten. Heb net ananas gegeten weet niet of het werkt maar maakt niet uit T is lekker
Babyke: ik hoor wel vaker dat als de bloeddruk kets omhoog gaat dit een teken kan zijn van een aankomende bevalling Laten we het hopen voor jou
@babyke; idd...ik had er 1 op en toen heb ik de tweede meteen erachteraan gegeten omdat het zo lekker is! Haha Heeeee Marcella! Hoe gaat ie ermee?? Lievemama en Arual zijn ondertussen bevallen. Verder nog niemand. Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren bij mij dit jaar...
Ik moet nu 24 uur in een potje plassen, daaruit gaan ze de eiwitten wegen. Afhankelijk daarvan ga ik ingeleid worden. Veel eiwitten voor de 38 weken. Iets minder na de 38 weken en als t mee valt januari.
Non wat schrikken! Ik duim voor je!!! Wilde even laten weten dat alles goed gaat hier, Isa doet het heel goed, mama moet beter gaan slapen want anders krijgt ze van de verloskundige een slaapmiddeltje voor wat extra uurtjes slaap. Lieve kraamhulp en alles op rolletjes. Vanaf vanmorgen gaat de borstvoeding ook helemaal goed. Geboortekaartjes gaan morgen naar het postkantoor en ik wordt verwend. Dames ik duim heel erg voor jullie dat jullie heel snel (voor diegenen die zover zijn) ook het geweldige nieuws mogen delen dat jullie kindje is geboren. Ik volg jullie!
Hee Hier gaat alles goed!! De kleine doet het goed kan me geen makkelijker kind wensen!! Wat gaaf dat hun nu ook bevallen zijn!! Gefeliciteerd dames!! Nou hopen dat er bij jou ook snel iets gebeurd.. Voel je je nog een beetje goed??
Goedemorgen dames, Weer verschrikkelijk slecht geslapen! En heb nu buikpijn ben benieuwd! Ga zo toch maar boodschappen doen! Even afleiding!
Goedemorgen! Hier ook slecht geslapen met een soort krampjes. Maar niet echt pijnlijk... Meer een soort zenuwachtig gevoel, dus waarschijnlijk zit het gewoon tussen m'n oren aangezien men heeft voorspeld dat ik vandaag zal bevallen Vandaag een lekker pyjama dagje thuis! (En hopelijk ook een bevalling, haha)